Ką rinktumėtės: dešimties metų dyzelinę „Vectra“ ar moderniausią elektrinį „Tern Vektron“? (Video) (7)
„Tern“ dviračius gamina tik nuo 2011 metų, tačiau ši, Taivane įskūrusi, įmonė jau spėjo sulaukti pripažinimo. Prestižinis „Red Dot“ apdovanojimas, trys „Eurobike“ ir dar galybė kitų laimėjimų, o besidomintiems dviračiais, įmonės vardas jau asocijuojasi su kokybe.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Praeitą mėnesį pristatytas „Vektron“ nėra pirmasis „Tern“ elektrinis dviratis. „eLink“, parduodamas nuo 2014 metų, kaip ir pridera daugumai elektrinių dviračių, kurie savo gyvenimą pradėjo kaip įprasti, o tik vėliau buvo konvertuoti į elektrinius, atrodė baisiai.
Tuo tarpu, naujasis „Vektron“ nuo pat gimimo varomas elektra. Jo išvaizda „nebado akių“. Aptakios formos, matinės juodos spalvos rėmas ir organiškai į jį įsiliejantis „Bosch“ 36V/250W variklis bei 400 Wh akumuliatorius.
Priklausomai nuo vieno iš keturių („turbo“, „sport“, „tour“ ir „eco“) važiavimo režimų, variklis minimo jėgą sustiprins nuo 50 iki 250 procentų. Pilnai įkrovę akumuliatorių ir pasirinkę energiją taupantį „eco“ režimą, galėsite numinti net 129 kilometrus.
Nors tai nėra taip svarbu, nes tokio tipo dviračiai dažniausiai tarnauja kaip kasdienė susisiekimo priemonė, o ne ilgų kelionių palydovas. „Tern“ tikina, kad net ir pasirinkę, bet kurį kitą režimą, iš akumuliatoriaus vis tiek „išspausite“ bent 60 kilometrų, o variklis jums minti padės iki 32 km/h.
Gamintojai teigia, jog kuriant dviratį svarbiausia buvo užtikrinti aukštą važiavimo kokybę, stabilumą ir komfortą. Šias savybes jau įvertino ne tik tie, kuriems teko laimė išbandyti prototipą pristatymo metu, bet ir pirmiesiems apžvalgininkams. Tad nenuostabu, kad „Tern Vektron“ „Kickstarter“ kampanija taip pat buvo įvykdyta greičiau nei tikėtasi.
Dviratį galėsite sulankstyti per 10 sekundžių. Tuomet jis užims tik 40.9 x 86.1 x 65 centimetrus, tad lengvai tilps po stalu, automobilio bagažinėje ir pernelyg netrukdys viešajame transporte. Deja, 21 kilogramo svoris gali sukelti sunkumų.
Tačiau viršsvoris nėra opiausia problema. Kai kitų metų pavasarį dviratis pasirodys parduotuvėse, Europoje jo kaina sieks apie 3300€.
Nepaisant to, kad „Vektron“ atrodo labiau išbaigtas produktas nei „MATE“, apie kurį rašėme rugsėjį, jis vis vien nepateisina aukštos kainos. Tad pabaigai, retorinis klausimas Lietuvai: už tokią sumą pirktumėte dešimtiems metų dyzelinę „Vectra“ ar moderniausią technologijų sprendimą - „Vektron“?