Antroji pagal dydį pasaulyje Kinijos hidroelektrinė ką tik pradėjo gaminti elektrą – milžiniška galia, kuriai neprilygsta jokia atominė jėgainė: ir ambicingas Kinijos tikslas iki 2060 m. (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Benediktas 2021-07-06 00:52
bmk1245 2021-07-06 08:56
2 pav. ir 4 pav.
bmk1245 2021-07-06 09:24
PS pridedam VW komentarus:
AAA000 2021-07-06 09:31
o tai kas pagal tave tada pridetine mokestine nasta? ne nuostoliai? jei yra praradimas - vadinas tai NUOSTOLIS. kuris kenkia efektyvumui. daba tu paskaiciavai ne visos konvertacijos efektyvuma, o tik technologines dedamosios efektyvuma. bet reikalas tame - kad jis vistiek ne toks - nes neivertinai politines/mokestines nastos. o aiskini, kad va paskaiciavai/pritempei pagal fantazijas - ziurekit efektyviau nuimk mokescius ir nebebus efektyviau... resursas ant kurio sistema laikosi - per pigus. vistiek kazkas i ji kabinsis. sakykim ukininkai turi mokestines isimtis kurui, bet net jiem vdv efektyviau su efektyvumo palengvinimu jie vistiek nepuola ant elektros... juk pagal tave aukso kalnus imtu is veiklos, nes NK geresnis. o daba tu is esmes nori paskerst didziausius moketojus, vardan grupeles isrinktuju, kurie susisyke mieste gyvena ir jiem ten kazkas smirda nuo ju paciu asmeninio vdv transporto? ir kokia konkreciai ekologija tu cia gelbeji? naminiu ziurkenu geroves ekologija? ar kokius naudingumo koeficientus tu cia skaiciuoji? taikomus tik paslaugos gamintojo irangai? nes snekam juk apie visuotini vartojima. net ne apie technologine konkurencija... jei imi elektros tinkla - nu tai itraukinek ir hidroelektrines ir ju kuriamas problemas. toks gigantas sunaikins isvis regiono zuvininkyste, kaupsis tarsa, neteks zemesnioji upes dalis sanasu, pasikeis hidrologiniai rezimai - cia afigienas poveikis ekologijai net keliu saliu mastu. ir visa tai kad tau BISKI MAZIAU SMIRDETU vdv? ka tu cia gelbeji? pigiau yra tiesiog tave iskelt kazkur... i sibira koki. didesnis NK problemos niekada neisprendziamos - jei nesprendziama ju kilimo priezastis. tu tik perkiloji sita problema ant kitu moketoju... net ir savo skaiciavimu... vidurkint problema irgi nesamone. ikraut ev kazkur miske ar dykynej net technologiskai kainuos daugiau nei salia jau esamo elektros tinklo. kur kompensacijos? nes cia nelygybe irgi as nenoriu kaip vartotojas kur didesnes zalos aplinkai patirdamas didesnes sanaudas del mazesnio elektros tiniklo efektyvumo... kaip siulai sprest? tu mokesi uz tai? ar asmeniskai man atvezinesi didelio NK elektra? jei darom ekologija tai gal visur. ar tik pas tave, o mokes visi?
bmk1245 2021-07-06 10:25
Žodžių mišrainis
immortallt 2021-07-06 10:47
bmk, ko tu su buhalteriu diskutuoji. Jis net neskiria kas yra energijos efektyvumas. Kas dėl ličio emisijų, dėl skirtingų dalykų jūs ginčijates. Gavyba ličio nėra pati taršiausia, nes kaip ir Benediktas rašė, litis sudaro apie 2% akumuliatoriaus medžiagų svorio. Ir didelę dalį CO2 susidarančio gamyboje ilguoju laikotarpiu stipriai sumažės dėl augančio atsinaujinančių išteklių naudojimo ir prasidėsiančio akumuliatorių masinio perdirbimo, tiek atpiginant žaliavas, tiek ir suminant emisijas vieno akumuliatoriaus gamyboje. Benediktas, dyzelis automobilyje 40% efektyvumo nesiekia, geriausiu atveju realiai 30%. 40-45% kai veikia kaip generatorius, arba traukinyje/laivuose, kur irgi veikia kaip generatorius ir gamina elektrą. Ir čia dar neskaičiuojant, kad per tarnavimo laiką efektyvumas mažėja, kaip ir mažėja tarp tepalų/kuro filtro ir pan. keitimų. Benzininiai irgi 20% čia optimaliais sūkiais dirbant, realiai arčiau bus kokių 17%.
Benediktas 2021-07-06 11:08
77kWh * 73 Co2= 5621kg Co2. Nu, mažai kuo skiriasi nuo Teslos fabriko, ne per 1.4 metus išvažinės, o per 2m.
Benediktas 2021-07-06 13:44
bmk1245 2021-07-06 14:19
2 m, kiek kilometrų?
Benediktas 2021-07-06 14:25
Volkswagen Passat Estate BlueMotion 1.9 TDI DPF Emisija:137 g/km 5621/0.137= 41029km
Xdmin 2021-07-06 15:55
Realiai turbut bus koks 30k km, nes VW deklaruojamomis CO2 emisijomis tikrai neverta pasitiketi Ar kam nors yra pavyke pasiekti deklaruojamas kuro sanaudas? Realiomis salygomis staigiai begejimasi ir stabdoma, kamsciai, sviesoforai, pastoviai ijungtas kondicionierius, uzmiestyje greitis ne 90 o 140. Pvz: Cia raso kad Passat valgys 3.8l uzmiestyje. http://automobilio.info/en/Volkswagen/P ... MT-(150-HP)/21547 Kitame saltinyje taip pat sakoma, kad sanaudos nevirsys 4l. https://www.auto-data.net/en/volkswagen ... 50hp-39207 Tuo tarpu realus suvartojimas sako ka kita, pats taupausias vairuotojas pasieke 4.6l, o kiti ir 6l virsijo: https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2
Benediktas 2021-07-06 17:08
Kartais geriau pačiam pasiskaičiuot. Dabar jau daugiau žinau. Panašiai ir galvojau, kad taip +- yra. Nustebino, tai, kad CO2 suskuria bent dvigubai didesni kiekiai, nei sveria pats kuras - bet du deguonies atomai prisijungia, tai logiška.