Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Hencia 2021-01-17 20:49
Pasigailėjau vieną tokį nusipirkęs (čia jis nebuvo paminėtas, todėl apie šiuos nieko konkretaus nesakau, nors tikiu, kad savo galimybėmis nedaug kuo skirsis nuo manojo (22000 mAh, ~60EUR)). Šiandien kaip tik bandžiau kurti automobilį su 11V likusia akumuliatoriaus įtampa, pasinaudodamas šiuo "starteriu" (kabutės tam, kad atskirti nuo automobilio starterio ). Automobilis be "starterio" net neprasuko starterio. Prijungus "starterį" lygiagrečiai akumuliatoriui - prasuko pora apsukų, ir "starteris" pradėjo pypsėti. Daugiau nei apsukų, nei pypsėjimų nebebuvo. Gal kažkas sugedo? Po bandymo (po galutinio akumuliatoriaus nukankinimo), su testeriu matuojant įtampas ant akumuliatoriaus, be "starterio" - 10,4V; su "starteriu" - 11,2V; ant pačio "starterio" gnybtų be apkrovos - 15V. Tai teoriškai, gal po paros pakrautų automobilinį akumuliatorių... Tai jei toks "starteris" su automobiliniu akumuliatorium pakelia įtampą tik 0,8V (nuo 10,4V iki 11,2V) - ar pajėgs užvesti automobilį? Gal reikėjo atjungti automobilinį akumuliatorių ir užvedinėti be jo, bet tą daryti -18°C temperatūroje - nesinorėjo...
Beje, maniškis, kaip ir čia kai kurie minėti, turi DC 12V "10A" automobilinį lizdą, kurį, citata, "galima panaudoti prijungiant pompą/kompresorių ir taip pripučiant automobilio ratus". Bandžiau jungti automobilinį laptopo įkroviklį (be apkrovos!) - suveikė apsauga. Labai panašu, kad ne tik neišeis pakrauti laptopo ne automobilyje, bet ir pripūsti padangas...
Evil Goku 2021-01-17 21:57
Su 22Ah vargiai pakrausi automobilinį akumuliatorių, o 11V tai praktiškai negyvas akumas.
AAA000 2021-01-17 22:30
pagal itampos matavimus tavo automobilio akume viena cele jau visiskai numirus. ji ismest jau reikia
sitie tipo "starteriai" - jie skirti ne nudvesusiems akumas atgaivint, o kai akumas tiesiog iskrautas per ziopluma. pvz palieka radija nakciai. ar posuki. ir iskrauna akuma. nu ir randa masina "be gyvybes" pozymiu
visiskai iskrauto bet dar gero akumo itampa yra apie 11,5v. o pakrauto - ne zemiau 12,6V. tokios itampos rodo, kad celes dar neuzsitrumpine. bet tai dar ne viskas ka reikia zinot.
akumas su laiku praranda energetini talpuma. ploksteles degraduoja. ir itampos matavimai gnybtuose sito neparodo. akumo likutini talpuma parodo mazdaug kiek taktu (kartu) jis sugeba prasukt varikli - kol itampa nukrenta iki 11,5V. tu gali kraut "visa diena", ar su sitais "stebuklingais starteriais" . bet jei akumas nebeturi likutines talpos - tu nebeuzvesi variklio. kai pasunkeja uzvedimo salygos (ziema tiesiog reikia daugiau taktu pasukiot pati varikli). net jei itampas ir dar rodo "geras". akumas be likutines talpos nebesusitvarko. ir tiek. vadinas jau laikas eit pirkt naujo. visi ta paprastai ir daro. o tau toks dalykas netinka kaip suprantu kazkodel? va sita momenta paaiskink - kodel tu taip nedarai, kaip kiti?
o taviskis akumas aiskiai jau su pramusta cele net. siaip esu mates naujus akumus norfoje apie 65Ah su akcija gal 20€ eiles tekainavo... tai tu galvoji ar ne nors kiek - kai tokiam sudui isleidi 60€... o naujo akumo vistiek kazkodel neperki. nors tau jau aiskiai butina ji nusipirkt nu tan aisku nelabai gal kokybiski ir pastoveje kelis metus lentynose - bet gi nauji. tures bent 90% likutines talpos tai tikrai. o dabar tu zaidi su kazkokiu vaikisku starteriuku ir nuidvesusiu beveik akumu - kur likutines talpos gal 5-10% nebelike... nu gaivinsi tu ji ten savaite, dar kazkoki "stebuklingesnio laipsnio starteri" nusipirksi - gal pasiseks likutine talpa net iki 15% atstatyt ir kas is to? dopingas nabasnikui - tokia tavo veikla vadinasi...
aplamai - rimciausia uzvedinet "negyvas" masinas - tiesiog atsivest kita ikrauta akuma ir kuo storesnius ir pageidautina trumpesnius krokodilinius laidus (kad srove didele pratekeru). atsidarai kapota ir pajungi tiesaiai prie seno akumo gnubtu. nieko ten sukiot nereikia ir isiminet. nu ir uzvesi. tada viska nuimi - nuvaziuoji su uzvesta masina i koki garaza - sena akuma isimi - idedi nauja. viskas... vazineji toliau kokius 4-8 metus ir nesuki galvos.
sitie "starteriai" atseit daro ta pati. bet jie suteikia is esmes tik 1-2 bandymus vietoj kokiu 20-40 bandymu su nornmaliu papildomu akumu o galia isgauna pagrinde tik kad LABAI LABAI trumpi laidai ir sukelta kazkiek daugiau itampa, nei normaliam akume. plius tu gal ir uzvedi (jei pasiseka) - bet tu problemos neissprendi. TAU VISTIEK REIKES NAUJO AKUMO cia tik kazkoks kvailas atideliojimas...
------
jei stipo naujas akumas - ieskai cekio ir varai garantijos. 2 metam paprastai duoda visi normalesni prekiautojai... ir net norfa lygtai grazina babkes...
-----
kas liecia tuos betepalinius oro kompresoriukus, nu tai galvok pats - jei kompresoriukas sakysim 250w (tipinis slamstinis) - tai sroves reikia 250/12=apie 21Ampero net!!! o jei tavo akumas stimpantis ir tik apie 11V tesugeba isspaus, dar dalis amperazo laiduose nukrenta - sakyki iki kompresoriaus atiteka tik apie 10V(matuot teikia ijungtam rezime - jei nori isitikint voltaza) - nu skaiciuok 250/10=apie 25Amperai sroves net reikia - kad ta sudina kompresoriuka aplamai pasuktu.... o normalesniu fiormu komresoriukai buna sakykim kokie dvikameriniai ir 350-500w galios... o tu per kazkoki prikurkes lizda jungi, ar isvis dar 100 m kazkokiu kabeliu prijungineji - nes "nepatogu" tau ten kazkas.... nu tai ir nesugeba pripust ratu tokie 'vartotojai" nors viskas ten veikia - jei ateina suprantantis situacija naudotojas. ir prisipucia, ir pasikrauna, ir t.t.
------
siaip jei tau nekrauna kazkokio susikto kompo is kazkokio spec lizdo - tu visada gali atsidaryt kapota ir pasijunt tiesiai i akumo gnybtus. akumas neturi jokiu apsaugu ar kazkokio kitokio trukdancio naudot elektra slamsto. ir sugeba paduot sroves net iki 200-300A eiles net kokia valanda minimum laiko. nu jei panakankamai naujas. o jei uzvesta masina - tai tokias sroves nuo akumo gnybtu galesi isgaut kol pasibaigs kuras. va is tos vietos reikia imt energija - jei kazkas neaisku su visokiais "super lizdais" ir kuriu "kazkas galima"...
tuos lizdus is esmes deda tik del to, kad tipiniai vartotojai ant tiek durni, kad sugeba sumaisyt pliusa su minusu ir ka nors sugadina o paskui prasideda isterija iki prezidento lygio... nu tai va ir sukure "super lizdus", su "super apsaugom" , nuo "super durnumo"
zaliaakis 2021-01-18 08:16
Kas 2 metus(tiek dažniausia būna garantinis) keiti akumuliatoriu į naują ir išlaidos bus vos ne tos pačios. Bet mažiau nesąmonių. Ar čia niekam laikas nekainuoja ?
Šaras 2021-01-18 09:32
Ką tu suo juo veiki, kad kas 2 metus keist reikia? Ar profilaktiškai, nes galvoji, kad taip reikia?
kukulis4 2021-01-18 09:41
As tai i visus tokius rankinius dalykus, katru laidai plonesni uz pirsta, ziuriu kreivai. Gerai atsalusiam varikliui prasukt gali reikt ir arti 1000A sroves. Tokia srove visi sitie zaisliukai gali atiduot nebent sugrupuoti po 10 i kruva. Kazkaip niekur nematau youtube filmuku, kuriuose butu prasukamas variklis prie bent jau -20, ir sekmingai uzkuriamas.Daug patikimiau paimt kokia 300amp svarke ir nuo jos tiesiai uzkurinet, apeinant akuma
immortallt 2021-01-18 09:43
Žmonos yaris - 10-11 metų su akumuliatoriumi, kuris buvo iš salono. Kokius 5 metus važinėjo pagrinde itin trumpais atstumais - iki 2 km tarp užvedimų ir per metus iki 5000 km.
kestutisz 2021-01-18 16:58
Hm, nu iki kokių 250 gal gal tikiu :) Daugiau nžn kuris čia starteris paskaičiuotas, juolab užšalus mašinai cilindrai prie sienelių gi neprišąla, veleas irgi :) Visose auto kiek turėta situacijų, kad nesikuria tai prasukt variklį mažiausia bėda - jis visada prasisuka, tik "nekabina" dėl kokių nors priežasčių :) Akumas+starteris kai kuriais atvejais (mirus greičių dėžei) gali keliolikai metrų bet kurį auto paversti "elektromobiliu" )
kukulis4 2021-01-18 17:34
250A tai cia gerai uzsalusiai mazalitrazkei 1000A gal kiek ir ekstremumas kitoj pusej, bet ne veltui i kai kurias masinas gamykliskai stato po du akumus in paralel (nemaisyt su 24v sistemom). Jeigu gerai pamenu tai bmw 7'er 4.0 dyzely tikrai maciau du akumus bagaznyke. Kazkuriam A6 modely lygtais irgi...
AAA000 2021-01-18 23:59
tiesiog yra lengvuju auto gabaritiniai akumu standartai riboti. 1000A tikrai nebuna viename akume, ten gnybtus uztrupinus maksimaliai gal tik apie 600A eina. o starteryje itampa seda iki kokiu 6V ir maksimali srove gal 300A maks. bet cia tik isjudinimo momentu - paskui jau krenta iki kokiu 80A.
o galingi akumai - kur sugebetu 1000+Amperu isspaust - ten gabaritai kaip cemodanas - ir sveria bent po 100kg lengvuju auto vartotojas neisides tokio... del to ir kisa tada du - ypac "prabangiems" ir "galingiems", kur ten kokius 8 cilindrus prasukt reik...arba variklis buna su kokiais prailgintais svaistikliais - tipo "traktorinis". sunkiau prasukt is rimties padeties tokius. furu. zemes ukio technikos akumai irgi stambesni. bet jie 12V irgi. po du dedasi. dalis sistemos salone ten gali but 12V. nebutinai visa 24V.
kukulis4 2021-01-19 09:45
Neblogai viska surasei, bet zinai ka, eik tu ** su savo tom sypkem.
ZeroFM 2021-01-28 15:51
https://www.youtube.com/watch?v=GprljQyzzcs?t=144 atrodo kažkas tokio veikia nuo 2:30 veiksmas
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Šalčiai nužudė automobilį? Iš Lenkijos sandėlio pačios geriausios išorinės baterijos ir starteriai viename - iki 24000mAh, 2500A, greitieji QC3.0, 100W ir belaidžiai įkrovimai, su integruotais saugos plaktukais, kompresoriais ir kitomis šauniomis savybėmis (5 modelių detalus palyginimas, iš Lenkijos, Video, rekordinis atpigimas, Papildymas 2021-01-22)