Tokio elektrinio paspirtuko dar nematėte: gigantiška 6000W galia, firminės Panasonic 50Ah baterijos, vienu įkrovimu iki 150km ir TURBO režimas su 85km/h greičiu - „laikykitės tvirtai, nes jis skrieja kaip raketa“ (iš Ispanijos, pirkėjų atsiliepimai, Foto, Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Benediktas 2020-11-13 17:48
O automobilių keliais jiems galima važiuot?
SaMaras 2020-11-13 21:28
Manau galima.. tik jau spėju, kad reikia motociklo teisių.. Jei realiai žiūrint tai keistokai atrodo toks „paspirtukas“ tiesiog jie šiuo metu labai madingi.. bet iš esmės, jei tau reikia kažko manevringo miestui tai imi kažką kompaktiškesnio.. jei jau nori lakstyti greitai ir toliau ar ne geriau motociklo motorolerio tipo batareika ant kurio gali atsisėsti kaip žmogus?
Atk 2020-11-14 12:12
Jei ijungt sviesas arba uzsidet svies atsp iemene ir vaziuot iki 25kmph tada galima keiais be teisiu
AAA000 2020-11-14 13:14
ten yra kita biski sito "paspirtuko" versija 72V, 7kW. va ten jau normaliau isprojektuotas korpusas. sita labai jau tokia primityviai grubiai. kaip traktorius jei imt - tai tik ta kita. siaip sutinku - virs 50kg - cia jau nebenesiojamas svoris... paspirtuko pagrindinis privalumas - susilankstai ir nusinesi. rankoje ar taseje. rankoje iki kokiu 15kg...fiziskai stipresni - nu iki 18kg kokiu. taseje iki kokiu 23kg... labai stiprus iki kokiu 29kg. nu dar ten sakykim tempiama abt rateliu versija - iki kokiu 36-37kg. o cia jau aiskiai motoroleris, tik be sedynes... ------- 60V sistema irgi tokia nelabai standartas. geriau yra imt is voltazo gamos 18/36/72 - nes pritaikysi daugiau irangos ir akumu. dar toks yra variantas 48V neblogas. bet ten 54/60V tai tikrai neverta - vieni is reciausiu - jei kas nustips - sunku bus rast. man labiau patiktu jei jie gamintu 72V versijos du variantus. sakykim su vienu varikliu - islengvinta vieno akumo. su vienu varikliu - prailginto atstumo su 2 akumaus. ir antra varianta 72V su dviem varikliais. ir dviem akumais. arba ful versija, su trimis akumais. dabar belenko pristampavo, ir visa iranga skirtinga... net amortikai skirtingi... kam det i prieki tokius griozdiskus sudvejintus amortikus is kazkokio auto? sociai net tokio vieno maziuko kaip gale, tik sverto atramos taska skirtingai suprojektuoji. arba du maziukus ir gumine pakaba kokia. tokiems maziems ratukams nebutina didele eiga. svarbu tik nuo vairo vibracijas nuimt. galetu bent 10kg svorio iskart ismest... megeju-fanatu cia paspirtukas, nors aisku neblogai padarytas...bet jiem tik lifterius kolkas projektuot... siaip galetu but gamintojas - kuris korpusa pagal uzsakovu brezinius ispjausto, o ne butinai savo kisa. jei jau tam iranga ir surinkimo pajegumus turi. ir kad kaina panasi butu kaip dabartinio - va tada tai butu sociai uzsakovu. individualu paspirtuka visi noretu turet.
X-log 2020-11-14 15:26
Straipsnis straipsniu, bet gal reiktu pamineti, kad sitas patenka i motociklu kategorija su visais tam skirtais reikalavimais (atitinkamos teises, draudimas, registracija, tech. apziura) ir baudomis?
SaMaras 2020-11-14 21:57
negali, nes variklio galia viršija nustatytus (nepamenu kur ten 1kW ar 4 kW, bet betkokiuu atveju viršija) su mopedais irgi negali viršyti 50km/h ir nepasakysi, kad aš nevažiuosiu greičiau.. man atrodo (tingiu tiksliai ieškoti, kaip suformuluota) bet jei jau būtų ribotuvas jis turi būti toks, kad be papildomos įrangos negalėtum jo apeiti...