„Kaip tai išjungti?!“ Vairuotojams varo košmarą. Turite tai savo automobilyje

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Robkinas 2025-01-27 15:59
Antraste priestarauja straipsniui.... genialioji zurnalistika.
kestutisz 2025-01-27 16:02
Yra vienas metodas - patraukti po kapoto uždarymo daviklį, bo jis signalizuoja kad jei kapotas atidarytas tai gal čia kažkoks aptarnavimas (pvz tas TA automobilio gadinimo procesas) ir start stopo nereik. Arba kai kurie modeliai turi upgreidintus išjungimo mygtukus kurių defaultas yra būtent išjungti tą nesąmonę.
assa 2025-01-29 20:12
tubūt labiausiai nereikalingas automobilio "privalumas", mane tai žiauriai nervina
HardAxe 2025-01-29 23:49
atvaziuoji prie kiemo, sustoji isimesti atbulini ir issijungia...
mixed 2025-01-30 15:04
su vag grupe parasta pajungi kompa kelis skaiciukus paketi ir pamirsti kad buvo
kestutisz 2025-01-30 16:01
šitaip darydamas neabejoju jog pažeidi kokias nors žaliąsias fantazijas, gla net kur nors baudžiama kaip už odometro sukiojimą :)
Vilmas 2025-01-30 19:41
Šiaip nusipirkęs automobilį, pavartau ir jo naudojimo instrukciją. Kažkaip nekyla klausimų "ką čia dabar paspausti"
punktyras 2025-01-30 20:11
Kokia nauda iš stovėjimo prie šviesoforo ir tuščio kuro deginimo? Užkuriant automobilį, sunaudojama kuro tiek, kiek jo sudeginama per 7 sekundes stovint. Kamščiuose stovima tikrai ilgiau.
kestutisz 2025-01-30 22:35
Pajuda neiškarto, susigaišta bent kokia pusė ar net visa sekundės. Akumuliatorius/starteris turi būt kiek geresni ir šiaip lyg trumpiau laiko (negaliu patvirtinti, aš visada išsijungiu bo erzina ir erzina būtent labiausiai kaip jau aukščiau paminėta kad gesina pernleyg entuziastingai, kai tu pvz sugalvoji apsisukinėti ir to taimauto reguliuoti po kiek laiko sustabdytų irgi neduoda).
technologas 2025-02-01 00:47
Kai variklis veikia, jis skystai tepamas. O kai pradeda veikti, šiek tiek patepamas kietai, nes gi velenas guli ant guolio, todėl per tuos kelis sūkius jis santykinai smarkiai nusidėvi. Todėl tie keli procentai sutaupytų degalų, keliančių Briuselio biurokratų džiaugsmą išvirsta į keliskart trumpesnį variklio resursą. Kas nėra labai patrauklu vartotojui, ypač perkant dėvėtą automobilį.
Kyborg 2025-02-01 12:03
Bet tai čia grynai įpratimo reikalas. Kaip su mechanine dėže 1-2s prieš pajudant įsijungi 1 bėgį, o ne lauki kol priekyje stovintis pajudės ir tik tuomet jungi. Taip su start-stop ~1s prieš pajudėjimą šiek tiek atleidi stabdžio pedalą, kad užsivestų variklis ir pajudi su srautu be jokio gaišimo.
mixed 2025-02-01 13:47
o dar agm akumo kainos skirtumas jauciu niekada neatsipirks sutaupytam kurui
kestutisz 2025-02-03 13:17
AGM kaip ir nebūtinas, bet SS-compatible jau turi būt, tiesa dabar kainos tiek vieno tiek kito iš tų kas perka kuo pigiau tai ne tiek labai jau ir skiriasi. Labiau erzina būtent kad dėl kažkokių ten žalių fantazijų to parametro naudot ar nenaudot to "privalumo" negali nuspręsti pats ir išsaugoti. Reikia kažką burt.
HardAxe 2025-02-03 14:31
Nereikėtų kaskart išjungti - džiaugčiausi. Geresnis starteris ir akumuliatorius bei pakrovėjas. Bet kai gęsta prie žiedo, o šviesoforų nesutinku - atsibosta. dėl tepimo, tai kaži ar tepalas nubėga per tas 30sec stovint.