Mokslininkai išmoko paversti peles lesbietėmis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Linksmas 2010-07-15 14:41
That is so wrong in so many ways.....
Insomniakė 2010-07-15 15:03
Pritariu..
kionig 2010-07-15 15:12
O kas cia tokio blogo ? Bus issiaiskintos tikrosios homoseksualizmo priezastis.
Gedis 2010-07-15 15:37
nustatytos priezastys ir prades gyditi nesveikus ir issigimusius zmones
Metanabol 2010-07-15 15:48
Tegul pedofilams išjungia jų tą išsigimusį geną, vaikai nors gatvėse saugiau vaikščios... Gal būt pasibaigs kada nors visų tų išsigimėlių (gėjų, lesbiečių, nekrofilų ir kitų...) "ŽYGIAI" ir tokios homoseksualizmo savokos bus tik praeityje?:)
qzar 2010-07-15 15:52
Tai jo dabar ims ir pedofilas prisipazins kad jam patinka tvirkinti vaikus Ir va imkit ir gydikit mane .Teismai butu normalus ir ziaures bausmes skirtu tai gal apsiramintu o dabar bergdzias dalykas paimam viena pavizdi tai yra cekanavicius suiima paleidzia ir baikta tai kur cia normalu o vaikams gyvenimas tolimesnis sugriautas . Kastruot arba saudyt ir ramu bus .
LiberalusToris 2010-07-15 16:00
Gerai, o kuo tau lezbietės nepatinka, jei jos karštos? Mm?
Metanabol 2010-07-15 16:18
Nu o kas man iš tų lesbiečių? Geriau jau ta karšta pana bachurą turėtų, gražiai atrodytų kartu, susikurtu normalią šeimą, turėtų normalius vaikus... Išvis pastebėjau, kad lesbiečių tarpe daug gražesnės panos... Tai pagal tave visas panas lesbietėm reik padaryt, juk karštos jos... ane? Tada ką su dėde(kuris vaikus tvirkina ar šunis ar tokius pačius kaip tu) šeimą darysi?
qzar 2010-07-15 16:26
Jai jinai karsta tai kam nepatiktu is vyru ? bet jai jinai tikra lesbiete tai nekreips demesio i vyra o jai biseksuali tada turetu .
silicon 2010-07-15 16:57
Iš pradžių norėjau diskutuoti apie pedofilijos ir homoseksualumo skirtumą (pedofilų heteroseksualių žmonių tarpe yra nepalyginamai daugiau, pakeitus orientaciją polinkis vaikams greičiausiai išliktų, tik pasikeistų lytis). Bet paskui pagalvojau ar turi tokia diskusija prasmę Lietuvoje... Kiekvienas Petras lietuvoj juk geriau žino kaip viskas yra iš tikrųjų ir ką reikia nukryžiuoti. Beje, būtų įdomu matyti diskutuojančiųjų amžių šalia slapyvardžių ir galėtų būti įdiegta komentarų filtravimo sistema, nes tikrai nesinori skaityi vaikų darželio vapalionių.
ligonis 2010-07-15 18:10
nori jie tegu daro tokius tyrimus, jie juk aiskinasi ka daro genai. tai yra labai gerai. o tie kurie nekencia homoseksualiu zmoniu turi tikrai rimtu problemu. nes gi koks kazkieno skirtumas kas su kuo ir kaip uzsiimineja lytiniais santykiais, jei nervina tokie dalykai - laikas gyditis. asmeniskai nieko pries jei mano kaiminystei gyventu lesbietes(tos kur seile varva pamacius, o ne tos kur reikia platint duris, kad praeitu ar pastatyt siena, kad nepykintu)
Manvydas 2010-07-15 18:22
Kartais ne atvirkščiai?JEi turi šaltinį numesk prašom.
Sinner 2010-07-15 18:29
Įdomu man ar pedofiliją lemia genai, ar tai kitokias priežastis turintis nukrypimas? Gal yra žinančiu atsakymą? Kad homoseksualumas genais paremtas lyg ir buvo įrodyta. Jei pedofiliją lemia genai, tai tokie vat tyrimai su laiku padės surasti būdą kaip to išvengti, tačiau jei tai kitos priežastys(socialiniai veiksniai, įvairios vaikystės traumos ir etc) tada galbūt ir sunkiau bus sudoroti šį iškrypimą.
silicon 2010-07-15 18:32
"Tyrėjai nustatė, jog pedofilų gerokai daugiau pasitaiko tarp heteroseksualių žmonių negu tarp homoseksualių" - straipsnis iš Technologijos.lt http://www.technologijos.lt/n/mokslas/z ... me=S-12956
Skylinerz 2010-07-15 21:01
Visiškai sutinku. Tiesa, nemanau kad amžius rodiklis, bet redakcijai norėčiau pasiūlyti kad būtų rodomi ne slapyvardžiai, o tikrieji vardai ir pavardės.
Indigo89 2010-07-15 21:09
Kas cia per reikalavimai tikruosius vardus ir pavardes rodyt? Jus ka, manot, redakcija visai nukvakus? Tai jus esat tas vaiku darzelis, jei taip snekat. Heteroseksualiu zmoniu daugiau negu homoseksualiu, todel to tyrimo isvada logiska. Vat jei dalis kur nors butu didesne, tai gal kazka daugiau pasakytu. Beje pagaliau moksliskai irodyta, kad metaforiskai vadinami issigimeliai yra issigimeliai tiesiogine ta zodzio prasme
lmn 2010-07-15 21:40
Iš kur redakcija gaus tas jūsų pavardes... Geriau džiaukitės, kad galit likt anonimais. Yra tokių užkeiktų temų, kur užtenka paminėti ee... pvz... peles (!), tai kalba būtinai pakryps apie ... pedofilus (kodėl???) ir, be abejo, bus prieita iki ... išsigimėlių. Fu, nesusivėmiau, kol parašiau, žiaukt...
simukis 2010-07-15 22:07
Puikus būdas susitvarkyti su labai dideliu gyventojų skaičiaus augimu
Criminal_Minded 2010-07-15 23:35
Visu pirma reiketu homoseksualu ir heteroseksualu proporcijas pamatuot ir tik tada galima sprest apie tai kas daugiau tvirkina vaikus. Juolabiau, kad tikrai tik labai menka dalis zmoniu prisipazista, kad yra homoseksualus. P.S. Nereikia cia be tiesioginiu pavyzdziu svaiciotis apie vaiku darzelius, greiciau tamsta pats atrodot kaip pradinukas.
Barthimej 2010-07-16 01:37
Kam matuot proporcijas? Jei teigiat, kad homoseksualai ir yra pedofilai, reiskia daugelis pedofilu ir bus homoseksualai, nes jusu teigimu, jie butent tokie yra. Cia proporcijos nieko nekeicia. Pritariu silicon.