Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Skeptikas 2011-03-03 11:02
Skamba fantastiškai, tik kažin ar nekils problemų su masine tokių degalų gavyba, ar toks augalinis dyzelinas nebus "trumpo galiojimo" ir kaip reaguos tie, kurie už kurą lupa po ~4,5 Lt.
kestutisz 2011-03-03 11:10
Daabrtiniai gamintojai ir "nelupa" 4.5, jie ima bent dvigubai mažiau, visa kita akcizai/kiti mokesčiai, kad per pigiai nevažinėtume. O tiekimo grandinė (pardavėjai) jie ir taip laikosi iš savo procento, nesvarbu kurį kurą pardavinėti. Jei labai optimistiškai žiūrėt tai EU gal galų gale ir kainuotų toks kuras panašiai kaip automobilinės dujos, bet manau akcizais būtų greitai kaina pataisyta iki tinkamos.
blizzard 2011-03-03 11:10
Jo skamba įdomiai, gal greičiau fantastiškai nes tikrai man įdomu ar jie ten ką nors sukūrė ar tik pasakas skleidžia, čia turbūt būtų vienas iš pirmųjų tokios technologijos kūrinių, tai yra kada gyvi organizmai naudojami kaip gamybos priemonė, kaip supratau juos modifikavo...
Na taip ko gero degalai jau taps nebe prabangos preke. Bet va bus įdomu pažiūrėt kaip jie ketina tą dyzelį surinkt iš vandens ir ko gero tokia technologija sudarys 80% visos savikainos... na esmė ta kad nereikės bijot dėl išteklių baigties ir kaina vis tiek bus mažesnė..
Kas liečia dyzeliną, tai manau jis yra ateities kuras, žinoma jeigu ištekliai nesibaigs ir šitas straipsnis tikras, variklio sandara jau gana toli pažengus lyginant su bendzininiu motoru, ir vis dar keičiasi, tarša ir sąnaudos mažesnės nei bendzino.. galią galimą išgaut labai panašią, vienintelis trūkumas sunkus variklis, bet su technologija tuoj ir tas bus išspręsta..
Kuo toliau tuo labiau panašėja kad ateityje bus daugiau pasirinkimų kokią energijos rūšį naudosim, jeigu dabar turim viską iš naftos produktų, tai ateityje panašu bus ir dyzelinas ir elektra ir vandenilis, bus didesnė konkurencija, manau tai bus tik į naudą..
p.s. geriausia tai kad nereikės papildomos įrangos dėt į automobilį ar iš vis keist mašiną, čia šita įmonė daug išloštų, nes vandeniliui lyg ir reikėtų kažkokių modifikacijų, elektromobiliai vėl viską keist arba naują mašiną pirkt..
T 2011-03-03 11:35
Jau seniai pastebėjau, kad kartas nuo karto atsiranda straipsniai apie įvairius proveržius kuriant vaistus nuo vėžio, ilginant gyvenimą, atrandant mažas ir galingas baterijas, naujus energijos gavimo būdus, pradės masiškai gaminti efektyvius elektromobilius ir elektromotociklus. Deja, tokiu straipsniu gale vis yra prierašas: užbaigti tyrimus ar palaukti dar reikės 2 – 3 metus. Po 2 – 3 metų apie išradimą nebūna nei garso, gal tik tylios investuotojų nuoskaudos. Manau šio išradimo likimas toks pats.
Gamta taip sutvarkė, kad sunkiai įsileidžia jai nenaudingus organizmus. Jei tokie augalai pateks į gamtą ir pradės ją teršti dyzeliu, kaip į tai atsakys gamta, gal tiesiog tokie augalai ar bakterijos pražudys aplink juos esančia gyvybę ir pražus pačios. Tai tada kyla klausimas, o kaip jos išgyvens laboratorijoje ar prižiūrimame lauke?
Pasižvalgius po ūkį pamatytume, kad gaminant elektrą panaudojama tik apie 1/3 šilumos. Kita nuostoliai. Manau būtu galima tą šilumą panaudoti. Labai keista, kad dar prieš kokius 15 metų tik prie Vilniaus ir kelių kitų Lietuvos mažų mietų stovėjo elektrinės, kurių šilumos nuostoliais buvo šildomi miestai. Dabar tokios elektrinės stovi praktiškai prie kiekvieno Lietuvos didesnio miesto. Manau galima būtu naudojant tą šilumą gaminti kokią CxHx ar CxNxHx degią medžiagą.
Robinis 2011-03-03 11:57
Dabar pamastykime.
Gamintojas tarkim pateiks 1 litra uz 1 lt
valdzia des kokia 100 proc akciza (anti krizinis planas ir t.t...) tai jau tarkim 2 lt
Platintojas kokia dar 5 proc tai jau 2.10 lt
paskiau tarkim primeta koki tarsos ar zaliaji mokesti kokia 20 proc ir t.t..
auga auga ir pasieka kokia 2-3 Lt/L
Paskiau dar koks efektyvumas šio kuro..
ir gal net realiai turim ta pati rezultata pildami dujas...
Spekuliuoti galima labai daug. Laikas parodys.
Ir nepamirskime tokio dalyko pokol tai atkeliautu iki musu Lietuveles tai praeitu daug daug laiko ir t.t..
blizzard 2011-03-03 12:15
Nieko tuoj patys arabai pradės tokiais dalykais domėtis. Ateis momentas kaip naftos kainos pradės labai kylt visam pasaulį ir čia neužtruks 20 metų ar daugiau.. tuo met ir patys arabai pradės tokius projektus remt nes ir jie supras kad pinigėliai su laiku baigsis..
Liolikas 2011-03-03 12:17
Sveiki,
reikia pasidžiaugti, kad kažkas bando kažką panašaus išrasti. Ir netik dėl kainos kuri jau straipsnio pavadinime pabrėžiama, bet dėl energetinės nepriklausomybės ir aplinkos taršos mažinimo. Juk gaminant tokį kurą bus naudojamos CO2 dujos. Jei tokia naujovė pasiteisins, tai manau galima būtų mokėti ir tą pačią kainą kaip ir dabar už kurą, juk daiktas (procesas) tai žymiai geresnis nei siurbti naftą ir jos degimo produktais teršti atmosferą.
Nežinia kaip čia tas dizelinas "augtų" mūsų klimatinėmis sąlygomis, bet tik pasvajot galima kaip būtų šaunu, jei kūru galėtume apsirūpinti patys. Tai turėtų įtakos visai Europai, kuri turi importuoti naftą ir dujas...
AP0323 2011-03-03 12:37
nupirks tuos patentus magnatai uz dviguba investuotu pinigu kaina tarkim 100 milijonu, bet is naftos uzdirbs milijardus, kapitalistiniame pasaulyje cia daugiau utopija kvepia
ligonis 2011-03-03 12:39
teoriskai jau dabar yra galimybes apupinti savo automobili kuru...
... tik tas automobilis turi but elektromobilis, ir turi turet vejo generatoriu. truputi brangiai kainuotu pradet, bet poto sedetum nepriklausomas nuo kuro kainu svyravimo
Jusc 2011-03-03 15:14
Visiems, kam neramu del to, jog uzdejus akcizus kaina pakils iki keliu litu. Kiek supratau, tai gamindamos si dyzelina bakterijos naudoja CO2, ko pasekoje tai manau turetu buti skaitoma kaip zalioji energija. Jeigu valdzia laikytusi tokiu principu kaip ir dabar, kur ekologiskai isgautai elektrai nera taikomi akcizai, tai ir sitam dyzelinui neturetu buti taikomi akcizai. Visdelto nera reikalo mazinti siu degalu vartojimo, teorijoje jie zali, didesnis siu degalu suvartojimas mazina energetine priklausomybe nuo rusijos. Na zodziu nera reikalo dirbtinai mazinti sio kuro vartojimo uzdedant akcizus.
blizzard 2011-03-03 15:53
Na kaip supratau čia bus (jeigu ne eilinės paskalos) normalus dyzelis, tai yra dyzelis kuris degdamas išskiria co2.. taigi tiek čia tos žaliosios energetikos ir bus. Gerai tai kad tą co2 kurį išskirs bus galima perdirbt atgal į kurą ir jeigu pasiūla bus didesnė nei paklausa tada co2 kiekis turėtų sumažėt dėl pastovios gamybos..
Jusc 2011-03-03 16:08
Tame ir esme, kad jis neturetu(teorijoje) didinti co2 kiekio zemeje, todel ir turetu skaitytis, kaip zalioji energija. Vistik, kiek co2 paima is atmosferos tiek po to degdamas ir sugrazina, o ne daugiau(kaip dabar su naftos produktais).
zamzungas 2011-03-03 18:10
Iš esmės tai yra saulės energijos akumuliavimas organiniame junginyje. Mokslininkai sintetiškai atlieka procesą kuris milijonus metų vyksta po žemėmis formuojantis naftai.
neworld 2011-03-03 19:00
Tik taptum priklausomas nuo ličio baterijų gamintojų
kiesza 2011-03-03 19:20
jai taip butu kaip sakai tai dabartinis dyzelios 30lt turetu but..
zamolskis 2011-03-04 01:51
isiskaitykit i straipsni ta bakterija buvo pries simtus milijonus metu, ir greiciausiai dar isbus kelis simtus milijonu metu po zmonijos isnykimo. paime is gamtos ir aiskina, kad sukure o jus cia jau ir akcizus, ir pelna pasidalinot cia kazkas panasaus i bioduju generatorius. jie veikia, ir ekologiski, ir iseiga gera - bet ten kruvos subtilybiu - pvz atsala ir pz
kionig 2011-03-04 01:59
Mažiau zeitgeisto reiktų žiūrėti, arba visiškai nustoti tikėti bet kuom, kas tik šneka, kitaip iš šalies tai, pats supranti, jog nekaip atrodo.
kiesza 2011-03-04 08:44
Manai stambios naftos bendrovės yra suinteresuotos savo pelno masinimu ?
vytenizs 2011-03-04 09:48
As uz elektromobilius , Nepaisant to reikes automobilines alyvos kuri gaunama is naftos, visokiu kitokiu priedu ir pan, elektrovarikliui tokiu dalyku nereikia... Zodziu baiges nafta, jusu auto alyva kainuos 6 kart tiek kiek dabar ar daugiau ir gausis tas ant to ta kaina... Ras cia kaip pamanipuliuot monopolininkai, o ant zeitgeisto nestumkit, tikrai yra tiesos tam filme, ir net ne tai kad tiesos, bet jie patys dar daug ko nezino kaip viskas vyksta, o yra greiciausiai dar baisiau nei galim isivaizduot...
Nerkashis 2011-03-05 17:24
IAE kol nebuvo uždaryta, sėkmingai pigiai šildė Ignalinos gyventojus.
Panevėžio elektrinė kūrena dujas. Nori jie likusią nenaudingą šilumą panaudot namams šildyt ir vandeniui ruošt, bet čia įsikiša Panevėžio energija su savo pakalikais ir ta šiluma tik mažai pirtelei panaudojama
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Dyzelino savikaina naujame gamybos procese - 39 centai už litrą