„Yahoo!“ atnaujino savo paieškos sistemos dizainą (5)
Kompanija „Yahoo!“ atnaujino savo paieškos portalo dizainą. Dabar naudotojai galės patys nustatyti pagrindinio puslapio vaizdą.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Artimiausiu metu bus kiek pakeista ir paieškos sistema. Naudotojai galės rūšiuoti paieškos rezultatus. Pavyzdžiui, galima bus ieškoti tik „YouTube“ esančių klipų.
Kompanijos vadovybė planavo pakeisti dizainą dar praėjusiais metais, tačiau nutarė perkelti jį vasarai. Tikimasi, kad naujas „Yahoo!“ dizainas padės pritraukti naujus naudotojus, o taip pat reklamos užsakovus. Pagrindinį portalo puslapį kas mėnesį aplanko 330 milijonų unikalių lankytojų.
Šių metų vasarį nauja „Yahoo!“ vykdomoji direktorė Kerol Bartz paskelbė apie restruktūrizacijos pradžią, kurios metu ketinama dvigubai sumažinti regioniniuose kompanijos skyriuose dirbančių žmonių kiekį, o taip pat pertvarkyti vadovybę.
Liepą „Yahoo!“ uždarė kelis savo servisus, tarp kurių socialinis tinklas „Yahoo! 360“ ir video servisas „Maven Networks“. Taip pat pradėti kurti nauji projektai. Jau paleista „Yahoo!“ elektroninė užrašų knygutė „Search Pad“.
Birželį prie kompanijos prisijungė naujas finansų direktorius Timas Morze. Manoma, kad jis padės Kerol Bartz padidinti kompanijos kapitalizaciją, kuri 2008 metais ženkliai sumažėjo. Didžiausią įtaką tam turėjo neįvykęs sandėris su kompanija „Microsoft“, kuri planavo įsigyti „Yahoo!“ už 40 milijardų JAV dolerių.