6 produktų nuotraukų tipai, pravartūs kiekvienam prekės ženklui  ()

Produktų fotografija nėra universali. Kaip ir Jūsų el. parduotuvėje greičiausiai yra įvairių produktų ar paslaugų, taip ir produktų nuotraukų būna įvairių stilių bei tikslų. Vienos skirtos kasdieniam naudojimui. Kitos yra unikalesnės ir naudojamos tik ypatingais atvejais.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Nesvarbu, ar norite išlaikyti nuoseklią visų fotografijų išvaizdą, ar skoningai jas maišyti ir derinti, svarbu suprasti, kuo skiriasi kiekvieno tipo produktų nuotraukos. Toliau pateikiame 6 dažniausių sąrašą su paaiškinimais. O bet kurio Jums reikalingo tipo fotografijas paruošti gali ECONTENTSTORE.

Produktų grupės

Produktų grupės vaizdai leidžia pirkėjui palyginti vieną prekę su kitomis. Paprastai iš tos pačios kolekcijos. Tai dažnai daroma su tokiais daiktais kaip makiažo priemonės, avalynė, įvairūs grožio produktai, kad būtų galima palyginti atspalvius, tekstūras ir pan.

Tai reiškia, kad žiūrovas gali pamatyti arba visą naujos produktų linijos asortimentą, arba vieno produkto privalumus ir trūkumus, jei sugrupuosite konkuruojančius daiktus. Beje, 75 % pirkėjų rinkdamiesi prekę pasikliauja pakuočių nuotraukomis. Todėl suteikti jiems galimybę aiškiai ir paprastai palyginti įpakavimus yra naudinga.

Produktų grupės nuotraukos tinka bendram naudojimui svetainėje ir įvairiose pardavimų platformose, kad klientai susidarytų platesnį vaizdą apie verslą.

Gyvenimo būdo

Gyvenimo būdo kadras leidžia klientams pažvelgti į tai, kaip galėtų atrodyti jų gyvenimas, jei jie įsigytų ir naudotų produktą. Paprasčiausiai padėkite gaminį natūralioje aplinkoje, kad žmonės suprastų, kaip jį naudoti.

Šio tipo fotografijos padeda klientams įsivaizduoti, ką jiems reikštų produktų naudojimas darbe ar namuose. Jos sukuria santykį ir ryšį su auditorija. Todėl yra ypač svarbios. Geriausios jų sukelia FOMO (angl. fear of missing out).

Gyvenimo būdo nuotraukos dažniausiai naudojamos svetainėje ir socialiniuose tinkluose.

Mastelio

Mastelis - tai fotografijos metodas, kuriuo žiūrovui parodoma, koks didelis ar mažas yra produktas. Tai leidžia pirkėjui pamatyti, kaip gaminys atrodo iš tikrųjų. Tai padeda klientams įsivaizduoti, kaip produktas gali tikti jiems.

 

Mastelio nuotraukos tinka produktų puslapiuose svetainėje  ir įvairiose pardavimų platformose.

Studijinės

Jei norite paprastai ir patraukliai pristatyti gaminį išoriniam pasauliui, dažnai reikia rinktis studijines nuotraukas. Šiose fotografijose svarbiausia yra aiškumas. Studijinėse produktų nuotraukose neslėpkite tiesos. Tai, ką klientas mato, turi būti būtent tai, ką jis gaus.

Paprastai šių nuotraukų fonas būna paprastas ir neatitraukia dėmesio nuo eksponuojamo gaminio. Nors kai kurie drąsūs verslai savo prekės ženklo identitetą įtraukia į kūrybiškesnį foną.

Studijinės nuotraukos paprastai naudojamos produktų ir kategorijų puslapiuose svetainėje bei įvairiose pardavimų platformose.

Detalios

Detalus kadras - stambaus plano nuotrauka, kurioje išryškinamos gaminio savybės iš visų kampų. Taip galima priartinti svarbias detales. Pavyzdžiui, rankinės pamušalą, vėrinio užsegimą ar sąsiuvinio įrišimą. Senovinių, naudotų daiktų detalių nuotraukas taip pat galima naudoti, norint parodyti netobulumus ir nustatyti aiškius pirkėjų lūkesčius.

 

Detalios nuotraukos tinka produktų puslapiams svetainėje ir įvairioms pardavimų platformoms.

Susijusių elementų komponavimas

Nesvarbu, ar nuotraukos daromos iš viršaus, ar kitu kampu, naudinga išdėstyti su produktu susijusius elementus. Žinoma, tai turi būti daroma ribotai. Svarbu, kad akcentas atitektų produktui, kurį siekiate parduoti.

Fotografija su daugiau elementų pasakoja istoriją ir sukuria ryšį su tais, kurie ją mato. Be to, ji yra daug įdomesnė ir patrauklesnė nei objekto baltame fone.

Tai yra formatas, kuris puikiai tinka socialiniuose tinkluose. Juo pristatomos vertybės, skonis ir gyvenimo būdas. Tai - idealus būdas užmegzti ryšį su tiksline auditorija ir skatinti pardavimus.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai ()

Susijusios žymos: