Kartais nesiseka ir Google: uždaromas Lively projektas (Video) (0)
Nepaslaptis, kad Google savo darbuotojams leidžia net 20% savo brangaus laiko skirti savo projektams, idėjų įgyvendinimams. Google Lively būtent taip ir gimė, kaip dar vienas toks projektas.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tačiau skirtingai nei analogiškomis sąlygomis atsiradusiam GMail'ui, Lively nepasisekė ištempti net metų. Interneto bendrovės „Google" sukūrta virtualios trimatės realybės aplinka Lively buvo labai panaši į populiarųjį žaidimą „Second Life".
Naudodamiesi „Google Lively" pavadinta paslauga internautai galėjo pasirinkti savo virtualųjį personažą (angl. - avatar), kurti asmenines virtualiąsias erdves ir bendrauti su kitais „Google Lively" personažais. Paslaugos „Lively" vartotojai savo virtualiuose kambariuose galėjo rodyti filmukus iš portalo „YouTube", demonstruoti nuotraukas.
Tiesa, tokių galimybių judėti virtualioje erdvėje, kaip siūlo „Second Life", „Google Lively" neturėjo.
Virtualūs Lively kambariai, atrodo, gyvavo tik nuo šių metų liepos iki gruodžio (Google teigia, kad tada juos išjungs). Kitavertus, pažymima, kad ateityje, jei šis projektas evoliucionuos iki tam tikro lygio, paslaugos tiekimas gali būti atnaujinamas.
Kodėl Google nutraukė šios paslaugos tiekimą ir atnaujinimus? Teigiama, kad projektas nebetilpo į tuos 20% laiko. Vis augo ir augo, o naudos bent jau kol kas nebuvo ypatingai iš to daug. Galbūt Google palietė finansinė krizė, gal kitos dar priežastys, todėl ji nusprendė sumažinti skiriamo laiko sąnaudos šiam projektui.
Kalbant apie finansus, galima priminti, jog dabar Google akcijos krito tiek, kad nusibraukė beveik visas pastarųjų trijų metų įdirbis. Pasak Citigroup analitiko, tai, ką matome rinkose, yra „blogiausios ekonominės sąlygos mūsų gyvenime“. Nenuostabu, kad Google stengiasi gauti pinigų iš visų įmanomų savo tarnybų, o kai to nesiseka - projektų atsisakyti. Reklama pasirodė įterpiamuose į svetaines YouTube klipuose, o rezultatai vaizdo paieškoje imami parduoti nebepaisant jokių kategorijų.
Tad nors Lively projektas ir neištempė nei metų, tačiau, visgi, atnešė į pasaulį naujų novatoriškų sprendimų, nematytų niekur ir niekada ankščiau (pvz. Google Picassa nuotraukų kolekcijų importavimas į Lively pasaulius). Todėl visai tikėtina, kad ateityje pamatysime kažką panašaus konkurentų produktuose arba/ir šis produktas vėl prisikels...