Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kurmis 2013-06-21 12:03
Jeigu norite mėgautis aukščiausios kokybės vaizdu, reikia pirkti plazminius arba OLED televizorius. O ne pirkti LCD, kuri bando parodijuoti plazmos vaizdo atkūrimo parametrus su elektroninėmis pagerinimo funkcijomis, kaip antai: interpoliavimas, galinis pašvietimo skanavimas ir t.t. LCD iki plazmos lygio kaip iki mėnulio.
MZ 2013-06-21 12:36
Neitikinai cia tas pats kaip HIGH END audiofilu parodija, auksiniai kabeliai, triuksmai ir tt.
Ziurek kiek trumpaziuriu, toleziuriu ir su visokiais kitokiais akiu defektais Juo labiau kad tas atkurimo "naturalumas" labai subjektyvus dalykas pvz rytieciai blogiau mato raudona spalva ir derina pagal savi, o kas paneigs kad tarp musu tautieciu yra skirtingi spalvu suvokimai. Zodziu kas vienam super kitam atrodys tikras SUDAS.
kurmis 2013-06-21 12:56
Pasistatyk samsung plazma F8500 ir samsung lcd F8000 egzamplorius - skirtumai bus akivaizdus: pradedant juodos spalvos gyliu, tesiant kontrasto santykiu, spalvu atkūrimu, "dienos" bei "vakaro" režimu bei baigiant judesio raiškomis. Dar galima pridėti prie paminėtų kriterijų ir ekrano tolygumą. Jeigu tas neįtikina, tai, matyt, nieko nesupranti apie vaizdą ekrane.
MZ 2013-06-21 13:08
Kaip ir minejau viskas priklauso nuo dioptriju, isgerto kiekio ir kitu individualiu savybiu . Be jokios abejones parametai o juo labiau ismatuojimi yra aiskus kriterijus renkantis daikta. Perkant toki daikta uz tokia kaina plazma ir lcd energijos sanaudos nebesvarbu (LCD vs PLASMA)
ISG 2013-06-21 14:55
Dar viskas priklauso nuo poreikiu. Pats turiu 47" LED 2012 Philipsa 8 serijos. Man vaizdas ziurint blu ray yra nerealus, ir man tiesiog NEREIKIA nieko geriau, ypac jei uz ta skirtuma reikia dvigubai sumoket Man asmeniskai, uz ta skirtuma kuri gauciau ziuredamas plasma, yra svarbiau, kad mano TV yra ziauriai plonas ir zymiai graziau atrodo ant sienos kai yra isjungtas
kurmis 2013-06-21 15:31
ISG, na ir kaip ekrano "grožis" vakarais, ar juoda yra juoda? Tik jau nesakyk, kad ekranas yra tolygus, be jokių "debesėlių". Įjungus "amblight" ir "microdimming" gal tie ir ne taip matosi, užsimaskuoja. Bet vaizdelis tikrai nekoks, iš realybės žinau. O dar kontrasto pokytis žiūrint iš skirtingų kampų, ne priešais ekraną, tarkime, iš fotelių. LCD tik diena gerai rodo, prie pakankamo aplinkos apšvietimo. Plonas kuria prasme, rėmeliai ar pats storis? Plazma storiu neatsilieka nuo LCD. O dėl rėmelių - kiekvieno skonio reikalas. Kaip suprantu iš tamstos parašymo, tai svarbiausias TV akcentas buvo dizainas, o ne kaip gerai rodomą vaizdą perteikia. Beje, pas tamsta tikrai ne LED, o LCD su led pašvietimu. Kad dvigubai reikia sumokėti, kad geriau žiūrėti plazmą? Visiškai su tuom nesitunku ir greičiausiai tai yra priešingiai. Kalbant apie tai, galiu pasakyti, kad, vertinant mano akimis, biudžetinės klasės plazma rodo žymiai geriau nei aukštos klasės LCD. Galbūt tai yra dėl to, kad mano supratimas apie vaizdą yra kitoks, nepaviršutiniškas.
ISG 2013-06-21 15:55
Na, man tai kaip tik diena jis rodo silpniausiai, nes gana nemazai atspindziu nuo ekrano, o dar mano butas ziuri i pietrycius, nors roletai visada uztraukti, kai sviecia saule, ziureti nelabai... Bet vakare, vaizdas tikrai geras. Irgi esu prisiskaites apie tuos debesis, apie juoda spalva. Ka as galiu pasakyti, tikrai nesimato to pasvietimo, ir debesu. Juoda - pakankamai juoda. Aisku jeigu tu gyveni vien filmais, ar esi koks vizualinis dizaineris, tau kazkiek gali kliuti tokie dalykai. Pats ziuriu tik geros kokybes medziaga, perku bluray diskus, nesipuciu is neto, ir pazaides su nustatymais isspaudziu tikrai gana ispudinga vaizda. Gal ta juoda ir galetu buti juodesne, bet kiek filmuose buna visiskai juodu scenu? Tikrai nuosirdziai sakau, kad man ne karto nekliuvo nei debesys nei juodos spalvos gylis, po to kai esu prisiskaites tiek neigiamu komentaru apie led lcd telikus, kaip tik suprantu, kad tos kalbos pernelyg ispustos, ir mano tv palieka dar geresni ispudi. Ambilight nenaudoju, ziuredamas, kartais ijungiu vakare foniniam apsvietumui.
Del kampo - sutinku, galetu buti geriau (nors yra visai visai neblogai). BET. Kai ziuriu tv programa - discovery kanala, kokias varzybas, ar panasiai, tai ziurejimo kampas man kliuna maziausiai. Labiausiai kliuna pats vaizdas mano skaimenines kabelines tv, ne hd kanalu ziureti is arti praktiskai neimanoma, o kai ziuri is toli, kampo nelieka, tai nelieka ir problemos. Kai ziuriu blu ray, dvivieti foteli prisistumiu gerokai arciau ir i centra, gesinu sviesa ir jauciuosi kaip kino teatre. Gero filmo ziureti is sono man net mintis nekiltu, kad ir kaip gerai telikas rodytu kampu
Pumper 2013-06-21 16:53
Jei žiūrėjimo kampas nepatinka, galima pirkti su IPS matrica. Jei LED IPS nepatinka, nes nėra tikros juodos, galima pirkti plazmą. Pasirinkimas paprastas - LED IPS ir TV nežiūri visiškoj tamsoj (kas yra tik akių gadinimas), kad nekliūtų tas juodos pilkumas, arba perki plazmą ir naktimis gadini akis besidžiaugdamas juoda spalva ir išsišiepęs kiekvieną mėn. moki dvigubai daugiau už TV sunaudotą elektrą (ką jau kalbėti apie tai, kad plazmos pasirinkimas dabar minimalus, kai LED iš šimtų modelių gali rinktis).
kurmis 2013-06-21 17:29
Nesutinku, jog žiūrėjimas tamsoje gadina akis, o ką kalbėti apie kino teatrus tuomet, a?
Kažkodėl jų neuždraudžia. Tai kad užtenka prigesinti šviesą patalpoje ir nebūtinai tamsoje, jau iškart matosi juodos spalvos blukimas LCD ekranuos. Demagogija yra tai, kad už plazmą reikia mokėti dvigubai daugiau nei už LCD. Tamstos žinios apie plazmas - pasenusios. Už plazmą moku tik ~90lt daugiau per metus!!!, tai per mėn. susidarytų ~7,5 lt daugiau(prarandu dvi alaus skardines), bet vaizdelis ekranuos atperka tai. Kalbant apie plazmų el. suvartojimą, galiu pasakyti, kad jos suvartojimas priklauso nuo vaizdo turinio, t.y. tamsus ar šviesus spalvų turinys jame dominuoja bei atitinkamai sąnaudos kinta. Ant LCD tokio ženklaus kitimo nėra. Paleidus baltą foną per visą PDP ekraną ir nustačius maks. ryškumą, tai taip, sąnaudos būtų maksimalios, kokias nurodo gamintojas ant gaminio, bet tik tuo momentu, kol švies balta minėtose sąlygose. Be to, plazminiai TV neretai būna pigesni nei LCD analogiškas modelis. Kur didesnė paklausa(LCD atveju), suprantamai, ten ir kainos didesnės.
Pumper 2013-06-21 17:40
Kitaip ne TV, kino teatruose naudojami projektoriai ir matai atsispindinčią šviesą, o ne tiesiogiai skleidžiamą, ką jau kalbėti apie tai, kad ryškumas labai mažas, todėl net visiškoj tamsoj vaizdas blankus.
Vitalijus 2013-06-21 18:06
4K raiška (3840 x 2160 tšk.), kuri yra keturis kartus didesnė nei standartinė „Full HD“.
Gal kas gali paaiškinti, kame reikalas. Full HD yra 1920x1080.
Taigi 1080p yra FullHD, o 1080x2=2160. Tai kodės sako ,,keturis kartus didesnis,, , jei skiriasi tik 2??
kurmis 2013-06-21 18:15
4K=3840x2160=8.294.400 ekrano taškų
1080p =1920x1080=2.073.600 taškų
Padaliname pirmą iš antro: 8294400/2073600=4.
fakitol 2013-06-21 23:07
Paėmei tik pagal vertikalę tai ir gavosi 2x
Reinass 2013-06-21 23:27
Man patiko nuomonė apie plazmas, pats turiu plazmą LGPA6500, galima sakyt pirkau iš lempos, iš teliko norėjau tik 50 colių Full HD ir šiek tiek daugiau nei 120 HZ, bet visiškai nežinojau kokį produktą gausiu ar bus geras ar blogas ir kai gavau, išties likau sužavėtas plazmos atkuriama kokybe, spalvos ir judesio aiškumu, dabar ateityje jeigu taikysiuos į 4K telika, tai manau pirmenybe teiksiu plazmai
Fikcija 2013-06-21 23:51
Kurmis nesivargink bediskutuodamas su noobais,matosi ka zmones nelabai ka kerta teliku tipu skirtumuose .Visu pirma reik turet plazma ka galet toliau diskutuot...
batistis 2013-06-22 20:18
na priklausomai kokia įstrižainė (kuo didesnė plazma, tuo skirtumas bus didesnis plazmos ne naudai), bet jei lyginsime su LED tai energijos sunaudojimas bus apie 3 kartus didesnis (55"). Jei žiūrima per diena po 5h, tai per metus gausis apie 200lt daugiau. Ne itin daug, bet jei perkant buitinę techniką nesižvalgant į jų efektyvumą energijos atžvilgiu tai gali ateiti nemenka sumelė per mėn.
Visgi sutikčiau jog plazma prie tam tikrų sąlygų geriau atvaizduoja vaizdą, tad pasirinkimas: išlaidos ar kokybė
kurmis 2013-06-22 20:53
batistis, įdomumo dėlei paėmiau 2013m. samsung modelius 8 serijos, tiek plazmos, tiek ir lcd. PDP 51" f8500 vidutinės gamintojo nurodytos el. suvartojimas yra 170 W, o lcd 55" f8000 - 76W. Tarkime per dieną žiūrime po 8 valandas ir visą mėn. kasdien (30d.). Elektros kWh kaina šiuo metu yra 0,501 lito. Suskaičiavę gauname: plazmos el. sąnaudų kainą - ~20 lt/mėn. arba ~245 lt/metam, o LCD - ~9lt/mėn. arba ~108 lt/metam. Tai skirtumas gaunasi ~11lt/mėn. arba ~137 lt/metam. Bet reikia akcentuoti, kad čia jau yra 50" kategorijos įstrižainės. Nėra toks jau baisus skirtumas, kaip kai kurie bando įsivaizduoti, kad dėl plazmos elektros skaitiklis sukasi kaip vijurkas. Kiek pastebiu, su kiekvienais metais PDP gamintojai stengiasi mažinti elektros suvartojimą.
Jomajo 2013-06-23 02:36
paziurejus i naujus samsung smart LED klausimu ka rinktis nekyla del kokybes, bei energijos sanaudu, bet ir kaina ne kiekvienam prieinama...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Samsung“ lietuviams jau siūlo įsigyti 4K raiškos televizorių už 115 tūkst. Lt