Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Mantas1985 2024-09-13 07:15
Kai perkat Š paprastus paspirtukus, kurie pigus ir baterijos neapsaugotos mikro procesoriumi nuo iškrovos tai tokios baterijos ir sprogs. Investavus į kokibiškesni įrenginį tokių problemų iševengsi. Beto patartina naudoti ups irenginį, kuris senuose daugebučiuose palaiko nuolatinę strovę ir išlaiko netoligumus elektros tinkle. Tad atsibuskit taupytojai, pagrindinė priežastys yra taupant ir nepasidomint tiksliai apie įrenginio kokybę, o perkant įrenginį aklai.
gytis13 2024-09-13 10:25
Vienu žodžiu reikia pirkti baterijas kurios nesprogsta. Tos kur brangesnės žinoma nesprogsta. Matyt reikia skaityti instrukciją, gal ten bus parašyta sprogsta ar ne. Jei sprogsta nepirkt.
HardAxe 2024-09-13 11:37
Įtampa, ne srovė. Svorė kiek daug elektros daiktas srebia, įtampa tai Voltai.
Patikrink savo upsą, jeigu parametruose sako modified sine wave, jis tikrai netinkamas jautresnio įrenginio maitinimui.
UPS`ų išėjimo sinusoidė yra toks chaosas, kad minimaliai šokėnjanti srovė padarys mažiau žalos. Nebent perki labai brangų upsą.
Be to upsas nereguliuoja tau įtampos, jis tik turi kritines ribas nuo kurios atjungs įtampą ir persijungs į darbą nuo baterijos.
Nebent tu kalbi apie on-line upsus, bet jie brangūs ir didina elektros sąnaudas. Online čia kalba būtų medicinos, telekomunikacijų, bankų infrastruktūra.
Šiuolaikiniai impulsiniai maitblokiai yra dėję skersą ant maitinimo kokybės ir ypač tinklo įtampos. Juos dažniausiai gali šerti bet kuo tarpe 100-250V. Svarbiau patį maitblokį/pakrovėją kokybišką pirkti, būtent DC pusėj įtampos kokybė yra svarbi įrenginiams.
kestutisz 2024-09-13 12:01
Labai abejoju ar rasi nusipirkti išvis kokią bateriją kuri bus be "mikro procesoriaus" (BMS), jos niekada nebūna tiesiog plikos celės, vsiada su BMS. O čia jau sorry, kokybės nepatikrinsi.
Relaiai vienintelis normalus būdas suprasti kad kažkas netaip - išsipūtimas, bet tada prietaisia ir turi būti konstruojami taip, kad tai galėtum pamatyti, na kaip mobiliake. Jokių kišimų į metalinį korpusą (kaip ir yra daugumoje paspirtukų).
gytis13 2024-09-13 14:47
Paskaičiau ką užsienio tinklapiai rašo apie šituos užsidegimus, tai irgi viskas gana miglota. Viena priežastis - perkaitimas. Gaisrininkai daro bandymą, pakaitina ličio akumus ir babach, sprogimas. Bet ar turi ir gali tokie elementai perkaisti krovimo metu, man tai abejotina. Kita versija - akumai per daug įkraunami. Aišku yra pasakėlės kad negalima palikti kraunamų akumų be priežiūros. Aš pats eksplotuoju du tokius akumus, kroviklis turi lemputę kuri keičia spalvą kai akumas įkraunamas. Viskas atrodo labai aišku - kai lemputė raudona, akumas kraunasi, kroviklis šiltas, kai tik lemputė pasidaro žalia, kroviklis atšąla ir krovimas baigiasi. Aš retkarčiais stebiu šį procesą įdomumo dėlei. Tai kam kroviklį išjungti jeigu jis pats išsijungia, mano nuomone galima laikyti kiek nori ir nieko nebus. Kroviklyje viską valdo specializuota mikroschema, ji nustato kada įkrauta kada ne. Nebent mikrochemos gedimas gali sukelti perkrovą ir sprogimą, bet irgi mažai tikėtina. Dar viena versija yra greito pakrovimo krovikliai. Bet sakysim pas mane to nėra, akumai kraunasi iki 6 val, net užknisa laukti, naudoju ką gavau kartu su akumu ir viskas. Tad visgi man lieka neaišku kas čia darosi, ar čia kalti kai kurie blogai nuprojektuoti modeliai, ar jie visi kažkiek pavojingi. Sudegė ir viskas, ieškok galų kur nori. Taip išeina, nusiperki, patikrini vieną krovimo ciklą ar kroviklis normaliai užkrauna akumą ir iš principo gali ramiai gyventi.
kestutisz 2024-09-13 15:15
NIeko ten labia migloto nėra. Realiai reikia žiūrėti į RC pasaulį, kur greičiau ir geriau matosi visi defektai. Išsipūtusi/perkaitusi/peršalusi baterija - tik išmetimui, nebent nori pasišildyt namus neprasčiau nei paspirtuku. Krauti irgi geriausia kokiam didelima metlainiam kibire, dėl visa ko dar virtuvėj, neužsiblokuojant išėjimo. Baterijų daužyt irgi negalima, vandens negalima ir pan. O paspirkukuose YPAČ negalima ir ypač atsargiai reikia elgtis dėl vien dydžio. Ir dar realiai negali pamatyti būklės. Tik nu žaibas trenkia ne į visus, dega ne tiek ir daug :)
Kontrolerio gerumas priklauso nuo to kiek į jį darbo (if'ų) pridėta. Jei nori kad būtų daugmažs saugu - kroviklis turėtų leisti realiai baterijai degraduoti, na kaip žmonės skundžiasi jog dirbtinai sensta notebookų/telefonų baterijos - sekti laiką ir su laiku vis mažiau įkraudinėt, nes tu jau nepasieksi tų rodiklių kaip baterijos jaunystėje ir su laiku jos gali tiesiog niekada nebeįsikrauti ir po tų įprastų kelių valandų sulauksi fejerverko, o ne išsijungimo.
HardAxe 2024-09-13 15:31
paaspirtuke kažkuri celė mirinėti pradeda, bet jos sujungtos lygregrečiai ir BMS`as neturi net teorinių galimybių to matyti.
RC pasaulyje to nebūna, stebi kiekvieną celę.
Senstant teoriškai krauni tiek pat, iki 4.2V ar kokia ten celė. Bet reikėtų vis lėčiau jas krauti (tuščias-pilnas 1h krovimo). Talpai mažėjant krovimo greitis tampa perdidelis.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kodėl sprogsta baterijos ir kaip to išvengti?