Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2014-02-12 12:29
Labai geras partizaninio marketingo pavyzdys. Kaina - niekinė, o reklama pasiekia gerokai toliau nei siekė.
paranoiac 2014-02-12 13:43
Jo, bet toks atvejis galimas tik tuomet, kai produkto funkcijos kalba pačios už save. Tačiau dažniau būna atvirkščiai..
Tasto 2014-02-12 13:55
Idomu ar pardavinėja lietuvoje ir kokia kaina ? juos anksciau ir be vandens paprastai pardavinejo idomu kaina pasikeite del "mandresnios" pakuotes ?
BadAmigo 2014-02-12 15:26
).
Kad Sony taip žemai sėdo, negaliu patikėti.
peeplt 2014-02-12 16:00
Nesuprantu kas čia žemo naudoti efektingą pakuotę, kuri bėja labai tinka šituo atveju. Ji be žodžių atskleidžia tikslinius produkto funkcijos įpatumus.
Shinigami 2014-02-12 16:52
Vienintelis panašumas, kad pakuotėje vanduo.
immortallt 2014-02-12 17:56
Na visgi pasirodo ne tiek originali, kiek pamaniau
mental1ty 2014-02-12 18:07
O prie ko čia Sony žemai puolė, jei viską sugalvojo (nukopijavo) ir organizavo reklamos agentūra?
immortallt 2014-02-12 18:18
Koks skirtumas Sony, nukopijuota ar ne? Jai svarbu rezultatas. O šiaip tada visi žemai puolę, nes visi pakuočių vieną ar kitą dalį kopijavę nuo kažko.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Unikali idėja: „Sony“ MP3 grotuvą parduoda vandens sklidiname buteliuke (Video)