Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
sloggi 2017-02-23 02:53
Teko moket porasyk mokescius, bet didziaja dali siuntu nemoki, vien del to, kad eina kaip dova. Kas nepatiko tai tupa dokumentu perdavimo sistema, tau surinkus visus jiems duomenis, uzpildzius jiems anketa ir nusiuntus jie dar uz dokumentu perdavima papildomai zveriska suma nulupa....
Tommis 2017-02-23 03:57
O tu manai muitinėje ten visi tokie patiklūs sėdi, kad tiki viskuo, kas ant voko užrašyta? Paprasčiausiai pigaus šlamšto srautai šiais laikais tiek išaugę, kad tie vienetai praslydusių rimtesnių prekių niekam nerūpi, be to, tikrai rimtų prekių paštu nesisiųsi, o kai siunta keliauja su siuntų pervežimo kompanijomis, muitus administruoja jos, ir čia praslysti šansai tikrai maži (tiesą sakant, dar neteko girdėti, kad kam būtų pasisekę). O ir mokesčiai tokie, kad viską į krūvą sudėjus (siuntimo kaina pliusuojama prie prekės kainos, mokesčiai tarpininkams (paštui), PVM ant PVM ir t.t.) vienas apmokestintas mažiausiai tris „praslydusius“ apmoka. Tad neverk ir neironizuok, šitam žaidime visada su nosimi liks ne valstybė, o vartotojas.
Finalfour 2017-02-23 11:28
Tiesa sakant, prekiu kainuojanciu po puse tukstancio euru aisku nesiunteme dar. Viska ka siunteme - tai pastu. Bet keliu simtu euru vertes prekes iena be problemu be jokiu muitu 100 %.
Ir is kur jus isikande ta dovana. Cia jau pereitas etapas. Kinai gi net ir neslepia, jie machinacija padaro gudriau, jie ten kazkaip sugeba siusti ala per EU sandeli, kuriame realiai muitu nesumoka, bet musu muitine gauna siunta jau ala kaip apmoketa tenai, Nyderlanduose. As gi maciau tas invoice, ten tipo buna ne gift, o kad all taxes jau sumoketa. Kiek domejausi, kinai tipo siuncia prekes i savo sandelius, kuriuose prekes deklaruoja kad skirtos tik laikymui, bet ne pardavimui EU, bet jiems i tai nusispjaut, ir jie jas jau is tu sandeliu ala siuncia jau kaip su sumoketu muitu. O realiai tai preke is kinijos eina, tik popiriuose buna kad tipo pabuvojo tam sandelyje. Ji realiai pabuvoja tik NY paste. Zodziu, ta schema ten gudresne nei tik gift ar sumazintos vertes rasymas.
Realiai technologiju.lt proninamas gerbestas yra sitos schemos virtuozas Ir net pacios technologijos kas antram straipsnyje apie turgelio stebuklus pabrezia, kad jokiu mokesciu nebus. Cia tik jus patiket negalit kad kinai najabali EU
sub 2017-02-23 13:10
Verta Lietuvoje pirkti, nes sumokėti pinigai nusėda LT, o ne Kinijoje. Neverta pirkti Lietuvoje, nes kainos užkeltos ir prarandi tikrai ne 10USD. Kodėl? Todėl, kad įmonei gali nupirkti pigiau, pirkdama didelį kiekį iš gamintojo, bet ne ant tiek pigiau, kad atsipirktu išlaidos transportui, muitui, PVM, parduotuvės išlaikymui (nebent el.parduotuvė, bet vistiek ofisas kažkur yra deklaruotas), darbuotojų išlaikymui, komunalinėms ir kitoms paslaugoms. Niekas už savikainą nepardavinėja, nors savikaina kaip ir padengia visas išlaidas. Minimum 50% antkainis būna tokioms prekėms, kai kur ir iki 200% antkainis, kad galėtų dar nuolaidas kažkokias padaryt.
Muitinėje prekėms iš trečiųjų šalių taikomas muitas, visi muitų dydžiai nurodyti pagal prekės kodą LITAR sistemoje.
Čia gera "skaičiavkė" tiems, kurie dažnai siunčiasi iš Kinijos: http://www.radiocool.lt/importo-mokesci ... e/#taikomi
immortallt 2017-02-23 13:29
Be jokių muitų įeina? 70€ prekę apmokestino muitu. Pats išmuitinimas kainavo brangiau.
Iš JAV atsiuntė knygų, muitas + išmuitinimas irgi neblogai kainavo. Gerai, kad abiem atvejais nepasiekiau PVM ribos.
O šiaip gudrūs, lygina kainą be PVM ir muitų, su išmuitinta ir sumokėtu PVM'u Plius Kinijos gamintojas užtikrina metų garantiją, tai reiškia, kad pardavėjas Lietuvoje turi savo sąskaita užtikrinti dar metų garantiją, jei nori atitikti reikalavimus.
FtBall 2017-02-23 14:16
Gal dažniausiai taip ir yra, bet..
Pavyzdžiui, mano atveju, esu įsirašęs Custom rom'ą. Gamintojas garantijos neteikia. Tačiau, Pagal EU įstatymai(nepamenu, bet 1999 įstatymas, Lietuvoje irgi galioja) įpareigoja būtent pardavėją, o ne gamintoją. Taigi, mano atveju, jei bus gedimas, remonto išlaidas padengs pardavėjas, o jei bandys iš gamintojo gauti kompensaciją - špygą parodys ir viskas.
Kyborg 2017-02-23 19:49
Klysti. Oficialus gamintojo servisas pateiks išvadą, kad garantija panaikinama. O vartotojų teisės remsis oficialaus serviso išvadomis ir bus pardavėjo pusėje.
Tačiau iš dalies tu teisus, garantinį turi užtikrint pardavėjas, o ne gamintojas. Bet jo pareigos apsiriboja tuo, kad jis privalo priimt prekę garantiniam aptarnavimui ir užtikrint minimalų garantinio terminą. Tačiau pats garantinis vyksta pagal gamintojo nustatytą, tvarką. T.y. jei gamintojas nurodys, kad keist programinę įranga neteisėta, vartotojui pabandžius ją pakeist, garantija bus panaikinta.
Beveik kas mėnesį tenka matyt vartotojų teisių išvadas kur nugesinami tokie gudručiai.
Vytautas 2017-02-24 06:44
Diskusija labai įdomi, bet ji sukelia daug sumaišties ir turi mažai praktinės naudos. Panašu, kad visi yra savotiškai teisūs - perkant iš kai kurių užsienio parduotuvių tikrai yra muitai ir kiti mokesčiai, o iš kitų jų nėra. Gal seniau buvo muitai iš visų, o dabar tikrai reikalai pasikeitę. Ar nebūtų naudingiau, jei parašytumėte konkrečią informaciją, kada ir iš kokios parduotuvės pirkote, per ką siuntėte, kiek laiko keliavo siunta ir ar buvo papildomi mokesčiai ar ne.
Tarkim, šiuo metu Gearbest tikrai siunčia be jokių mokesčių prekes į Lietuvą, bet tai garantuotai galioja tik siunčiant per paštą. Turime patikimos informacijos, jog siunčiant iš Gearbest per siuntų tarnybą, mokesčiai jau prisideda, nors siuntimas užtrunka gerokai greičiau. Štai taip ir atsiranda nesusikalbėjimas - vienam siuntė ir mokesčių nereikėjo mokėti, kitam siuntė ir mokesčius reikėjo mokėti. O jokio nesusikalbėjimo nebūtų, jei pateiktumėte visą detalią informaciją - kaip siuntėt, kada siuntė ir iš ko siuntėt.
Jeigu tokius atsiliepimus paliktumėte, juos sudėtume į bendrą straipsnį - būtų visiems naudinga orientuotis, ko galima tikėtis perkant iš konkrečių užsienio parduotuvių ir kokius siuntimo būdus reiktų naudoti.
Pavyzdžiui, labai įdomu, kokia skaitytojų patirtis su AliExpress, nes mūsų turima informacija prieštaringa ir nesam iki galo tikri jos patikimumu.
zaliaakis 2017-02-24 07:47
Gearbest turi savo sandėlius Europoje. O Europoje nėra vieningo muito mokesčio ir PVM. Tau užsakius iš jų, jie gali i viena šalį nusiųsti, sumokėti visus mokesčius ir persiųsti į Lt . Ir tai teisėta. Ar net turi kitų prekių jau Europos sandėliuose su sumokėtais mokesčiais . Viskas ten normalu. O alieexpres truputuka kitaip dirba, ten jie tik tarpininkauja....
Fanax 2017-02-24 18:47
Siunciausi du Meizu MX4 Pro is Ali pries pussantru metu. Sau siunciausi uz ~242€ ir parinkau, kad atsiustu paprastu pastu. Uztruko siuntimas apie tris savaites. Nereikejo nei muitu nei PVM moket. Kai gavau savo telefona, uzsakiau toki pati draugui (tik is kitos Ali parduotuves). Jis, norejo gaut greiciau, tai sutiko primoket ~20€ uz siuntima per DHL. Atejo siunta per kazkur pussantros savaites, bet jau teko muitus sumoket, plius Translainerio tarpininkavimas...
Dabar irgi dairausi mob. telefono Gearbeste, labai patraukliom kainom yra, bet visi HK Warehouse ir bijau pirkt, nes idomu reikes ar nereikes moket PVM ar muitus siunciantis pastu.
vietinis 2017-02-24 19:21
http://banga.tv3.lt/lt/2forum.showPosts ... =(46200123
labai plati diskusija, kas netingės ten pasiknist, ras tikrai nemažai naudingos informacijos
HardAxe 2017-05-17 09:33
po dvieju menesiu isiro megztinio siule. Nunesiau i parduotuve, kadangi tokiu nebeturejo o jis man patiko paprasiau jei galima sutaisyti, jei ne grazinti pinigus.
Apart pirmu 5 sekundziu durnos pardavejos emocijos viska graziai prieme ir taip sutvarke, kad zinodamas neradau jokio skirtumo.
Pas kinus po atsiliepimo palikimo po savaites sugedo gadgetas, pardavejas rodo nuli emociju.
audriu12 2017-05-19 09:39
Sutinku su sub. Nėra nei vieno pardavėjo kuris norėtų parduoti savo prekę už savikainą, aišku būna ir išimčių kai prekė stovi sandėlyje ir jau būna morališkai pasenus tada apsimokiau parduoti ją ir žemiau savikainos nei laikyti ją ant lentynos ir užimti potencialiai populiarios naujos prekės virta. Bet aš ne apie tai. Pats pirkau kinietišką xiaomi išmanųjį topo centre. Sumokėjau daugiau nei būčiau mokėjęs gearbest ar Ali bet ar jums taip labai svarbu tas 20-30 eu kainų skirtumas kai prekę gausi šiandien ir esi lietęs ją rankomis ir kur ją gausi po 3-4 sav. Plius tu sumoki mokesčius savo šalyje. Iš ko gyvena valstybė? Iš mūsų mokamų mokesčių. Taip pat prisiminkime paprastą rinkos aparatą kai pasiūla neatitinka paklausos. Turėdamos mažą paklausą parduotuvės yra priverstos dėti antkainį kuris atpirktų neperkamas prekes. Visi šie, atrodytų maži, dalykai susideda į vieną ir tada turim ką turim. Trūksta mums savimonės, geriau slėpt ir būti gudresniems nei būt pilietiškais gerinti savo būvį.
Arthuras 2017-05-19 14:30
O aš bėdą matau visai kitur. Žinai kur? Kuomet perikūpai ir jų verslai nori gyventi taip, kaip gyvena aukštą pridėtinę vertę kuriantys. Ir Lietuvoj tokio "verslo" ir wannabe "verslininkų" yra labai daug.
Man pvz. asmeniškai visiškai neatrodo normalu už aktyvumo stebėjimo apyrankę mokėt 80 eurų, kai Kinijoje su siuntimu tas daiktas nei 20 nekainuoja. Suprantu 2x - nes visgi reikės garantinį galbūt taikyt. Bet 4x?..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Palyginkite kainas ir suprasite patys, ar verta kinišką išmanųjį pirkti Lietuvoje