Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
hamann 2016-01-08 18:12
Tau matau ginčytis patinka. nesvarbu, supranti ta tema ką nors ar ne. Nežinau kokiam tu užkampyje gyveni, bet Kaune nežinau turbūt nei vienos gatvės kur nuo tarybinių laikų nebūtų pertiestas asfaltas.
Labai aiškiai pasakiau, 10-15 metų eksploatuojamam asfaltui, skaičiuok kaip nori niekaip į 25 metus netilpsi. Nebent kokiose daugiabučių stovėjimo aikštelėse ar ant šaligatvių gali rast seno asfalto. Keliai visi perkloti. Kad ir kaip tau tai sunku suprast.
Kai tu man aiškinsi apie elektroniką, aš nesiginčysiu - ne mano sritis. Bet dabar, būk žmogus, ir nenusikalbėk.
geziokas 2016-01-08 18:30
tikrai nereikia pezėti, jog visi keliai perasfaltuoti (neskaitant betonkės). Žinau vieną pavyzdį, šiaurės Lietuvoje. 209 regioninis kelias, tarp Kriukų ir Žeimelio
Simplicity 2016-01-08 18:32
Mano elektronika, o tavo: ekonomika, urbanistika, tarptautinė prekyba, gamyba, krašto apsauga ir karyba. Ką dar pamiršau paminėti? Jei viena pusė skiedžia išsijuosusi, tai kodėl aš negaliu tiems skiedalams paprieštaraut? Gyveni kažkokiam Kauno rajone, bet drąsiai kalbi ne tik už visą Kauną, bet ir visą likusią Lietuvą. Pasižiūrėk, įmečiau tau straipsniuką iš pajūrio- pagrindinė gatvė 20+ remonto nemačiusi. Vatnykų propaganda?
Pasakysiu tik tiek- nebūk nepamatuotai kategoriškas ir neatrodys, kad kiti su tavimi ginčijasi tik tam, kad pasiginčyti. Savo pasakas sek bendraamžiams, kurių pasaulis facebooku ir kompiuteriniais žaidimais apsiriboja, o ne į viešą erdvę su jomis lįsk, kur visada atsiras tokių, kurie gimė dar anais laikais ir matė kaip per visą tą laiką keitėsi/nesikeitė jų gimtasis kraštas.
vytautas50 2016-01-08 19:22
Vytax 2016-01-08 20:15
Einamu momentu:
Kelias Kaunas-Marijampolė (Via Baltica) platinamas iki magistralės.
Tiesiamas vakarinis Vilniaus aplinkkelis. Nors ir trumpesnis už magistralę, bet platesnis ir su daugiau sudėtingų viadukų.
vytautas50 2016-01-08 20:43
Vytax 2016-01-08 22:06
Būtent tam, kad žmonės neviršytų greičio ir daromas siauras kelias.
vytautas50 2016-01-08 22:13
Vytax 2016-01-08 22:22
Kokioje nors Anglijoje ar Danijoje turbūt mirtina depresija tamstai kiltų. Ten ne tik, kad asfalto danga siaura, ten net žvyruotos šalikelės nėra. Iškart už asfalto dangos krašto prasideda griovys.
Simplicity 2016-01-09 00:42
Išduosiu paslaptį. Anglijoj (kaip ir Airijoj) keliai yra siauri, nes tie skrudžai gaili pinigų ir nenori žemės valstybės reikmėms iš ūkininkų išpirkt.
vytautas50 2016-01-09 08:37
Vytax 2016-01-09 08:47
Tai labai puiku, kad šitaip pinigai skaičiuojami.
Iš to kad pas mus regioniniai keliai platesni, nauda tik keliems kelių ereliams.
Simplicity 2016-01-09 12:03
Vytax, nėra labai gerai. Kai keliai be kelkraščių, tai pėstieji yra priversti eiti važiuojamąja kelio dalimi. Būna, kad vairuotojai nepastebi ar nespėja išsukti,- laikraščiai parašo, per radiją praneša.
Visa laimė, kad tokių ten mažai. Didesnė problema yra dviratininkai- tie, kaip kokios šventos karvės, visiškai nesisaugo ir įsigudrina vienas šalia kito važiuot visą eismo juostą užsiėmę. Apie tuos irgi karts nuo karto per radiją praneša.
immortallt 2016-01-09 15:39
Nu net Tailande, Šri Lankoje ar pan. maistas nėra daug pigesnis, nei Lietuvoje. Tik šiek tiek, bet mums įprasti produktai pas juos daug brangesni, kaip pvz obuoliai, bulvės, pomidorai ar agurkai.
Nepatinka daug kam, kad paslaugos brangsta Lietuvoje - surprise, pasižiūrėkit, kiek minimumas pakeltas. Ar manot už nukirpimą mokėsit 10 litų už valandos darbą, o kirpėjas gaus iš oro 50 litų? (dar sumokėti mokesčius valstybei, už patalpas ir pan reikia).
Jums prasti keliai Lietuvoje? Buvau va Belgijos kaimuose truputį, tai ten daug kelių, kur realiai tik viena eismo juosta tėra. Abi mašinos turi stipriai sulėtinti ir prasilenkti tik su viena mašinos puse ant asfalto, kitu atveju susidurs.
Lietuvoje autostrada prasta? Nu pernai metais buvo tik trumpas ruožas su didesnėmis provėžomis.
Ar absoliučiai visą asfaltą pakeitė? Tikrai ne. Kam keisti pvz Naujoje Akmenėje, kur iš esmės baigia išmirti gyvenvietė? Dabar šiek tiek investavo į gamyklą, gal kažkiek dar pagyvuos, bet kur pravažumas 1 auomobilis per valandą investuoti yra nesąmonė. Kodėl? Todėl, kad tam va vienam žmogui per valandą keliui sukišti pinigų reikia ne ką mažiau, kur pravažiuoja ir po 500 auomotiblių per valandą.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Naftą netrukus dalins už dyką? O degalai Lietuvoje branginami