Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
conjurer 2021-01-13 15:57
Bullshit. Jei turi wallet failą, gali neribotą kiekį kartų bandyt slaptažodį. Jei jis nėra labai ilgas galima bruteforce būdu jį nulaužt. Jei gali investuoti kelis milijonus į superkompiuterio laiką, tai spėsi tai padaryti iki ateinančio BTC nuosmukio.
kestutisz 2021-01-13 16:03
Gali pvz turėti ir kokį šifruotą "saugų" USB - kurie pvz viską nutrina po 10 nesėkmingų kodo suvedimų. Bullshitas yra ta citata "Priežastis, kodėl turime savo bankus, yra ta, kad nenorime spręsti visų tų dalykų, kuriuos daro bankai" - tai bankai niekur ir nedingo, jie tik nesukuria tokių pinigų iš oro :)
conjurer 2021-01-13 16:26
Tai tik padidina BTC vertę, nes padidina retumą.
HardAxe 2021-01-13 16:28
už tokią sumą atsiras kas nuskaitys tavo usb nand nors ir praktologiniu būdu.
DarkNRG 2021-01-13 17:30
Ne 230 milionus, o 23 milionus.
kestutisz 2021-01-13 19:15
O ką tai padės? Na taip, turbūt gali nuskaityti ir apeiti susinaikinimo funkciją, bet passwordą (kuris koduoja sugeneruojamą gan netrumpą raktą kuriuo jau koduojami duomenys) parinkti reikės vistiek. Na, gal tai tik lengviau nei pačio "wallet'o" :)
Nukainotas 2021-01-13 23:34
7002 bitcoinus, ne 702
jilted 2021-01-14 09:37
Tokia sistema turi savų pliusų (ir minusų), bet iš principo tai leidžia ekonomikos mašinai skaldžiau veikti, nuolatinis pinigų spausdinimas ir sukuriama infliacija neleidžia žmonėm pinigų laikyti kojinėse, nes pinigai su laiku tiesiog nuvertės. Taip skatinama apyvarta, vartojimas, investavimas ir panašiai. Bet pinigų vertė vis tiek yra paremta žmonių tikėjimu. Jei tarkim JAV prasidės įvairūs reikšmingi vidiniai konfliktai, šalis staiga ims prarasti savo įtaką pasaulyje ir užleis savo pozicijas tokiems konkurentams, kaip Kinija ar Rusija, tai US dolerio vertė neabejotinai kris, nes žmonės pradės abejoti ar jų investicijos/santaupos US doleriais saugios ir pradės jas pardavinėti/konvertuoti į kitas valiutas.
Bitcoino (kaip ir kitų kriptovaliutų) vertė lygiai taip pat paremta žmonių tikėjimu. Jų kainą diktuoja paklausa/pasiūla. Jei nebus paklausos ir bitcoinas bus bevertis, tu galėsi turėti jų nors ir 10 000, bet iš jų nebus jokios naudos. Nei tu jų valgysi, nei kažką pagaminsi, nei dar kažkaip kitaip panaudosi tą kodą. Bet tas pats ir su popieriniais pinigais, pvz Venesuelos bolivaru. Niekam jo nereikia, vertės jie praktiškai neturi, o centrinis bankas vos spėja spausdinti naujus popieriukus.
Didžiausi kriptovaliutų pliusai, iš ko atsiranda pasitikėjimas ir kas sukuria jų vertę yra tai, kad jie decentralizuoti (t.y. nėra jokios valdžios/centrinio bankno/valstybės ar panašiai, kurie reguliuotų jų išleidimą, laikymą, investavimą). Bitcoiną teoriškai gali įsigyti bet kas ir parduoti bet kam apeinant daugybę įprastų institucijų, kurios kontroliuoja finansus. Ir kitas dalykas, kad jų kiekis yra ribotas, kas reiškia, kad iškasus visus iki vieno, daugiau jau jų iš oro nebeatsiras ir tai dirbtinai nesumažins jų vertės. O pati jų vertė, kaip ir visų įprastų valiutų yra paremta tik žmonių tikėjimu, kad ta valiuta yra kažko verta.
immortallt 2021-01-14 10:48
Valiutų, tame tarpe ir Venesuelos ar JAV yra paremta šalies prekybos balansu + kiti faktoriai. Jei šalis nuolatos daugiau eksportuoja (plačiąja prasme), tai valiuta vis brangs, jei nuolat daugiau vis importuojama - pigs. Na aišku jei įjungsi dar spausdinimą, tada jau reikia žiūrėti balansą.
Auksas lygiai taip pat nuvertėti gali.
kestutisz 2021-01-14 12:40
Esminis momentas yra tame - kur ir ką gali nusipirkti už *coinus? Ne perskaičiuotus (o po pirkimo iš karto perkonvertuojamus per keityklas į kažką "apčiuopiamo") pagal USD kursą, o vat tiesiog, pagal jų vertę "iš savęs"? Be kitų *coinų? Taip, tradicinės valiutos irgi šakėm ant vandens rašytos, realiai jų vertė priklauso tik nuo pasitikėjimu "leidėju" ir jis irgi nėra stabilus. Kiek ten net EUR/USD kursas per metus pasikeitė ~10proc, kas realiai yra labai daug, na bet gyventojam tai gal ir nelabai jaučiasi - nes gyvenam savo burbule, kainos eurais (o ne "sutartiniais vienetais" nuo USD kurso kaip kad būdavo RU) etc.
Audrius 2021-01-14 14:25
Taip, bet prekybos balancas tik viena paveikslo dalis. Pvz. Saudu Arabija kaip salis turi labai teigiama prekybos balanca, bet kadangi jie nafta parduoda uz USD, kuriuos po to laiko T-bill'ais, ju vietine valiuta yra paveikiama minimaliai.
Snekant bendrai, valiutu, kaip ir visu kitu dalyku verte nusako vienas dalykas-paklausos ir pasiulos santykis. Jei paklausa didele, o pasiula maza-kaina auga, jei atvirksciai-kaina krenta.
Valiutu paklausa (grubiai) ateina is triju saltiniu: 1. Ta valiuta paimtu paskolu dengimu (bond'ai), 2. Prekiu ir commodity pirkimas, kai tos prekes ir commodity yra parduodama tik viena valiuta 3. Valiutos "safe haven" reputacija. Tokios valiutos yra perkamos tam, kad saugiai parkuoti kapitala, kai rinkose nezinia ir neramumai (CHF, JPY, USD).
Sitie 3 saltiniai taip pat gali ir didinti valiutos pasiula, jei pvz, atejus optimizmui yra parduodamos "sefe haven" valiutos ir perkamos akcijos.
Naujos valiutos pasiula (gamyba) ateina is vieno saltinio-centrinio banko. Realybeje, centrinis bankas sukuria mazaja dali nauju pinigu. Apsoliuti dauguma ju sukuriami komerciniu banku naudojant "fractional reserve banking" sistema.
Kuo centrinis bankas daugiau "spausdina" ir kuo mazesnes bazines palukanos ir reikalavimai bankams (dabar US yra 0% reserve reikalavimas) tuo daugiau pinigu iseina i rinka-rezultatas asset burbulai. Tradiciskai US tas labiausiai pasireiskia per equities, Europoj per NT. Bet realiai visu kategoriju turtas brangsta.
HardAxe 2021-01-14 15:23
BTC su savo kasimu savotiškai implementuoja tą pinigų spausdinimą? Pakeičia kažkiek mirusių BTC, įneša apyvartinių lėšų ir palaiko aktyvią pasiūlą?
Ar iškasamas kiekis permažas, kad turėtų įtakos BTC pavedimam/rinkai?
jilted 2021-01-14 16:34
Nežinau, gali pažiūrėti darknet'e kas ir kiek kainuoja, kiek žinau gali nusipirkti ginklų, narkotikų, pasamdyti žudiką kam nors užlenkti ar panašiai. Kažką tikrai gali nusipirkti ir nereikės nieko konvertuoti.
Bet esminis momentas tada ką gali nusipirkti už rublius Amerikos prekybcentryje? Kokia jų vertė "iš savęs"? Rublio vertė "iš savęs" yra tik tiek, kiek kainuoja tas popierius ir dažai. Bitcoinas net tiek nevertas. Priklauso nuo to kokioje rinkoje esi tu gali už vieną ar kitą valiutą kažką nusipirkti be konvertavimo arba ne.
emexas 2021-01-14 17:05
BTC nera kazkoks ribotas dalykas, tokiu valiutu kopiju galima padaryti kiek tik nori.. pvz BTC2, BTC3 ir t.t. - gali pavadinti kaip nori. Esme paprasta - kirptovaliutu pasiula yra beribe, tad jokiu sansu nera kad jos savo verte islaikys.
Audrius 2021-01-14 17:15
Taip, visa BTC esme yra BTC moneratine politika, t.y. kasimas. Kas mazdaug 4 metus BTC infliacija, t.y. nauju BTC paleidimas i rinka, sumazeja 50% ir tai tesis dar daugiau nei 100 metu iki kol bus pasiektas baigtinis BTC kiekis-21000000.
Kadangi kas 4 metus nauju BTC gamyba krenta 50%, o susidomejimas BTC nemazeja (kaip tik dideja) BTC kaina musa rekordus (mazejanti pasiula, didejanti paklausa).
Naujai iskasamu BTC kiekis (dabar yra 900 BTC per para) gali patenkinti labai nedideli rinkos poreiki, todel pirkejai privalo bididint kaina, kad BTC parduotu juos anksciau nusipirke rinkos dalyviai. Kadangi dauguma tiki, kad kaina kils, prasideda kainos burbulas, kol galiausiai viskas bliuksta, bet naujos kainos grindys buna didesnes nei kad pries burbulo pradzia.
Tada ateina naujas 50% infliacijos sumazejimas, vel visi tikisi kainos padidejimo, prasideda burbulas, kaina musa rekordus, burbulas sprogsta-su naujom kainos grindimis ir ciklas kartojasi.
Dabar BTC yra treciame tokiam cikle. Geguzes men ivyko paskutinis 50% infliacijos sumazejimas. Sekantis bus 2024.
jilted 2021-01-14 17:21
Taip ir jų yra daug prikurta (Eteris, Litecoinai, ... ). Bet originali BTC valiuta yra tik viena. Lygiai taip pat BTC gali prarasti žmonių pasitikėjimą ir tada visi puls kasti/pirkti BTC2/BTC3 ar panašiai. Bet BTC2 kiekis irgi bus ribotas (turint omenyje, kad jie sukurti tuo pačiu principu kaip BTC) ir jie nepapildys maksimalaus galimo iškasti BTC kiekio. Tai veiks kaip 2 atskiros valiutos (Pvz USD/EUR). Jų vertė bus skirtinga.
emexas 2021-01-14 18:20
Esme cia paprasta - kuo daugiau tokiu kritovaliutu bus rinkoje, tuo labiau jos tarpusavyve konkuruos musdamos viena kitos kaina ir rezultate neliks tos BTC vertes.
Pvz jeigu prie dolerio paleistu kas nors doleriV2 su visomis pirmtako savybemis ir pripazinimu kaip valiuta, tas V2 palaipsniui nutrauktu verte is dolerio.. jei paleisi dar V3, tada verte dar labiau issiskirstys.,ir t.t.
Bet dolerioV2 niekas negali paleisti i rinka, tai butu nelegalu akivaizdziai.
FIAT cirkuliuojancios pasaulyje yra realiai ribotas resursas, kontroliuojamas istatymais.
O kripto paleidineti galima kiek tik nori, be jokiu ribojimu.
BTC verte kolkas auga tik del to kad daugelis nesupranta kaip tai veikia.. tiki mitais apie "ribota kieki", analogijomis apie aukso kasima, galimybemis tapti "tikra valiuta", magiskomis "technologijomis" ir t.t. Burbulas puciasi kolkas ir tiek.
conjurer 2021-01-14 19:45
sudaro 90% vertės, likę 8000+ alternatyvų dalinasi 10%.
Altcoin'ai yra tiesiog bitcoin šešėlis, dalis pačio bitcoin ekonomikos.
kestutisz 2021-01-14 23:26
Tai jau, nereikės konvertuoti. Jei šiandien tarkim už BTC išeis kokie 10 kalašnikovų, tai tarkim nukritus BTC/USD kursui dvigubai - iš karto begausi tik 5, o gal ir mažiau nes pardavėjas bijos, kad nespės išsikeisti jei jau taip kursas krenta :) Kalašnikovas nekainuoja 0.xBTC, jis vistiek kainuoja kažkiek realių pinigų (padalintų iš fantikų kurso).
Na o ką rublis - ta pati procedūra kaip ir su eurais - irgi US jais neatsiskaitysi, neši į keityklą ir ten už tam tikrą mokestį pakeis :) Net ir mokant eurine kortele bus konvertavimas. Ir visi tie popieriai realiai mažiau vertės nei popierius+dažai atskirai, nebent tik smulkiausios monetos kažkiek vertingesnės, bet ir tas nori naikinti...
Ok ok, netoli žinau vieną vietą kur galima atsiskaityt ne jų pinigais - tai Turkija, bo jie patys savo pinigų nelabai mėgsta. Bet kursas nepatiks :) ir EUR:USD pas juos yra 1:1 :)
Na dar ten gal kažką galima svajoti apie sąryšius su auksu, galbūt sukurti kokią legendą - kad va tikrą auksą žmonės kaupia beveik nuo civilizacijos pradžios, o skaitmeninį auksą - beveik nuo interneto laikų. Bet tik ne dėl tų "ribotų kiekių" - taip, BTC sukurtas su ribojimais, bet kiek forkų prikurta? LTC, BCH (kuris po to splitino į ABC/SV ir dar bala žino kiek bus) tai tik pora žinomų. Net jei tikrai ateis galas, išmainins paskutinį - kas už ačiū tvirtins sekančias tranzakcijas? Jei nepaforkins esamo į riebesnį tai turės sukurti papildomą BTC2 :)
conjurer 2021-01-14 23:58
Ne už ačiū o už pervedimo mokesčius. Btc taip subalansuotas, kad vis mažiau jo atrakini už bloką, bet mokesčius vis tiek gauni pagal tinklo aktyvumą. Beje siunčiant BTC gali pasirinkti kokį mokestį nori mokėt, ir jei didesnis, transankcija įvyks greičiau, o jei mažesnis nei vidurkis, ji gali užtrukti ilgiau. Jei pasirenki nemokėti mokesčio už pervedimą, tai geriau turėk savo "mining pool", kuris iškasa bent bloką per mėnesį. nes kitaip niekas nežais su nepelningom transakcijom.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ant kortos pastatyta beveik ketvirtis milijardo: žmogui liko tik du bandymai atrakinti savo „Bitcoin“ sąskaitą