Istorijos pabaiga – pirmasis pasaulyje saulės kelias patyrė epinį fiasko (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

House_of_gold 2019-08-17 15:36
O ko jie tikisi ? Čia ir kvailiui aišku, kad jei ant jų automobiliai važiuoja tuoj pat susidarys problemų. Taigi net ir asfaltas trupinėja, susidaro provėžos, o čia dar fotovoltiniai skydeliai. Labiau apsimokėtų saulės kolektorius dėti kitur nei ant kelio
AAA000 2019-08-17 19:10
cia ne saules kolektoriai. --------- apsimoketu det ant kelio - tik kitoje vietoje. reikia pastatyt stoga. pakelt kokius 10-12 metru virs kelio, ir apdengt visa vaziuojama juosta ir dar po kokius 5-10m salikeliu. butu tobuli rezultatai. ir kelias daugmaz apsaugotas nuo visokiu krituliu - temperaturu - nereiktu ziemom druskint ir valyt. ir baterijos generuotu kaip normali saules elektrine. dabar ismete pinigus.
House_of_gold 2019-08-17 19:55
Tada turbūt apsimokėtų dėt tokius parkingus prie prekybos centrų — ir elektra generuotų, ir pavėsis automobiliams būtų. Nemanau, kad apsimokėtų dėt ant važiuojamos juostos, nebent ten jau itin lygus kelias, nes kitaip brangiai atsieis pacio stogo statyba.
Talkatif 2019-08-17 20:02
Kaip netikėta!
Shinigami 2019-08-17 22:51
Kitaip sakant problema ne su pačia idėja, bet su tais kurie ją įgyvendino. Greičiausiai situacija kaip Rusijoje. 4 milijonai į kišenę ir 1 milijonas kiniškoms kopijoms. Jei 75% skydelių sulūžo prieš juos dar paklojant. Lietuvoje toks kelias ilgai neveiktu net jei kokybiškus sudėtu sudėtu ir ne dėl to kad čia prastos oro sąlygos ar automobiliai per daug sunkus. Daug kur vaikščiodamas mačiau sankryžose grindini apšvietimą. Tos lemputės nedidelės ir turi labai storą stiklą. Labai storą. Per jas galėtu sunkvežimiai važinėti ir neturėtu skilti, bet jos sudėtos ant pėsčiųjų tako kur mašinos nevažiuoja, bet jos greitai suskilo. Kaip tai įmanoma? Tikrai be chuliganų kurie tyčia jas daužytu tikrai neapsieita. Ir dar daugiau įvairių dalyku kuriuos chuliganai nusiaubia. Tai šitoks kelias butu labai viliojantys masalas jiems. Jei ne chuliganai ir ne pinigu plovimas, tai toks kelias manau turėtu pasiteisinti ant pėsčiųjų ir dviračių takų. Svoris nebūtu didelis kad jį sulaužytu, nebent tyčia.
AAA000 2019-08-18 02:17
prekybos centrai patys ivertina kas jiems apsimoka labiausiai prie ko cia jie isvis? cia kalba ejo apie eksperimenta, uz viesus pinigus. keliai yra viesa infrastruktura, uz musu visu (gal labiau vairuojanciu) pinigus. o prekybcentriu aiskteles - komercinis objektas, kur musu pinigu ner. cia valdzia tiesiog pasvaiste, nes renkasi idiotiska buda "tirt" uz didelius pinigus. apdengtas stogu kelias greiciausiai butu buves dar pigiau - nes ten nereikia kazkokios specifines atsparios dangos. ir tipiniai saules elementai tiktu. ten viskas ka reiktu padaryt - tai ivertint nebent patvaruma konstrukcijos - kad nuo stichiju nenulakstytu gabalais. as manau galimetu net pvz nemokama keliu apsvietima irengt ir pan. o uz pinigus is elektros dar kazka nuveikt. dare kazkur traukiniu tinkle panasu projekta. denge gelezineklio begius. irgi valdiska imone. tylu-ramu - matyt normalus projektas gavosi - jei neraso niekas nieko
AAA000 2019-08-18 02:29
prie ko cia tas storas stiklas ar vandalai? ten visokios tarpines prapuvo, pateko dregme, ispuvo viskas, nusilaupe reflektoriai, nuo kondensato ir karscio isproginejo lemputes. sugedo menesiu begyje. po ziemos ledas iskilojo ar net suskalde. as esu temates tik viena varianta - kuris realiai atsparus kelio dangoje - tai kai ilieja LED i masyvu plastiko gabala. ir sumontuoja ta bloka kaip pvz trinkeles. ir pajungia lanksciu kabeliu su normalia izoliacija. tada net iskilojimus laiko. ne tik vazinejimus. o sviestuvai su stiklu ir ten visokiom keiciamom lempom su reflektoriaisi zemen sukist - cia idiotiska ideja. turi but keiciamas nebent visas monolitinis blokas, o ne ardomas sviestuvas zemeje ir prisukimai kaip minimum nerudijantys kokie, o ne kazkokios sudinai nucinkuotos skardeles. saules baterijos pats modulis nera atsparus. silicio ploksteles net temperaturini rezima prastai toleruoja. fotovolto baterijose ji montuoja i siektiek paslanku iklota. o cia nori tonines masinas varinet per tokia trapia struktura... jau nekalbant apie dregme ir korozijas visokiais elektros takeliu. ten gi mikronu eiles tik padengimas. papuls dregme ir dar elektra teka - trumpinasi ir nupuna dienos begyje... o jei aukstavoltis sujungimas (kaip saules elektrinese) - net ir nesaugu pestiesiems kokiems. jei tau kiauru kabeliu tinkla ant saligalvio paklotu ir pajungtu iki 1000V DC srove - noretum tokiu keliu vaiksciot sakykim lyjant? bega sakykim sportininku burelis - saulute sviecia - generacija pilnu tempu. uzeina debeselis - lyt pradeda ir turim kruva lavonu siuolaikines technologijos... testuojam .... elektra - geras dalykas. nu bet ne visose vietose
Vytax 2019-08-18 15:13
Teoriškai arklys, praktiškai nesikelia. Tik taip galima vertinti šią saulės modulių sumontuotų kelio dangoje idėją. Viskas atsiremia čia į naudingumo koeficientą. Neoptimalus saulės modulių pasvirimo kampas, šviesos praradimas per storą grūdinto stiklo sluoksnį. Stiklo padengimas neslidžia danga, kas vėl nulemia šviesos praradimą. Kelio dangos pasidengimas įprastomis kelio dulkėmis. Viską susumavus tokios saulės elektrinės naudingumo koeficientas lieka labai nedidelis.
Arunas1948 2019-08-18 20:40
Nu kad as toki kelia nutiesciau, niekas nesistebetu bet cia protingi zmones su protu susipyko.
kestutisz 2019-08-19 12:14
Ko ir reikėjo tikėtis įsisavinant "niekieno" (gireičiausiai tų pačių vairuotojų kurie ne tik sunešė akcizus, bet ir nukentėjo - jiem dar greitį sumažino - ne dėl kokio mistinio "saugumo", o dėl eksperimento pravalo) pinigus nieko gero niekada ir nesigautų. Labai norint galima tada nors skiriamąją juostą išdengti, kelio apsauginę zoną ar kaip sakė stogelį, bet ne - matyt dizaineriam taip buvo gražiau.
Shinigami 2019-08-19 12:39
Manau, kad ant automobilių kelio geriau butu tiesti ne fotoelementus, o pjezo elementus. Manau, kad butu žymiai didesnis naudingumas. O virš tokio kelio galima ir fotoelemntus sudėti. Dvigubas žemės ploto panaudojimas.
AAA000 2019-08-19 18:20
sitas variantas su pjezo elementais testuotas. kelias gavosi klampus. ta prasme automobilis patiria papildomas degalu sanaudas, kad minkytu "gaminanacia nauda" danga. ir vaziavimo greitis su komfortu krenta. ta prasme eiline nesamone - jei det keliuose teoriskai aisku puikiai viskas skamba - tipo veikia ir t.t. bet praktika sustato viska i savo vietas... su pjezo tiktu nebent kaip stabdymo juostos kokios. labai siaura panaudojimo nisa. dar berods ir triuksma kele - nebepamenu gerai ten atstumas nedidelis buvo - faktiskai ne kelias, o intarpai. taip kad netiktu sakykim gyvenvietese. ir dar greito isidevejimo problema irgi berods buvo. ten irgi kazka kvailiai svaigo - kad kelio ir salikeliu apsvietimas bus isgaunamas nemokamas - lygtai auto lempu neturetu... tipo sviesinis ispejimas bus geresnis pestiesiems - nes apsisvies salikeles, kai auto vaziuos (idomu koks dar ispejimas jei autokolona varo... ) vnz - mazai racionalumo... ---------- pagal mane kelias skirtas buten vaziavimo kokybei didint. ir pagrindines jo funkcijos geriau negadint vardan antraeiliu poreikiu... cia turetu but aisku bet kuriam sveikai ir logiskai mastanciam zmogui... mane asmeniskai knisa jau vien tai, kad naujai tiesiamuose keliuose sumontuoja suliniu dangcius - ir tada pastoviai ten kazkas ivyksta... o cia dar kazkokie ufonautai nori visokio sudo priintegruot i kelio danga... atsipiskit gal jus vienakart nuo tu keliu - mulkiai. a?
Shinigami 2019-08-19 18:49
Nežinau kiek ta yra teisinga. Jei bandė, tai bandė viena iš įgyvendinimo metodu, bet ne visus. Kaip su liečiamais ekranais telefonai. Jie buvo bandyti ne kartą prieš obuolį, bet nei vienam nepasisekė. Kol kažkie mokslininkai neperdarė liečiamų ekranų technologijos ir dabar sunku rasti išmanų telefoną, be liečiamo ekrano Nors anksčiau liečiamas ekranas buvo visiškas šūdas. Todėl čia greičiau problema ne su pačia idėja bet jos įgyvendinimu.
AAA000 2019-08-19 18:52
nifiga. man ir dabar lieciamas ekranas sudas. namie, gulint lovoje - jis puikus dalykas. bet darbe purvinom rankom saltyje, kai reikia daznai atsiliepinet ir dar operatyviai - jis visiska nesamone. gali cia man nepasakot savo pasakeliu va kai sukurs balsu valdomu ar mintimis - tada bus ne sudas,. o lieciami-braukomi yra meslas. mygtukini as galiu ijungt ir tamsoje, ir neziuredamas i ekrana. tu mobilka lieciamu ekranu tai sugebi intuityviai? buhalteriams gali pasakot - bet ne man P.S. issigydyk nuo obuolliges gal vienakart, nes simptomus demonstruoji.... uz lieciamus ekranus pranasesne yra papildytos realybes technologija. kai pvz gali davikli kokiam ziede ant pirsto krutint. irgi yra jau sukurta. palaidos tuos tavo lieciamus ekranus kaip menkaverti vienadieni slamsta. aple sekme ne del sukurimo , o tiesiog programini palaikyma normaliai organizavo. pigiai. teslu autopilotai irgi pagrinde populiarus del gero programinio palaikymo. jis pigus. o ne del ten kazkokio kokybiskumo. yra ir geresniu autopilotu prikurta - bet jie NEIPERKAMI masems.
conjurer 2019-08-19 21:36
Ir aš už tai kad daugiau išbandytų. Atradimai patys neatsiranda. Norėjau pakomentuoti dėl fiasko. Prancūzai turi dešimtis tūkstančių kilometrų kelių, vienas kilometras yra beveik nieko. Gal pati danga nepasitvirtins, bet atrasime kaip padaryti atsparesnius tapšnoklių ekranus.
AAA000 2019-08-19 21:55
gal nelabai supratai minti. mygtukas turi fizini atoveiksmi - tas sutinku. bet ji gali ir apciuopt net jo nematydamas ir ijungt funkcija. jei kombinacija nesudetinga. o su lieciamu ekranu ziuret yra butina. ir dar net nezinai nusispaus tai ko nori ar ne - nes pazymejimas programiskai sunkiai palaikomas. braukomi ekranai labai riboto funkcionalumo. o papildyta realybe , as turiu minty tu neapribotas ekrano mazu dydziu ir plokstuma. objektas programiskai gali but iterptas belenkur. ir markeris kuri valdai davikliu ziede irgi neapribotas ekrano ribotumu. tu tiesiog du programinius vaizdus sutapatini ir tada gali aktyvuot tau reikiama funkcija. nereikia ten nieko papildomai ieskot ar ijunginet. nereikia apsiribot ribotom galimybem. ta prasme navigacija bus paprasta ir tures visa jau egzistuojanti ar net dar zenkliai didesni funkcionaluma nei mygtukiniai variantai. o braukomas - labiau skurdus funkcionalume. nu spalvos ten yra, isvaizda keiciasi - bet funkcionalumo principe ner isskyrus siektiek objektu stumdyma. del vienos funkcijos prarast kitas - cia nera pagal mane zenklus progresas ar inovacija. cia tik pakaitalas. as isvis nematau jokio reikalo kad ekranas butu braukomas. galetu but valdymas rankoje, o ziurejimas ekrane atskirai. kad net rankos iki ekrano nereiktu kilot. kaip su pele. net iki peles patogumo lygio tie braukomi ekranai nesiekia - nors ti[po mobilus irenginys... su tuo saules keliu taspac. gauni kazkokia nykstamai menka naudele, o prarandi kitas esmines funkcijas kuriu tau reikia ir del kuriu tas kelias aplamai statomas. nematau reikalo kazko atsisakyt kas jau yra ir jau realizuota gerai. jei naujove nesintegruoja jau egzistuojanciu lygiu - sudas cia o ne naujove. aplamai tie braukomi ekranai labai neatsparus net... svaigsta visi kad milijonai programeliu - o realybe tokia - kad net programines platformos normalios ner... net tam priavalumui, kad gali funkcijas geriau sutalpint. turi ten ijunginet neaisku ka neaisku kam ir savo laika gaist...
conjurer 2019-08-19 23:12
Atsiminkim kad tai tik ekperimentai. Ir labai geri, šiais "planuoto sugedimo" laikais aš labai džiaugiuosi kai bent kažkas pagalvoja apie ilgaamžiškumą. Pirmosios mašinos nepakeitė arklių per dieną. Kur tu čia tą mašiną pašersi, laukuose auga tik arklių maistas. Pirmieji automobiliai realiai buvo tik viena menka naudelė - negamino ekskrementų. Be va praėjo šimtmetis ir stebimės kai pamatom arklį.
AAA000 2019-08-20 12:25
as budejimo rezime dirbu. ta prasme dirbi darba ir dar reikia reaguot i situacijas atsakinejant operatoriui. ir tas daznai labai buna. na isivaizduok kazka panasaus kai reikia ir vairuot ir kalbet telefonu pagal sudetinguma ka draudzia eismo taisykles. tik dar sakykim sninga, pucia vejas ir nera priekinio stiklo nu ir isivaizduok tokiom salygom ten kazkur i kazkoki ekraneli reikia susikoncentruot ir dar ji ten braukyt statybininkai galbut su tuo irgi susiduria - pvz isivaiduok murininka kuriam skambineja kas koki pusvalandi. ir atsiliept BUTINA! ir sumuryt kazkokia norma butina. ir taip savaite laiko tada labai gerai supranti koks is tikro sudas yra tie lieciami ekranai... jie nisinis sprendimas. tiesiog labai paplites - bet nisinis. ir kazkada mirs labai greit. tv pultelis ir pele butent ir yra labai apribota - bet papildyta realybe. ir paziurek kaip jie prigije. problema ekranuose. ir tinkamam softe. tikrai ne valdyme. distancinis valdymas senai yra ir istobulintas iki reikiamu parametru. jis tik laukia kol atvaizdavimas ir softas patobules. softe pagal mane tetruksta standartizacijos. o ekranus dar reikia tobiulint... ----- dabar isivaziduok pradetu kist ekranus i kelio danga - tipo uzdirbinesim is reklamos rodymo kelyje kelias kapeikas... va tokia cia inovacija su tom saules baterijom... visiskai debiline ideja dabartiniu momentu. pirma turi atsirast tinkamos tam medziagos. kol ju ner - nera cia ka bandyt...
conjurer 2019-08-20 14:44
Manau kad tokie eksperimentai padeda surasti atsparesnes medžiagas. Bent jau atmesti tas kurios nėra tinkamos.
ValdasA 2019-08-25 10:16
https://www.youtube.com/watch?v=rpwx-8s1M38 Puikus ir detalizuotas elektronikos inzinieriaus video apie tokius DEBILISKUS(bent kol kas) eksperimentus.