„Apple“ norėtų pristatyti televizorių bei jam pritaikytą paslaugą, bet susiduria su problemomis  (22)

Keletą metų kalbama apie tai, kad kompanija „Apple“ norėtų pristatyti savo vardo išmanųjį televizorių. Visgi kompanija to iki šiol nepadarė, o naujus gandus apie tokį produktą paskleidė rinkos tyrimų bendrovės „Jefferies“ analitikas. Kaip ir kaip ten bebūtų, „Apple“ susiduria su problemomis, norėdama pristatyti tokį gaminį.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Daugiau ar mažiau akivaizdu, kad bent jau pirmuosius metus, jei toks įrenginys išvis pasirodys, „Apple“ televizorius būtų parduodamas tik Jungtinių Amerikos Valstijų rinkoje. Ir nors kompanija taikosi tik į vieną rinką, kas neturėtų sukelti problemų, taip nėra.

Išmaniojo televizoriaus, o tiksliau visos paslaugos pristatymas, nėra lengvas darbas. „Apple“ nenori pristatyti tik televizorių, bet nori pasiūlyti visą paslaugą. Čia didžiausia problema yra ta, kad kompanija turi susitarti su kabelinės televizijos tiekėjais ir turinį kuriančiomis kompanijoms.

Jei susitarti su turinį kuriančiomis kompanijomis pavyksta, tai negarantuoja puikios paslaugos. Dažniausiai turinį kuriančios kompanijos yra susisaisčiusios sutartimis su kabelinės televizijos tiekėjais, taigi „Apple“ reikia tartis su abejomis pusėmis, kad galėtų pristatyti savo televizijos paslaugą.

Jeigu „Apple“ sutarti pavyktų, rinkoje išsiskiriantį išmanųjį televizorių pristatyti kompanijai nebūtų sunku, bet jį padaryti patraukliu – ypač sudėtinga. Jis galėtų turėti „Siri“ ir jį būtų galima valdyti balsu, galėtumėme tikėtis „FaceTime“ technologijos bei daugybės programų iš „Apple App Store“ parduotuvės, pritaikytų šiam išmaniajam televizoriui, bet to negana.

Toks televizorius turėtų kainuoti protingai kainą, nes žmonės televizorius dažniausiai perka ilgam laikui ir tai nėra tokia rinka, kaip sakykime išmaniųjų telefonų ar planšetinių kompiuterių, kai bandydami neatsilikti, vartotojai naujus įrenginius įsigyja beveik kasmet. „Apple“ televizorius turėtų turėti ir ilgą išliekamąją vertę, o TV paslauga turėtų siūlyti įdomų turinį. Kaip parodė praeities įvykiai, „Apple“ kol kas visko sulipdyti į vieną visumą nepavyko. Ir neaišku ar pavyks.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(32)
(0)
(13)

Komentarai (22)