Labiausiai rūdijantys automobiliai. Radote savąjį? Tai, kas atsidūrė reitingo viršūnėje, šokiruos daugelį (Sąrašas)  (1)

Kova su automobilio korozija yra daug sunkesnė nei pataisyti net rimtus mechaninius defektus. Dar blogiau, jei gamintojas tinkamai neapsaugo automobilio nuo rūdžių, tokia kova nuo pat pradžių gali būti pasmerkta nesėkmei, ypač jei automobilis jau senas. Štai kodėl verta žinoti, kurie naudoti automobiliai turi didelę korozijos problemą.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© Marek Ślusarczyk (CC BY 3.0) | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Rusty_car_bodywork_rusted_through_in_BMW_318i_E46_-_free_stock_photo_with_attribution_CC-BY.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Deja, rūdys nėra tik estetinė problema. Suvirinimo siūlių, šoninių elementų ir tarpinių dalių korozija turi esminės įtakos kėbulo standumui ir keleivių apsaugos nuo avarijos padarinių lygiui.

Labiausiai rūdijančių automobilių reitingas

Švedijos automobilių žurnalas „Vi Bilägare“ šią problemą analizuoja jau daugiau nei 30 metų. Šaltomis žiemomis garsėjančioje Skandinavijoje transporto priemonių antikorozinės apsaugos tema itin aktuali.

1989 metais redakcija pradėjo bendradarbiauti su Stokholmo įmone „Rostskyddsmetoder“, kurios specializacija – antikorozinių technologijų tyrimai. Rezultatas yra reitingas, pagrįstas nepriklausomais redakciniais testais. Nuo skandinaviškų bandymų pradžios švedai tokiu būdu spėjo išbandyti per 500 transporto priemonių.

Kaip atrodo antikorozinės apsaugos patikra?

Į „Vi Bilägare“ redakciją bandymams atvykstantys automobiliai taip pat perduodami „Rostskyddsmetoder“ mokslininkams. Jie daugiausia dėmesio skiria apsaugos nuo korozijos kokybei tose vietose, į kurias nežiūrėtų joks automobilių žurnalistas – naudodami endoskopą jie tiria dažų defektus ir visas kėbulo plokštes, ypač akcentuodami uždarus profilius. Taip pat tikrinama mastikos, drenažo sistemų, cheminių dangų kokybė bei konstrukcinių elementų „medžiagų savybės“.

[Vokietija] Tik 52,99€ už 2300W elektrinį maišytuvą - nuostabus daiktas statyboms ir remontui
3373 3

Labai žema kaina

Iš Vokietijos - itin retas atvejis

Greitas ir saugus pristatymas

Sutvarkyti visi mokesčiai

Puiki kokybė ir funkcionalumas

Išsamiau

Ekspertai vertina, ar drenažo angų išdėstymas užtikrina tinkamą vandens nutekėjimą ir ar gamyklinės apsaugos priemonės tinkamai apsaugo konstrukcinius elementus. Kalbėdami apie „medžiagų savybes“, jie taip pat gali numatyti jų ilgaamžiškumą.

Dabartinio gamintojų reitingo vidurkis yra 3,1 balo iš 5. Įdomūs faktai – „Volvo“ buvo įvertintas žemiau vidurkio (3 balai). Taip pat reitingo viduryje, be kitų, buvo: „Alfa Romeo“ (3 balai), „Kia/Hyundai“ (2,9 balo) ir „Peugeot“ bei „Opel“ (2,6 balo). Pastaruoju metu „Mazdų“ antikorozinės apsaugos lygis pastebimai gerėja, tačiau 2,3 balo ​​vidurkiu vis tiek nėra kuo didžiuotis.

Automobilių markės su geriausia antikorozine apsauga:

  • „Porsche“ – 5 balai 
  • „Jaguar“ – 4,7 balo
  • „Nio“ – 4,5 balo
  • BMW – 4.1 balo
  • „Audi“ – 4 balai
  • „Mini“ – 4 balai
  • „Mercedes“ – 3.9 balo
  • „Renault“ – 3.7 balo
  • „Volkswagen“ – 3,6 balo
  • „Seat“ – 3,6 balo

Automobilių markės su prasčiausia antikorozine apsauga:

  • „Ford“ – 2.2 balo
  • „Toyota“ – 2.2 balo
  • DS – 2 balai
  • „Fiat“ – 2 balai
  • „Hongqi“ – 2 balai
  • „Lynk&Co“ – 2 balai
  • „Mitsubishi“ – 2 balai
  • „Range Rover“ – 2 balai
  • „Subaru“ – 2 balai
  • „Suzuki“ – 2 balai
  • „Honda“ – 1.8 balo

Senesnių automobilių antikorozinė apsauga

 

Švedai pateikia ir senesnių – net 15 ar 20 metų – modelių analizės rezultatus. Išsamūs rezultatai yra tokie:

  • „Alfa Romeo 159“ (2006) – 1 balas
  • „Citroen C3“ (2002-2003) – 2 balai
  • „Citroen C4“ Cactus (2014) – 2 balai
  • „Citroen C4 Picasso/Grand Picasso“ (2008-2009) – 2 balai
  • DC3 (2010) – 2 balai
  • „Fiat 500“ (2008) – 2 balai 
  • „Fiat 500L“ (2013) – 2 balai 
  • „Fiat Bravo“ (2008) – 2 balai
  • „Fiat Doblo“ (2003) – 1 balas
  • „Fiat Grande Punto“ (2006) – 2 balai
  • „Fiat Panda“ – 2 balai
  • „Honda Accord“ (2002–2006) – 2 balai
  • „Honda Accord Tourer“ (2008) – 2 balai
  • „Honda Civic Hybrid“ (2005–2006) – 2 balai
  • „Honda Civic“ (2011–2012) – 2 balai
  • „Honda Civic Tourer“ (2013–2014) – 2 balai
  • „Honda CR-V“ (2002-2013) – 2 balai 
  • „Honda Insight“ (2009) – 2 balai
  • „Honda Jazz“ (2001) – 2 balai
  • „Jeep Cherokee“ (2012-2015) – 1 balas
  • „Lexus IS“ (2005-2006) – 2 balai 
  • „Lexus IS“ (2013-2014) – 2 balai
  • „Lexus NX 300h“ (2014-2015) – 2 balai
  • „Mazda 2“ (2007) – 2 balai
  • „Mazda 3“ (2008-2011) – 2 balai
  • „Mazda 3“ (2003) – 2 balai 
  • „Mazda 5“ (2005) – 2 balai 
  • „Mazda 6“ (2002-2009) – 2 balai 
  • „Mazda 6 universalas“ (2007-2011) – 2 balai 
  • „Mazda 6 universalas“ (2012-2015) – 2 balai 
  • „Mitsubishi ASX“ (2010) – 2 balai
  • „Mitsubishi Colt“ (2002-2009) – 2 balai
  • „Mitsubishi Lancer“ (2008) – 2 balai
  • „Mitsubishi Outlander“ (2013) – 2 balai
  • „Mitsubishi Outlander PHEV“ (2013-2015) – 2 balai
  • „Mitsubishi Space Star“ (2012-2013) – 2 balai
  • „Nissan Juke“ (2011) – 2 balai 
  • „Nissan Micra“ (2003) – 2 balai 
  • „Nissan Micra“ (2011) – 2 balai 
  • „Nissan Note“ (2013) – 2 balai 
  • „Nissan Qashqai“ (2007) – 2 balai 
  • „Nissan Qashqai“ (2014) – 2 balai 
  • „Nissan X-Trail“ (2007) – 2  balai
  • „Peugeot 1007“ (2005) – 1 balas
  • „Peugeot 108“ (2014 m.) – 2 balai
  • „Peugeot 207“ (2006) – 2 balai
  • „Peugeot 208“ (2013) – 2 balai
  • „Peugeot 508“ (2013) – 2 balai
  • „Peugeot 508 SW“ (2011) – 2 balai
  • „Peugeot 2008“ (2013) - 2 balai
  • „Peugeot 4007“ (2008) – 1 balas
  • „Peugeot 5008“ (2010 ) – 2 balai
  • „Peugeot Partner“ (2008) – 2 balai
  • „Subaru Forester“ (2008) – 2 balai
  • „Subaru Forester“ (2013) – 2 balai
  • „Subaru Impreza“ (2007) – 2 balai
  • „Subaru Justy“ (2007) – 2 balai
  • „Subaru Legacy“ (2003-2004) – 1 balas
  • „Subaru Outback“ (2007) – 2 balai
  • „Subaru Outback“ (2009-2013) – 2 balai
  • „Subaru Outback“ (2015 ) – 2 balai
  • „Suzuki Swift“ (2005) – 2 balai
  • „Suzuki Swift“ (2011) – 2 balai
  • „Suzuki SX4 S-Cross“ (2013) – 2 balai
  • „Suzuki Vitara“ (2015) – 2 balai
  • „Toyota Auris“ (2007) – 2 balai
  • „Toyota Auris Sports Tourer“ (2013) – 2 balai
  • „Toyota Avensis“ (2009) – 2 balai
  • „Toyota Aygo“ (2005) – 2 balai
  • „Toyota Aygo“ (2005-2013) – 1 balas
  • „Toyota Corolla Verso“ (2004 m.) – 2 balai
  • „Toyota Prius“ (2004) – 2 balai 
  • „Toyota Prius“ (2009) – 2 balai
  • „Toyota Prius Plug-in“ (2013) – 2 balai
  • „Toyota RAV4“ (2013) – – 2 balai
  • „Toyota RAV4“ (2006) – – 2 balai
  • „Toyota Verso“ (2009-2013) – 2 balai
  • „Toyota Yaris“ (2005-2009) – 2 balai
  • „Toyota Yaris“ (2013) – 2 balai

Kodėl japoniški automobiliai rūdija?

 

 

 

 

Kaip aiškina „Rostskyddsmetoder“ atstovai – Japonijos gamintojai kėbulo dažymo stadijoje daugiausia pasikliauja gruntais ir cheminėmis apsaugomis, o europiečiai labiau orientuojasi į uždarų profilių užpildymą vašku ir klasikinį cinkavimą. Galų gale jis užtikrina žymiai geresnę apsaugą nuo korozijos, jei tik dėl didesnio atsparumo mechaniniams pažeidimams.

Būtent dėl ​​šios priežasties daugelis „Honda“, „Mazda“, „Toyota“, „Subaru“ ir „Suzuki“ klientų nusprendžia – visiškai pagrįstai – juos įsigiję pasirūpinti papildoma antikorozine apsauga.

Naujesnių automobilių atveju didžiulė problema yra plastikinių dangčių ar veltinio garso izoliacija, kuri kaupia drėgmę ir, pasak specialistų, gali būti tikru rūdžių „veislynu“. Dėl šios priežasties, norint tinkamai išsaugoti automobilį, reikia išardyti visus tokius dangčius ir tokias vietas sutvirtinti preparatais, kurie kuo ilgiau išliktų „skysti“, be polinkio įtrūkti.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(9)
(1)
(8)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (1)