Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2024-11-24 15:47
Tos "tikros" langų atitirpinimo priemonės yra š net jei ir atitirpdo šerkšną.
Pirma atitirpina tada ištirpes šerkšnas dėl medžiagos fazės pasikeitimo iš kieto būvio (ledas) į skystą (vanduo) stiklą atšaldo dar daugiau. Tarkim buvo -10C nutirpinus su tom purškiamom priemonėm stiklas pasidaro gal kokia -15 gal net -20C, tada viduje ore esanti drėgmė kondensuojasi dėl rasos taško ant stiklo ir sudaro šerkšną iš vidaus, net jei jo prieš tai nebuvo, kurį pašalinti trunka dar ilgiau nei nugrandyti su grandekliu iš lauko.
Antra problema didelė dalis tų purškalų yra su etilenglikoliu, kuris numozoja stiklą, kažkuo tokiu kaip lipniu sirupu.
Aš anksčiau jungdavau kaloriferį mažą ir pakankamai galingą, 220V su prailgintuvu, ant kokių 2kW. Taip šildžiau saloną kokia 15-20 min prieš kelionę, aišku tas tinka tik nuosavam name ir daug terlionės išpakuoti pajungti išjungti. Bet kai yra laiko ir lauke -25C pasiteisindavo.
Gal kas žino kaip "senobėj" šildydavo variklius su elektriniais tenais. Pamenu esu mates iš senų mašinų rozetes iškištas prieky. Ką ir kaip ten jie šildė gal kas žino, karteryje tepalą, ar aušinimo skystį, ar ir tą ir tą, dar kažką.
donatasv 2024-11-24 17:59
Būtent šioje vietoje EV spindi dar niekad taip nesijaučiau patogiai mašinoje ryte kaip EV. Į darbą išvažiuoji 7:30 tai užstatai mašinos salono pašildymą, kad įsijungtų 7:15. Ateini važiuot vairas šiltas, sėdynės šiltos, salonas šiltas, langai atitirpdyti sėdi ir važiuoji.
Splius 2024-11-25 10:12
Nieko jie nespindi, vidaus degimo varikliai tam turi webastas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Atsargiai! Šis automobilio langų atitirpinimo metodas yra pavojingas (Video)