Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Bruonius 2021-01-08 19:16
Bitcoino lubos aukstos tiek pat kiek zemas fiat'o dugnas.
conjurer 2021-01-08 20:56
Bet jis senai bankrutavęs ir nieko nevertas. Visi taip sakė prieš du metus.
Staska 2021-01-08 21:54
Tai Bitcoin labai rozikinga investicija ziurint bent pora metu i prieki, ar ne?
HardAxe 2021-01-08 22:01
na bitcoinas vertas tiek, kiek žemė plokščia.
Juk visi žino ir tiki, kad ji apvali. Ar ne?
conjurer 2021-01-08 22:16
Reikėjo pirkt 2019, kai kainavo 4k usd, arba 2020 kai kainavo apie 8k usd. Dabar reikia parduot.
Jeigu šito natūraliai nesupratai, tai nekišk nosies į šitą reikalą, jis tau per sudėtingas.
Bruonius 2021-01-08 22:18
Asmeniskai pastebejau, kad tamsta turit kazkokiu nesuvestu saskaitu su plokscia zeme
Ir taip, Jus visiskai teisus - zino ir tiki, nors ne vienas asmeniskai nemate.
zinovas 2021-01-09 12:06
Sekanti riba 50K , stebekim sita pasaka !
Evil Goku 2021-01-09 12:21
O ne už kiek perka pirkėjai?
conjurer 2021-01-09 12:29
Dažniausiai už nemažai, nes visi puola pirkti kai BTC pakyla, ir apie jį rašo visi žiniasklaidos kanalai. Kai nukrenta visi puola parduoti atgal, nes ale nuvertėjo. Po to sako kad scamas, nes nenori savęs kaltinti dėl savo kvailų sprendimų, o atpirkimo ožį reikia surasti.
Taigi pamirškit kad btc egzistuoja. Galvokit kad jis senai bankrutavęs, ir yra piramidinis scamas.
Hmz 2021-01-09 22:36
Tau bus labai didelis atradimas, bet valiutos irgi yra viena iš turto ir tuo pačiu nuosavybės rūšių. Kaip kad pats sakei, "Jeigu šito natūraliai nesupratai, tai nekišk nosies į šitą reikalą, jis tau per sudėtingas."
Man tu sudarai įspūdį žmogaus, kuriam per netyčiuką pasisekė ir jis iškart įsivaizdavo save guru. Man irgi buvo pasisekę užsidirbti, investavus į šiukšlines akcijas, bet tai vis viena buvo kvailystė.
HardAxe 2021-01-10 00:52
Ką turėjau omeny, tai klaidingi teiginiai:
* btc vertas xxx kainos
* btc nėra tuščias reikalas, nes jis paremtas jam suskaičiuoti reikalingais resursais
Su kuo sutinku, tai:
* btc kaina yra susitarimo reikalas, kol yra į btc tikinčių žmonių tol btc turi vertę.
Nevisai. Vertas tiek, kiek yra pasiruošę mokėti pirkėjai. Pardavėjas gali galvoti kokią nori kainą, bet sandorio kainą nustato pirkėjas arba sandoris neįvyksta.
Su BTC gal labiau biržos taisyklės, bet esmė ta pati.
Bruonius 2021-01-10 08:31
Ne taip supratau, sorry. Daugelis taip galvojo ir tebegalvoja, todel dziaugiuosi, kad turiu neiprasta mastyma bei suvokima (дуракам лишь клад дается)
conjurer 2021-01-10 15:39
Na tai yra unikalus skaitmeninis resursas, kuriuo gali persiųsti turtą bet kuriam žmogui, kuris turi prisijungimą prie interneto. Jei tai nesuteikia jokios vertės kriptovaliutoms, tai iš ko laikosi western union? Ar western union irgi laikosi dėl to kad kai kurie žmonės tiki ta firma?
Asmeniškai aš nieko prieš kad yra žmonių taip mąstančių, man dėl to tik geriau. Bet šiap įdomu pasidarė, ar čia tiesiog neapykanta skaitmeniniam turtui, ar neigimas. Nes kaip šias laikais narkotikų nusipirksi be anonimiškų kriptovaliutų?
HardAxe 2021-01-10 18:01
WU gyvena iš paslaugos, ne iš tranzakcijai skirtų ID.
BTC naudojamas tai pačiai paslaugai gauti, bet pats BTC mano supratimu nėra kažkoks turtas. Jis nėra ir resursas, resursas yra BTC palaikantis tinklas ir jį priimančios valiutų keityklos.
Tai tarsi niekuo nepadengta valiuta be šalies. Na crypto currencies panaikina poreikį pasitikėti bankais tranzakcijų vykdymui ir pinigų saugojimui, bet tai nedidina pčios valiutos patikimumo.
Aš esu nieko prieš skaitmeninį turtą, bet kai prasideda pasakojimai kad BTC turi vertę, nes jį kainavo išskaičiuoti ir t.t. tai man kelia juoką.
Kol yra pasitikėjimas ja, tol ji turi vertę. Dėl kylančio tranzakcijų sudėtingumo nematau BTC kaip ilgalaikio instrumento kasdieniniams pavedimams, bet jis gali tapti skaitmeniniu auksu kuriuo bus pagrįstos kitos patogesnės valiutos. Tame viskas ok
conjurer 2021-01-10 19:19
Na jau yra tūkstančiai alternatyvų BTC. O patogumas kyla iš masinės integracijos. O pagrinde visi turi BTC integracija, kurio transakcijos jau per brangios. Šiek tiek juokinga padėtis.
Kažkada dariau eksperimentą, norėjau btc pervesti su kuo mažesniu mokesčiu. Kad pervesti tam tikrą sumą, reikia "atkasti" bloką, įskaičiuojant tą transakciją. Dėl to visi stengiasi atkasti blokus dėdami tik pelningas transakcijas. Tai maniškė liko ignoruojama apie pusę metų. Ir ta suma nebuvo pasiekiama nei iš vienos piniginės.
Galų gale nusprendžiau kažką daryt, ir radau kelis tinklapius, kurie nemokamai padėdavo su tokiom transakcijom. Bet visgi praėjo kelios dienos, kol galų gale pervedimas buvo patvirtintas.
Taigi kuo daugiau pervedimų, tuo labiau visi rinksis skaičiuoti daugiausiai už tai mokančias transakcijas. Tad kylanti pervedimo kaina yra kaip neišvengiamas dalykas populiariose kriptovaliuotose. Dėl to pilnai pritariu kad tai nebus instrumentas kasdieniniams pervedimams, nebent perki narkotikus, iš tamsiojo interneto, kiekvieną dieną. Va ten kriptovaliutos yra geriausias sprendimas.
Evil Goku 2021-01-10 19:44
Na negali bitcoino konvertuoti atgal į skaičiavimus. Tai BTC dengta vien tik tikėjimu. Kaip investicijai gal ir nėra tai blogai, nes daug dalykų brangsta/išlaiko vertę vien todėl, kad žmonės tiki/mano kad ateityje jie bus brangesni. Tačiau fiziniai dalykai (meno kūriniai, brangūs reti automobiliai) turi ir sentimentinę vertę, ar vertę kaip žaliava.
BTC naudoti kaip valiutą yra labai nepraktiška, nes jo vertė smarkiai svyruoja. Tikra atsiskaitymų virtuali valiuta turi būti pririšta prie realios valiutos, arba ją turi visiškai pakeisti.
Dabar kai BTC išgyveno vieną burbulo sprogimą, vargu ar kaina taip drastiškai kris. Niekas nenorės jos parduoti, todėl daug kas liks su įšaldytomis investicijomis.
conjurer 2021-01-10 20:06
Visų pirmą ne vieną. Visų antra naujo sprogimo neišgyveno, kuris neišvengiamai bus šiemet. O pardavinėt puls daug kas, kai kaina pradės ženkliau kristi. Ne pirmas kartas, ir visada vyksta tas pats.
HardAxe 2021-01-10 20:11
Turėjau omenyje, kad Wester union gyvena iš pinigų permetimo paslaugos. Ne iš virtualaus kodo apibūdinančio įdėtus dar neišimtus pinigus.
naudojant pinigų pervedimui viskas ok. Tada niekas ilgai jų nelaiko BTC pavidalu. O spekuliacijom svyravimas nieko blogo. Kažkas laimi, kažkas pralaimi, veiksmas vyksta.
P.s. nepaisant to, kad mano galva BTC atrodo kaip komedija aš suvokiu realybę Yra daug į BTC tikinčių žmonių, nemanau kad jis labai greit išnyks ar drastiškai kris jo vertė. Infliacija jam negalioja, viską sugriautų nebent ban`as iš vyriausybių.
conjurer 2021-01-10 20:58
Pala jie fiziškai siunčia pinigus? Ne per bankinius pervedimus? Tada ok, jie yra praktiškai pašto tarnyba. Tada kokio velnio žmonės naudoja WU, kai galima banku permesti pinigus?
Webbus 2021-01-10 23:18
Ribotai domėjausi crypto, tai pataisykit jei klystu.
Ar nėra taip, kad BTC era baigsis, kai nieks aktyviai nebebandys iškasto naujų Bitcoinų? Mano supratimu kol kokia nors viena serverinė vis dar aktyviai veikia ir kasa bitcoinus, tol visa BTC ekosistema gyva ir gali daryt tuos už'crypt'intus pavedimus. Bet jei nieks aktyviai nekasa bitcoinų - tai ir neveikia? Nes pagal tokią logiką, kažkada ateityje bus metas, kai neiškastų bitcoinų bus labai mažai, ir iškasimo savikaina bus žymiai didesnė nei pačio bitcoino. Kai nieks nebekas - tada ir baigsis bitcoino era? Nes tų bitcoinų gali būti tik apie 21mln. Ar aš čia grybauju?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Bitcoin“ pasiekė dar vieną įspūdingą rekordą, o tolesnė prognozė peržengia visas ribas