Lietuvoje už tokią kainą tiesiog nerasite! Išbandėme stulbinamos kainos miesto mini el. dviratį - kupinas įdomių techninių sprendimų (Video, Foto, „Happyrun HR-X40“ apžvalga) ()
„Happyrun HR-X40“ pasižymi stulbinamai žema kaina, ir už ją siūlo net labai geras galimybes. Ar viskas taip puiku? Kur gamintojas pataupė? Kaip šis mini el. dviratis darbuojasi realybėje? Apie viską sužinosite mūsų išsamioje apžvalgoje.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Rekordinė kaina!
|
„Happyrun HR-X40“ el. dviratis |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Visus mokesčius sutvarko Cafago
|
Štai čia „Happyrun HR-X40“ el. dviračio išpakavimas ir surinkimas:
„Happyrun HR-X40“ |
||
|
„Happyrun HR-X40“ įdomiausios elektrinio dviračio savybės
Cafago šį „Happyrun HR-X40“ el. dviratį išsiuntė operatyviai ir jis iš Vokietijos į Kauną atkeliavo per keletą darbo dienų. DHL kurjeris jį pristatė tiesiai prie namų durų. Supakuota tvarkingai ir viskas savo vietose. Yra išsami instrukcija anglų kalba.
Teliko „Happyrun HR-X40“ išimti iš pakuotės, pritvirtinti pedalus, sureguliuoti vairą ir jau galima keliauti važinėtis.
Tradiciškai, rekomenduoju prieš tą darant patikrinti visus varžtus, stabdžius ir t.t. Saugumas yra svarbiausia.
Taigi, „Happyrun HR-X40“ dailus mini elektrinis dviratis su diskiniais stabdžiais (140mm) priekyje ir gale.
Stabdžiai standartiški, kokybiški. Iš pakuotės išėmus reikėjo šiek tiek pareguliuoti, nieko sudėtingo. Dirba užtikrintai.
Galiniame rate sumontuotas bešepetėlinis 250W elektros variklis. Darbuojasi tyliai, turintis rimtos startinės jėgos, leidžia pasiekti iki 25 km/h greitį bei įveikti iki maždaug 12° įkalnes. Labai normalūs rezultatai.
Viena iš įdomiausių „Happyrun HR-X40“ savybių yra jos 36V/6Ah baterija.
Jį sumontuota į balnelio strypą. Tad bateriją galima išimti iš dviračio ir taip patogiai įkrauti.
Jungtys kokybiškos ir tvarkingos. Įkrovimo jungtis paslepiama po guminiu dangteliu.
Įkroviklis standartinis - AC 110-240V/50-60Hz, 42V/1.5A. Baterijos įkrovimas užtrunka apie 4,5 val.
Vienu įkrovimu vien elektra galima nuvažiuoti 20-25km. Viskas priklauso nuo kelio dangos, orų sąlygų, važiuojančio svorio, vairavimo įpročių ir pan. Kaip ir su kiekviena transporto priemone.
Kaip baterija prijungiama prie viso el. dviračio sistemos? Štai per šią korpuse esančią jungtį (foto žemiau).
Padaryta kokybiškai, su papildomu prisukamu metaliniu fiksatoriumi, tai laikosi labai tvirtai. O ir pats kabelis storas, pakankamo ilgio.
Visgi, dėl tokio techninio sprendimo man kyla klausimų.
Kaip galite matyti ir nuotraukose, tas kabelis išeina iš strypo, kuriame yra baterija, ir keliauja link korpuse esančios jungties. Yra du laužimo kampai. Kaip ilgai laikys kabelis, nors ir storas jis yra bei su rezerviniu ilgiu, čia jau rimtas klausimas.
Tai tampa dar aktualiau jei balnelio aukštį kelsite iki maksimalaus viršaus, tada automatiškai pasikelia baterija ir to laido tempimas padidėja. Jei balnelis vidutiniame ir žemesniame lygyje, tada viskas dar gerai.
Tad „Happyrun HR-X40“ yra gana geras pavyzdys, ką turime, kai iš inžinierių norime, kad ir tokiuose mini el. dviračiuose būtų galimybė išimti bateriją.
Tokia užduotis tampa tikru galvos skausmu, nes mini dviratyje kritiškai svarbus dydis bei svoris, ir tada gimsta įvairiausi techniniai tokio pirkėjų noro įgyvendinimo sprendimai. Šiuo atveju turime tokį baterijos pajungimą.
Nesupraskite klaidingai. Pačios jungtys tvarkingos, kabelis irgi. O ir dviratis atitinka IP54 standartą, tad jam nebaisus purvas bei vanduo.
Man tiesiog čia pats baterijos pajungimo sprendimas neatrodo pats išmintingiausias, bet čia kiekvienam gali atrodyti skirtingai :)
„Happyrun HR-X40“ yra kompaktiškas elektrinis dviratis ir sulankstomas.
Galima pilnai žemyn nuleisti balnelį su strypu, vairą taip pat galima nulenkti.
Fiksatoriai tvarkingi. Visur čia metalas, o ne koks pigus plastikas, tad kokybė išties gera. O ir suteikia užtikrintumo, kad šie mechanizmai tarnaus ilgai.
Taip pat ir važiuojant keliu dviratis išlieka stabilus. Jokio girgždėjimo ar klibėjimo. Gera pagaminimo ir surinkimo kokybė.
Dar vienas pliusas, kad pedalai taip pat nulenkiami. Tad pilnai sulankstytas „Happyrun HR-X40“ atrodo štai šitaip (foto žemiau).
Tokioje padėtyje jis yra 112 * 30 * 62 cm ir lengvai tilps į automobilio bagažinę. Patogu laikyti namuose, darbovietėje ir kitose patalpose.
„Happyrun HR-X40“ yra tvirto aliuminio rėmo, tad atlaiko iki 120 kg apkrovas. Puikus rezultatas. Pats dviratis sveria apie 19 kg.
Yra aprūpintas 14 colių dydžio pripučiamomis padangomis. Gerai sukimba su įvairia kelio danga, malonus važiavimas.
Žinoma, tokio tipo el. dviračiai skirti daugiausiai važinėtis asfaltuotais keliais. Miško keliukais, ypač duobėtais, važinėtis ne itin malonu. Tiesiog ratai kiek per maži, o ir nėra jokių amortizatorių. Situaciją gelbsti didelis ir minkštas balnelis. Dėl jo galima važinėtis patogiai ir nukeliauti ilgesnius atstumus. Dviračių takais malonu važiuoti ir +15km.
„Happyrun HR-X40“ turi ryškiai šviečiančius LED žibintus priekyje ir gale. Abu maitinami nuo baterijos. Priekinį galima įjungti/išjungti. Galinis šviečia stabdymo metu.
Ant dviračio vairo yra visos reikalingos valdymo rankenėlės ir mygtukai.
Kairėje pusėje stabdžio rankenėlė ir priekinių šviesų bei garsinio signalo mygtukai.
Dešinėje pusėje akceleratorius, stabdžio rankenėlė, paspirtuko aktyvavimo užraktas (pakuotėje yra dviejų raktų komplektas) ir ekranas.
Dėl tų raktų, tai rekomenduoju vieną jų iškart pasilikti kur nors saugiai namuose. Jei netyčia pamesite pirmąjį, turėsite atsarginį. Be šių raktų dviračio neaktyvuosite.
Ekranas absoliučiai minimalistinis. Rodo TIK baterijos indikatorių. Nei atstumo, greičio ar dar kokios papildomos informacijos.
Vairas yra pakankamo, patogaus valdyti dviratį ilgio. Jo pasvirimo kampą galite reguliuoti. Aukščio - deja, bet ne.
Čia svarbus momentas, kadangi jei esate aukštas žmogus, tada tiesiog fiziškai gali neužtekti vietos. Nebus kur padėti kojoms :)
Mano atveju, kai esu 183cm ūgio ir 83kg svorio, kojoms vietos dar pakanka. Posūkių įveikimo atveju taip pat. Bet čia sakyčiau jau yra arti ribos. Dviratis skirtas maksimum iki 185-190cm ūgio žmogui. Paruoštas važiavimui dviratis yra 112 x 48 x 90 cm dydžio ir balnelio aukštis reguliuojamas: 152 - 180 cm.
Kaip minėjau, dviratis atlaiko iki 120 kg apkrovas. Tikrai tvirtas korpusas, atlaikys tokias apkrovas.
O kaip važiavimas, kokie įspūdžiai?
„Happyrun HR-X40“ galima važiuoti trimis būdais: vien elektra, elektra+žmogaus jėga, vien žmogaus jėga. Visais trimis atvejais yra tam tikrų svarbių momentų:
- elektra+žmogaus jėga: vos vienas pedalų apsisukimas ir aktyvuojasi el. variklis. Spausti akceleratoriaus nereikia. Belieka super lengvai minti pedalus ir mėgautis kelione. Čia tik įdomu tai, kad realiai nėra jokių greičio režimų. Tai dviratis greitėja iki maks. 25 km/h. Tą daro palaipsniui, be kažkokio šuolio, bet gana greitai. Man kaip ir patinka, bet čia dviprasmiškas dalykas. Jei reikia važiuoti tarp žmonių, tai tada tas greitis bus per didelis. Tada geriau minti pedalus vien žmogaus jėga arba tik elektros varikliu;
- žmogaus jėga: šiuo atveju dviratis pagamintas taip, kad jį minti yra labai lengva. Gal net per daug tų švaistiklio apsisukimų reikia padaryti važiuojant lygiu keliu :) Bet įveikti įkalnes absoliučiai paprasta net ir be baterijos pagalbos. O čia akivaizdus pliusas;
- vien elektros varikliu: čia įdomu. Tarsi važiuočiau motociklu. Kiek pasuku akceleratorių, tiek duoda greičio. Tai čia reikia ir kiek priprasti prie tokio valdymo, nors sprendimas labai įdomus. Įprastai tokio tipo transporto priemonėse pasirenki režimą ir nuspaudi iki galo akceleratorių ir turime pasirinktą greitį, pavyzdžiui, 15 km/h ar 25 km/h ir t.t. Šiuo atveju viskas veikia kitaip ir nuo akceleratoriaus rankenėlės pasukimo intensyvumo priklauso tasai greitis.
Svarbu: gaila, bet čia nėra Kruizo režimo. Tad ilgose tiesėse reikės nuolat laikyti akceleratoriaus rankenėlę.
Taigi, „Happyrun HR-X40“ yra gausus įdomių techninių sprendimų, dėl kurių, esu įsitikinęs, kiekvienas Jūsų turėsite griežtą asmeninę nuomonę. Vieniems patiks jo minimalizmas ir tai, kad už super žemą kainą galima gauti kokybišką elektrinį dviratį.
Kitiems pritrūks dydžio, galios, informatyvesnio ekrano, režimų pasirinkimų, pavarų ar dar ko nors. Kiekvieno mūsų skonis ir poreikiai yra skirtingi, taip ir turi būti :)
Ką galvoju asmeniškai?
„Happyrun HR-X40“ yra tikrai vertas dėmesio. Ypač kai jo tokia žema kaina. Analogai, tose pačiose Kinijos elektronikos parduotuvėse, kainuoja ir iki 200-300 eurų brangiau. O Lietuvoje tokie kaip „Happyrun HR-X40“ parduotuvėse prasideda nuo 600-700 eurų kainų ir greitai kopia aukštyn. Pastarųjų metų pasauliniai įvykiai elektronikos, o ir ne tik šios kategorijos, prekes ženkliai pabrangino, tad „Happyrun HR-X40“ yra maloni išimtis.
Žinoma, tai yra mini el. dviratis ir jis skirtas jaunimui, moterims, merginoms, smulkesniems ir vidutinio dydžio vyrams. Taip pat važinėtis miesto, asfaltuotais keliais. Tokia transporto priemonė greitai ir patogiai nulėkti ne itin didelius atstumus iki darbo, parduotuvės, studijų, draugų, pasivažinėti po parką ir pan. Tam jis yra puikus pasirinkimas.