Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2024-05-16 18:31
Jei keisit palei gamintojo rekomendacijas po 20, 30, ar net omfg 60kkm, tai tas variklis garantiją atlaikys, bet ne daugiau. Aš keičiu kai alyva atrodo prastai nepermatoma ir patrynus su pirštais jaučiasi skirtumas nuo naujos, paprastai tai būna 8-10kkm.
Išvis reikia vengti mažalitrių variklių, minimumas 1,6 L per 4 cilindrus, arba 0,4 L per cilindrą, viskas kas mažiau vienkartiniai neremontuojami žaislai ir gamtos teršalai, nes visą auto reikia gaminti iš naujo, kad ji galėtu nuvažiuoti tiek kiek anksčiau važiuodavo mašinos.
Apskritai jau pratinkitės, arba nusiteikinėkit morališkai prie naujo galvos skausmo EV akumų, kur kas didesnis galvos skausmas nei variklio alyva bus.
mindaugas.vaitiekūnas 2024-05-16 23:03
Varikliui keičiu kas 14-15k, perku Motul aukštesnės specifikacijos (nebepamenu kokia rūšis - pavyzdys bagažinėje).
Automatinės greičių dežės tepalus keičiu maždaug kas trečia variklio tepalų keitimą, tai ~45k.
Būna periodų, kai auto mažai eksploatuojamas, tai tada kiek paankstinu tepalų keitimą. Bet iš principo tai 2-3 kartus per metus.
Kas dėl EV, tai baterijos su laiku patobulės. Dabartinės naujos kartos LiFePO4 atrodo pasižymi pakankamai aukštu saugumu, dėl to greitai paplito namų ūkyje. Nežinau kaip dėl taikymo automobiliuose. Bet reikia turėti omenyje, kad technologijos nestovi vietoje ir gal po kokių 10 metų jau turėsim pakankamai tobulus akumuliatorius automobiliams (nors ir LiFePO4 pasižymi plačiu temperatūrų diapazonu, tai veikiausiai gali būti naudojamas automobiliuose).
Gintarinis 2024-05-17 07:40
Dabar žmonės vos užsivedę šaltą variklį gazas dugnas važiuoja, tepalą keičia kas 30 tūkst. km, o po to sako va šiuolaikiniai varikliai visai nepatvarūs, o vat anksčiau tai būdavo...
Xdmin 2024-05-17 10:06
Kitaip tariant zmones laikosi instrukciju, kurios parasytos.
Anksciau rasydavo, kad uzkurus palaukite kelias minutes, kad susiltu visi skysciai, o alyva keiskite kas 10k km.
Dabar raso, nelaukite nieko, kuo greiciau pradesite vaziuoti tuo greiciau susils alyva, o alyvos long life reklamuojami terminai irgi gerokai ilgesni, 30-60k km.
Ar tikrai vartotojas kaltas, kad daro tai kas parasyta instrukcijoje?
Isivaizduok kas butu jei zmones vaistus pradetu vartoti taip kaip nori, o ne taip kaip parasyta?
immortallt 2024-05-17 10:14
Oi, yra turbūt daug niuansų. Jei anksčiau alyva plius minus visa vienoda buvo, tai dabar gaminama įvairių charakteristikų. Viena tepimą išlaiko ilgiau, kita trumpiau. Aš daugiau iš patirties vėjo energetikoje, kur yra alyvos, kurią kasmet keisti reikia, o yra ir daug brangesnių, kurias keiti kartą į dešimt metų. Įtariu, panašiai ir su automobiliais gali būti.
Gintarinis 2024-05-17 10:35
Tai aš sutinku, kad žmonės tiesiog daro taip, kaip pasakė gamintojas.
Gintarinis 2024-05-17 10:35
Tai aš sutinku, kad žmonės tiesiog daro taip, kaip pasakė gamintojas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Neklausykit gamintojų rekomendacijų.“ Neįtikėtini patarimai vairuotojams dėl automobilių