Europos skubios pagalbos numerio 112 diena: kaip atsirado šis numeris ir kaip pagalbą kvietėme anksčiau?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2024-02-09 19:41
Koks tikslas, kas nuo to geriau keisti 0 į 8? Tas 112 užknisa paskambini aiškini 1-2 min situaciją, tada nukreipia pvz į greitają vėl aiškini lygiai tą patį tiek pat laiko greitajai, kažkos debilizmas. Gerai kad netenka dažnai naudotis tuo numeriu.
bahuriux 2024-02-09 19:41
Koks tikslas, kas nuo to geriau keisti 0 į 8? Tas 112 užknisa paskambini aiškini 1-2 min situaciją, tada nukreipia pvz į greitają vėl aiškini lygiai tą patį tiek pat laiko greitajai, kažkos debilizmas. Gerai kad netenka dažnai naudotis tuo numeriu.
lizunas 2024-02-09 23:19
Kai su greitąją sujungia ekipažas jau važiuoja ir despečerė jiems perduoda info. Tas pats su policija. Ir šiaip, dar nei karto nesujunginėjo suu greitąją ar policija. Draugas pareigūnas, tai sakė kol mes esame klausinėjami 112 operatoriaus, jie visus atsakymus gauna į ekraną.
bahuriux 2024-02-10 03:10
Gauna ar negauna bet vistiek klausinėja iš naujo.
punktyras 2024-02-10 06:40
Pakartojimas nėra blogai – kažkas prisimenama, atsijojami melagingi iškvietimai, iš balso galima spręsti apie žmogaus adekvatumą, išgirsta informacija geriau įsisąmoninama, galima palyginti/patikslinti/atnaujinti naujausią informaciją.
bahuriux 2024-02-10 11:54
Pakartoti nėra blogai, bet, jei bus rimta bėda kiekviena sekundė gali būti gyvybės ar mirties klausimas ir tokios diskusijos gali blogai baigtis.
Kyborg 2024-02-10 13:35
Tau juk jau rašė, kad kol tavęs klausinėja iškvietimas perduotas atitinkamoms tarnyboms ir ekipažas jau važiuoja pas tave. Ir būtent kiekviena sekundė gali būt gyvybės ar mirties klausimas, todėl informacija renkama dar vykstant į vietą, o ne atvykęs ekipažas gaišta brangias sekundes informacijos susirinkimui. Negi taip sunku suvokt tokį elementarų dalyką?
bahuriux 2024-02-10 16:45
Įsivaizduok esi vienas su sąmone ir darai dirbtinį kvėpavimą žmogui, taves klausinėja 3-4 minutes tą patį per tą patį. Spec tarnybų mašinose yra visos reikalingos priemonės ir žmonės paruošti tam darbui. Pasakei kas atsitiko tai pirmyn, be š malimo į pagalbą, vien iš pirmų sakinių gali įvertinti skambinančiojo adekvatumą.
punktyras 2024-02-12 14:47
Visos reikiamos priemonės nebūna visuose GP automobiliuose. Aprašytoje situacijoje reikėtų reanimobilio. Ir dažnai tenka skambinti ne dėl sveikatos būklės, o dėl logistikos. Aprašyta situacija tikrai nėra kasdienė ir jeigu jau taip nutiktų, galima paaiškinti pirmu skambučiu ir palikti telefoną garsiakalbio režimu. Bet daug dažniau pasitaiko situacijos, kai bendravimas su atvykstančia pagalba padeda ir gelbėtojams, ir skambinančiajam ir eventualiai, nukentėjusiajam.
HardAxe 2024-02-12 17:10
aš tik vieną neigiamą aspektą atsimenu. Žmogus skambino į gaisrinę, kažkokiam kaimūkšytyje. Operatorė dirbo nebe vietinė kaip seniau vietinėj gaisrinėj, o centriuke. Tai jam teko ilgokai aiškint kur čia važiuoti ir kas dega, kai vietiniams gaisrininkams būtų pasakęs "dega sandėliai prie mokyklos už taupos parduotuvės", centrinei dispečerei reikėjo adresą rasti, pasakoti kas per pastatas, ar yra žmonių, pavojingų medžiagų ir pan. Ir ne, 112 realybėj dažnai nieko nemato ir nieko nežino. Kažkada naktį važiavau paskui totaliai girtą vairuotoją (švedijoj). Mašinos šonas nubrauktas, vingiuoja +/- 1 metrą į šonus, mašina apynaujė, kelias vienos juostos, lenkti nėra kaip. Vietovė toli nuo namų, papasakoti kur esu sudėtinga, tai taip ir nesusitariau su policija per 10 minučių kur jiem reikia važiuoti, jis kažkur nusuko. Kalba eina apie kažkokį tokį kelia: https://www.google.com/maps/@58.7657351 ... ?entry=ttu naktis, aš 5 valandas pravairavęs, akys jau nieko nerodo...