Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2017-04-27 15:03
Vienu žodžių jokios realios naudos iš RAM spartinimo, kaip ir turėjo būti. Nes RAM tai ne vRAM, kad tai turėtu tiesioginę įtaką FPS. vRAM spartinimas, kaip ir GPU iškarto daro tiesinę įtaką žaidimų/testų FPS, esu bandės nekartą, tiesa sudegianu MSI vaiždo plokštę, bet ji buvo sena tai iš sportinio intereso aš ją smaugiau iki negaliu. Jei žaidimas reikalauja daug CPU resursų tada galbūt ir RAM dažnis bus svarbesnis.
vanduo4 2017-04-27 17:14
- Įdomu kodėl turint dvi video kortas, žaidimo sparta gali būti neigiama? Gal vaizdūškės tarpusavyje lėtai keičiasi informacija?
- Tad išeitų jog čia svarbiau vRAM kiekis ir niekas daugiau. Jeigu žaidimui užtenka vRAM, tai nebūtina ir antra vaizdūškė.
- Suprasčiau tik vieną būtinybę - reikia dirbti su didelės raiškos monitoriumi. Dėl dviejų vaizdūškių žaidimo sparta nedidės, bet žymiai padidės apdorojamos informacijos kiekis.
- Teisingai supratau?
BC00 2017-04-27 21:12
bahuriux, pabandyk dar kartą peržiūrėti testus, 3 iš 5 ar bent 2 iš 5 žaidimų nauda akivaizdi.
vanduo4, pilnas netas scenarijų, kai SLI veikia neigiamai. Kodėl taip vyksta? Konkretaus programinio paaiškinimo reikia klausti nVidios arba konkretaus žaidimo kūrėjo. Tačiau neretai taip nutinka, kad ant 1080p SLI neveikia, o didinant rezoliuciją antroji VGA ima rodyti raumenis.
bahuriux 2017-04-28 09:17
Vienintelis Hitman 156 vs 119 = 31% prieaugis
Visi kiti mizeris nevertas nei 2 ct,
Fallout 4 133,1 vs 133,75
Mass effect: andromeda 138,75 vs 133 = 4,3% "prieaugis"
Rise of the tomb rider 104,66 vs 104,15
The wicher 3: wild hunt 127,2 vs 110,35 = 15%
2 iš 5 žaidimai į tai reaguoja du išvis nerodo reakcijos, vienas minimaliai, bet čia dėl kodinimo ir nesugebėjimo optimizuoti žaidimo, o ne dėl RAM tiesioginės įtakos. Dar žinau scenarijų kada RAM spartinimas pasijaustu, tai kai žaidžiama kažkokie naujesni shooteriai online su labai daug žaidėjų ir kai viskas vyksta dinamiškai, tada yra naudojamas smarkiai CPU tada ir pasireiškia RAM spartinimo nauda.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kokia yra tikroji operatyvios atminties įtaka žaidimų spartai: „Skylake“ tyrimas naudojant 3600 MHz „G.SKILL TridentZ“ DDR4 modulius