Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
w00xer 2013-12-09 15:21
Nelabai suprantu, kam junti prie rato telefona... Tam kad is telefono akselerometro duomenis pasimtu?
andrulis 2013-12-09 15:26
Tai cia kaip ir alternatyva (dar net gal geresne) lietuviu startupui www.rubbee.co.uk
immortallt 2013-12-09 16:35
Na šitas yra daugiau ne važiuoti, o įveikti įkalnes ir pradėti važiuoti skirtas. Lietuvių - distancijas ilgesnes įveikti. Šiaip labai panašu.
w00xer, mobiliakas gal reikalingas vietoje smegenų, atpiginti įrenginį + duomenų išvestis, gali sudarinėti tavo profilį vairavimo + įkelti į interneto duombazę, kad niekur nedingtų ir pan.
Tautwas 2013-12-09 17:08
Daniško aparato panaudojimas daug platesnis nes lietuvišku atveju negali būti galinio sparno ant dviračio, o šio elemento neturi tik apytiksliai vienas dviratis iš dešimties. Be to iš to skaičiaus reikia atimti visus sportinius dviračius (nes kokio velnio tau reikia sportinio dviračio jei naudoji šitą aparatą). Tad techniškai lietuvių išradimo rinka yra ženkliai mažesnė nes daniškas ratas tai kaip ir daugumoje atvejų pritaikomas.
cosmosas21 2013-12-09 17:13
blogiausia, kad prirakinta dvirati su tokiu ratu mieste greitai pavogtu....
immortallt 2013-12-09 17:45
Sparną gali nuimti nuo visų dviračių.
Moribus 2013-12-09 17:55
Ir važinėt su šūdinu varikliu? Su lietuvišku variantu niekur, tik ant asfalto.
salemas5 2013-12-09 22:36
ka galiu pasakyti.. Tinginiu ismislas. Manau i ikalnes ivaziuoti uztenka ir begiu.
pozitronas 2013-12-09 22:40
Kai i darba vaziuoji nesinori visam slapiam atminti
immortallt 2013-12-10 00:36
Lietuvoje - taip užtenka. Kokioje Norvegijoje, kai Osle net lipti pavargau mieste peškom išėjus pasivaikščioti - be šansų.
obuglas 2013-12-10 08:39
Jeigu važiuoji savo malonumui prasukti ratuką - tada taip.
Jeigu važiuoji pasivažinėti ar į darbą (o Vilniuje pvz. tektų įveikti Šeškinės kalną, Tauro kalną) - malonumo į kalną drožti maža.
Likvaras 2013-12-10 13:29
Prieš kokius tris metus mačiau prekyboje visiškai tokio pat principo variklį ratui su įmontuotomis baterijomis ir bevieliu ryšiu į telefoną
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
MIT inžinieriai išrado... ratą (Video)