Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2014-10-16 10:21
Uz tokias baterijas esu nusiteikes sumoketi kad ir dvigubai. Turiu galvoj elektromobiliui, o ne zaislams, nes manau didelis ciklu skaicius yra neapsakomas geris, cia jau net neminint greito ikrovimo. Isvis (nano/mikro) titano dioksidas yra labai idomi medziaga, ne tik akumuliatoriams, bet ir viskam kas susije su saules energija.
O jei jau tausoti gamta, tai baterijas reikia standartizuoti palei dydi, kaip tas daroma su PC plokstem ir dezem, ta prasme elektromobilius tegu gamina auto gamintojai su keliu dydziu standartais palei poreiki, o baterijas jiem pagamins tas, kas jas moka pagaminti geresnes ilgaamzizkesnes ir pigesnes. Juk visi dziaugiames PC standartizacija, na gal isskyrus tuos isskirtinius fanus, kurie uz isskirtinuma gali permoketi kelis kartus.
PS. Jei ka tai zinau, kad praeis 10 metu kol galiausiai bus viskas uzmirsta, taip ir nematysim tu stebuklingu bateriju, bet svajoti juk niekas nedraudzia.
O_O 2014-10-16 10:32
Gudbai benzin
immortallt 2014-10-16 10:48
Tesla savo baterijoms imant performance modelį suteikia 8 metų garantijas be ridos apribojimų.
Įkrovimas truputį ilgesnis, bet neprastas.
Kaina rinkoje ličio celių ~400USD/kwh talpos, Tesla gaminsis po ~3 metų už 170-200USD.
Dėl standartizacijos, Tesla būtent ir naudoja tokias pačias, kaip nešiojamų kompų celes.
Na mes nepastebim, bet talpa ir kaina per talpą vidutiniškai mažėja po ~7-12% per metus.
P.S. kad litis kasamas pagrinde Kinijoje yra milžiniškas melas. Kinija tiekia iki 10% ličio.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Mokslininkai iš Singapūro žada „amžinus“ akumuliatorius