Stebinantis Koenigsegg išradimas: 30 kilogramų sveriantis elektros variklis Quark turi net 335 AG

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2022-02-04 13:27
Variklis sick, bet prirašyta daug marketingo apie variklio veikimo principą ir dar blogiau google transleiteris išvertė neaišku net kelintą kartą iš vienos į kitą kalbą. Kaip pvz šitas. , o ne apsukų.
kestutisz 2022-02-04 13:50
Pagal straipsnį ne, bet pagal tokį paveiksliuką gal, bet kaip bendroj sumoj sumovus abu gavosi dar toks kūdas (ir dar negadina vieno variklio elektromagnetiniai laukai gyvenimo kitam) tai jau tikrai įdomu https://www.phi-power.com/wp-content/up ... 2/AFRF.jpg https://www.magneticinnovations.com/wp- ... 445459.jpg
immortallt 2022-02-04 14:38
Tai dabar šitų technologijų principu padarys du 75 AG variklius dar mažesnius, ir sudėsi į elektromobilį, sumažindamas svorį, o ilgainiui ir savikainą. Po galais, gali sudėti 4 po kokius 40 AG iš vis mažiukus prie kiekvieno rato, turėsi keturis varomus, valdomus kompo, pravažumas nerealiai išaugs, kaip ir apsaugos pradėjus slysti.
Evil Goku 2022-02-04 20:25
Nelabai kam aktuali variklio masė, kai tiek daug sveria baterijos. Sumontavus variklius ant ratų, gautum tragediją, o ne automobilį, nebent visos sistemos masė, būtu mažesnė, nei stabdžių mazgo + pusašio.
immortallt 2022-02-04 23:14
Variklius montuoti ne rate, bet prie rato, t.y. suka ir toliau taip pat, tik kiekvienas ratas individualų variklį turi. Kadangi tūris jo nedidelis, kaip ir masė, lengviau tiesiog jį įstatyti kur nori, ne kad masę elektromobilio didintų. Masė maža reiškia, kad ir kainą mažesnę gali pasiekti su masine gamyba, nes žaliavų poreikis neriboja kritimo. Ir elektromobilyje vis tiek kiekvienas 100kg svarbu, nes net 10% efektyvumo padidėjimas reiškia kiek daugiau nei 10% nuvažiuojamo atstumo padidėjimą. Jei sumažini masę, o variklių galia didėja, tai paprastesnių įprastų stabdžių reikia ir visa grandinė pakeitimų leidžiančių išlengvinti mazgus atsiranda.
bahuriux 2022-02-05 11:15
Tas pats kas pradėtum važiuoti su VDV 4 pavara, o ašies reduktorius būtu tik 2:1, normaliai ane? Ištikrūjų nėra viskas taip blogai, elektros varikliai yra kitokie jie turi maksimalų įmanomą sukimo momentą nuo 0RPM ir maksimalų srovės valgymą iš batarkių jei elektronika, ar batarkės neriboja. Dar variklio KV (apsukos RPM per voltą be apkrovos) galima keitalioti su vijų kiekiu, ant statoriaus gali vynioti daugiau bet plonesnių vijų mažesnis KV, arba mažiau storų vijų didesnis KV (apsukos). Jie paprasčiausiai optimizavo parametrus, kad bereikalo nesikastu ratai pradžioj, nes galios ir sukimo momento nuo 0RPM daugiau nei pakanka ir vis dar būtu galima važiuoti max greičiu, (kol nustips baterija per kokias 5 minutes važiuojant ant 400km/h) Kažkas iš entuziastų konstravo ultra mega super duper patikimą sinchroninį elektros variklį nedideliam lėktuvui, tai apsistojo ties switched reluctance varikliu ant kurio rotoriaus nėra nieko, tik specialiai išfrezuotas laminuotas rotorius su ašim. Lygtai naudojo reduktorių lėktuve. https://electrical-engineering-portal.c ... e-sr-motor
AAA000 2022-02-05 15:06
padare kazkoki daugiapoli ir tiek. matosi is formos. visi daugiapoliai turi mazas startines sroves ir puiku sukimo momenta nuo pat pradzios. kai kombinuoja du variklius ant vieno asies - tai is esmes galima padidint poliu skaiciu ir pradini sukimo momenta du kartus, ir sumazint startines sroves berods 1,7 karto. cia elementari fizika. o jie net is 4 bloku varianta turi. ten isvis zveris gautusi. vdv taip nesigauna - tik taktai keiciasi. o cia isivaizduok kad ir taktai ir kaip V forma vilindrus, tik ratu isdeliot galima. nekeiciant konstrukcijos. ne tik 60 laipsniu. bet ir smulkiau, kas 30/15/7,5 ir t.t. vnz elektriniai varikliukai - ateitis rimtesne nei vdv kas liecia reduktorius - cia tik sprendzia ta pacia mazo poliu skaiciaus problema. paprastas keliu poliu variklis - reikia reduktoriaus kad sukelt pradini sukimo momenta... kitaip perdegs nuo startines sroves... tokio siaip neidesi i rata imortalui per sudetinga suprast mazapoliai isideda. daugiapoliai per daug gremezdiski... ratas gigantiskas gausis... cia irgi reikia balanso gero... kuri issprendzia velgi letinantis reduktorius... sunku pasakyt - kokios proporcijos geriausios perdavimui. bet jei variklis rate - mechaniskai paprasciausia ir ilgaamziskiausia konstrukcija. as manau gana neblogas variantas tie vadinami tusciaviduriai ratai - kai segmentinis variklis, bet su pilnu rotorium. (atrodo panasiai kaip stabdziai su pilnu disku ir segmentiniu stabdymo pavirsium). sukimo momentas puikus. bet jo prastas NK... taip kad greiciausiai neisplis... sitas veikejas koncentruojai i galios "paxazuxa" bet jis isdirba iki serijines gamybos - kas yra puiku ir idomu sekt jo progresa. kiti padaro kazka "ohoho - mes irgi galim", bet viska uzraukia ant prototipo... ir net neparduoda niekam... o cia subure komanda, bet kolkas negaili pasidalint. aisku ne uz dyka dalinasi, bet svarbiau kad LAISVAI dalinasi pazanga ir idejomis cia ne kokia suknista tesla, kur bando tapt menkavertes paslaugos nuomos pasauliniu monopoliu...
Benediktas 2022-02-05 16:43
Gali pagrįsti, kodėl būsimą paslaugą menkaverte pavadinai?
punktyras 2022-02-05 17:15
Įtariu, buhalteriniai skaičiavimai taip parodė
Tommis 2022-02-05 22:13
ne visai „į temą“, bet irgi naujiena iš variklių gyvenimo (tik šitas yra vd):
bmk1245 2022-02-06 10:18
Nebūtinai. Gana dažnai "Mūsų gaminys yra super" vėliau virsta visišku flop'u/scam'u. Vienas iš pavyzdžių - Elizabeth Holmes/Theranos super duper kraujo analizatorius. Galiu pateikt ir daugiau pavyzdžių.