Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Nukainotas 2018-07-18 14:36
Pagaliau! Va čia tai proveržis!
Dedam į lentyną šalia šimto kitų baterijų „proveržių“, ar nededam?
HardAxe 2018-07-18 15:30
sukuriam 9 kartus brangesnę, 10 kartų talpesnę bateriją.
pagaminam 10x mažesnę, dedam į mašiną, automobilis kainuoja tiek pat, nuvažiuoja tiek pat, sutaupom truputį vietos.
kukulis4 2018-07-18 15:59
Kazkaip nei logikos yra, nei rimuojasi :V
karieta 2018-07-18 16:16
Kaip visada, viska patentuoti, bapkių pasidaryti. O kad geriau viskas pasauliui būtų, niekam neįdomu. Kapitalizmas veikia 110%
bahuriux 2018-07-18 16:22
Yra logika, pamiršot kad 10 kartu baterijos svoris mažesnis. kai baterija sveria bveik nieko, pati mašina irgi gali būti lengvesnė, nes jai nereikia išlaikyti sunkios baterijos. Taip pat ir avarijos atveju užteks lengvesnio kėbulo tam pačiam saugumui, nuo to palengvėja ir kiti komponentai, važiuoklė, spyruolės, visokie traversai, kėbulą jau minėjau.
Kad geriau rimuotusi mintis, ką pasirinktumėte iš dvieju panašiu el auto už tą pačią kainą, lengvesnę ir 20proc. dinamiškesnę su 10proc didesniu nuvažiuojqmu atstumu, ar tradicinį variantą sunku su tradicine liion baterija, kai visi kiti parametrai vienodi ir kaina ta pati.
O ištikro bijau, kad tai bus padėta į lentyną kartu prie kitu proveržiu.
HardAxe 2018-07-18 17:03
ką aš noriu surimuoti, tai kai ateis nauja baterijų karta bus kaip Li pakeitė NiMh laptopuose/telefonuose.
Truputį ilgiau gyveno, buvo truputį lengvesni, bet skirtumai buvo nežymūs. Pagrindinis privalumas - buvo galima bet kada pakrauti, nereikėjo iškraudinėti pilnai.
Tada tobulėjant Li technologijai ne augo baterijų talpa, bet mažėjo jų svoris. Pagrinde darbo laikas ilginamas CPU efektyvumo augimu.
Kai rašo, kad atsiradus naujai baterijai mašinos nuvažiuos tūkstančius km iškart galit pagalvoti ar laptopai pakeitus MH celes pradėjo veikti ištisas paras?
Manau greičiau bus taupoma vieta ir didinama pelno marža.
CiukCia 2018-07-18 17:19
Abejoju ?????????
Creatium 2018-07-18 18:19
Na, jeigu būtų 10 kartų mažesnė ir lengvesnė baterija, tai kiek padidėtų auto nuvažiuojamas atstumas? Nes tarkim 3-5x sumažėjus automobilio svoriui reikėtų žymiai mažiau energijos jo įsibėgėjimui.
AAA000 2018-07-18 22:10
10x lengvesne cia greiciausiai koks nors teorinis maksimumas, pagristas fizika.
realybej jei bus nors 2x lengvesne ir bent jau panasi kaina - bus iskart rinkos paciupta. o jei bus 3x lengvesne - skraidysim hebryte su elektrolektuvais
2x palengvejimas leistu gamint elektromobilius 1000-1500km atstumui (jei kaina akumu liktu panasi). furos irgi jau apsimoketu tada masiskai pereit verslui. dabar furos ant ribos - tik trumpiems atstumams... reikia suprast toki dalyka - jei verslui neapsimoka - niekas labai nepuls tobulint. o ant entuziastu ilgai tokie akumai nepratemps...
HardAxe 2018-07-19 11:17
nu 10x cia is oro nukabintas skaicius. Galvok apie 2-3x lengesne, bus zemiskiau.
Nieko baisiai daug nesutaupysi, kebulas, keleiviai ir variklis lieka.
amas 2018-07-19 12:40
Patentas ir padeda į lentyną, li-ion neturėjo patento.
Nuo to apsaugot gali nebent kokie kiniečiai, padėję skersą ant tų patentų.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Sukurta naujos baterijų kartos medžiaga „SilicisX“: skuba patentuoti technologiją - vienu įkrovimu su elektromobiliais bus galima nuvažiuoti tūkstančius kilometrų