Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Manvydas 2010-02-28 21:51
Na klonuoti, tai kas seniai išnykę ir net neaišku ar jis sugebėtų apskritai prisitaikyti mūsų aplinkoje, kažkas tokio hmm negero (nežinau kaip išsireikšt).
Ir jam pačiam ir mums būtų manau savitas šokas.O ir vargiai ar mes kryžminomės.
O jei ir kryžminomės, manau vaikai būdavo sterilūs (mulo pavyzdys, ar ligro).
Pumper 2010-02-28 22:12
Koks dar šokas klonuotam neandartaliečiui? Turbūt per daug fantastikos žiūri. Nieks jo atminties nenukopijuotų, todėl jis būtų toks pat, kaip ir dabartiniai vaikai, tik intelekto lygis kitas.
Muskietininx 2010-02-28 22:17
"Mums tektų pasirūpinti tuo, kad būtų sukurta tam tikra vieta, kurioje neandertaliečiai galėtų gyventi taip, kaip jie nori, sako mokslininkas. Jo manymu, tiriant neandertaliečius su jų pačių sutikimu, leistų įveikti daugybę ligų ir išgelbėti daugybę gyvybių. Skirtingos struktūros neandertaliečių smegenys tikriausiai jiems leistų kitaip pažvelgti į mums įprastus dalykus, ir galbūt tai praverstų sprendžiant pačias įvairiausias problemas."
Gerai, sakykim kad mes klonuojam neandartalietį, mes jį užauginam, o tada jau klausiam ar jis leistų mums jį tyrinėti ???
O ir tas klonas juk nebūtų toks pat neandartalietis, koks buvo prieš 30 000 metų. Jis augtų jau mūsų sąlygomis. O sakyti, kad jie gyventų taip kaip nori yra absurdiška. Ar tie mokslininkai mano, kad neandataliečiai sugebėtų rinktis ir normaliai bendrauti su šiuolaikiniais žmonėmis ?
Indigo89 2010-02-28 22:23
Manvydas prajuokino xD toks susidare ispudis, kad atkels neandartalieti laiko masina i New York'a ir jam bus sokas xDD
Muskietininks irgi ne ka blogiau - manai neandartalieciai, turedami netgi didesnias smegenis uz musu, nesugebetu ismokt kalbet, ir, tuo labiau, pasirinkt? irgi per daug filmu apie urvinius zmones prisiziurejo. Pritariu, tik kad jie nieko nezinos kaip elgtis jei zmones ju neismokys, o tai jau bus zmoniu kultura.
Muskietininx 2010-02-28 22:33
Nu bet pagalvok, smegenų dydis praktiškai nieko nereiškia. Yra daug gyvūnų su daug didesnėm smegenim, bet kažkodėl jie nėra labai jau protingi. Nors reiktų pasidomėt dėl smegenų masės ir viso kūno santykio.
ZydriusX 2010-03-01 00:01
Lb idomus straipsnis, ir pati ideja, tik kam viso to reikia? Klonuot zmogu/jo giminaiti, kuris isnyko pries 30k metų? Kaip jie glai padėt išgydyt ligas, na taip galima sutikt, kad dėl savo genomo skirtumų galbūt būtų atsparūs kokios nors ligosms ir pan., bet tuo pačiu per tuos 30k metų žmonija persirgo daugybe įvairausių ligų, neandertaliečiai galėtų užsilenkt nuo menkiausios infekcijos, o kuo šiuolaikiniai žmonės juos gydytų? Žinoma, kad cheniniais, arba naujais vaistais, kas irgi veiktų ir keistų jų organizmą. Bet visa idėja atrodo įspūdinga, toks dalykas būtų nemažas civilizacijos palikimas, bet vis teik tie neandertaliečiai manau būtų truputį laukiniai žmonės, linkę į agresyvumą ir pan, be to dar jam reikėtų iššaiškint, kas jis toks, ir kdl jį sukūrė ( nors galima visą stebėjimą tyrius daryt iš šalies, lainat, kad jis normalus, eilinis žmogus, augint normalioj šeimoj ir niekas net neįtartų nk apie tai)...
pinkiss 2010-03-01 00:29
neysivaizduoju kokia moteris noretu kazkoki nendartalieti isnesiot ?O ir seip toks klonavims man asocijuojas ko nors su protine negalia klonavimu del moksla.Ir aisq tokiu atveju nors jy ir klonuotu ir tas zmogus butu primityviai atsilikes,bet ar kam nors patiktu suzinot kad jus uzaugina kad butumet labarotorine ziurke ir niekur gyvenime nepritapsit.
andriulis 2010-03-01 01:18
Na butu idomu suzinoti kaip jis vystytusi. Kaip sugebetu mastyti,bet baisu pagalvoti kaip jis turetu jaustis savo kailyje.
manciukaz 2010-03-01 07:34
reiketu sukurti ju grupe koks 20 individu ir apgyvendint saloj apstatytoj kamerom, ir tada galetume juos stebeti kaip jie medzioja ir panasiai
tauttvisz 2010-03-01 08:17
Realybes sou "Laboratorijos ziurkes - neandartalieciai" o siaip smalsumas aisku yra, bet nezinau ar gerai butu tai daryti.. tiesa sako straipsny, nezinoma teritorija siandieninei etikai.
Pumper 2010-03-01 09:53
Ir kaip tu manai, kaip jie galėtų mokėti medžioti, jei niekas jų nepamokintų, t.y. nebūtų vyresnių neandartaliečių, kurie jau turi tame patirties ir atitinkamai teorines žinias gavę iš savo tėvų.
Muskietininx 2010-03-01 09:58
Puiki mintis Taip būtų galimą ir kokį gerą filmą sukurt. Kaip neandartaliečiai kovoja už būvį negyvenamoje saloje. Pamažu jie supranta, kad kažkas čia ne taip. Po didelių apmąstymų jie išsiaiškina, kad viskas - tik didžiulio ekspermento dalis. Galiausiai prasideda žūtbūtinė kova dėl laisvės. Neandartaliečiai bando pergudrauti dabartinį žmogų ir pabėgti iš užburtos salos.
terran 2010-03-01 11:18
jei ka toks filmas jau yra. ir vadinasi "Sala" arba "the island". na tik aisku ten neraneandertalieciu
sakot agresyvus bus? tai kad sapiens juos prilupo ir isstume i pakrascius.. jie matyt buvo intelektualai.. o sapiens kaip treninginiai
del klonavimo.. teise juos sukurt mus duos teise juos sunaikint?
thatsmeLT 2010-03-01 12:22
jog nesugebes prisitaikyti, ismokti ir gyvens kaip koks atsilikelis kurnors uzdarytas...
O siaip sakyciau nereikia klonuoti nes jei ir klonuotu tai kaip ekspermentine ziurke laikytu. Kazkaip sunku patiketi jog imtu paleistu gyventi kaip eilini zmogu.
Metanabol 2010-03-01 12:26
Šiaip jei dabar neandartilietis atsirastų dabartiniame pasaulyje, jis mirtų po keliu minučių, dėl oro taršos... mūsų organizmas labai daug prisitaikęs prie maisto, oro ir kt. dalykų taršos... todėl neaišku, koks jo atsparumas būtų ir tikriausiai ilgai jis negyventų...
Makikius 2010-03-01 13:17
Reikia kluonoti! Atsirastų daugybė naujovių, bet su dabartine etika ir pan. tai neįmanoma.
Metanabol prajuokinai kaip reikalas pasigūglink kiek procentų pasikeitė CO2 lygis. Ar kas kitas, tas pakitimas labai mažas. Ir žmogus per ~100metų labai pasikeitė ir nereaguoja į oro taršą
Rimvydas 2010-03-01 13:45
Dėl oro taršos,tai sutinku su Makikius. Seniau žemė buvo daug audringesnė, iš ežerų ir kitokių vandens telkinių vis kildavo metano dujos, retas ugnikalnis miegodavo kaip dabar pas mus dauguma. Dabar pati žemė ramesnė ir taršą perėmė žmonės.
Indigo89 2010-03-01 14:15
Pumper vienintelis bent kiek mastantis... Kaip jus nesuprantat, kad jie ne is praeities perkels i dabarti neandartalieti, o ji klonuos, kas reiskia: jis bus uzauges tarp zmoniu, elgsis kaip zmogus, jei ji isnesios zmogus tai net igaus atsparuma tam tikrom ligom, jis nieko nezinos apie savo protevius, netures jo kulturos, nemokes gyventi taip, kaip gyveno jo proteviai, mokes naudotis ipodais ir kompais, menkai tesiskirs nuo zmoniu. Netgi tarp paciu zmoniu kai kada buna didesnis skirtumas, nei tarp neandartaliecio ir vidutinio zmogaus. Maziau fantastikos ziurekit. Kas abejoja, ar sugebes prisitaikyti - pagyvensit ir pamatysit.
O kadangi ir taip jau visa jo genoma is daleliu suklijuoja dabar, tai manau nebus dideliu problemu iklijuoti jam genus su kuriais butu atsparus visoms ligoms, kurioms ir mes esam atsparus.
taskaz 2010-03-01 14:42
Žmonių negalima klonuoti, to kodėl to nepadarius su neandartaliečiais
Kas liečia fantastinius filmus tai tendencija yra tokia kad apie 80% realesnio filmo ateitį išsipildo, ne iš piršto laužia režisieriai scenarijus.
Manvydas 2010-03-01 14:51
Ne taip net nesupratai mane.
Tau nebūtų šokas, jeigu augtum augtum, galiausiai subręstum ir sužinotum, kad tu neesi toks žmogus, kaip visi?Esi kitos rūšies?O jei dar prisidėtų patyčios iš visuomenės kas tada?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ar turėtume klonuoti neandertaliečius?