„Skype“ galės veikti ir naršyklėje

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Anonymous 2010-12-12 14:22
rwc, uzteka remove arba edit padaryt sakiniui, nebutina ratais kvadratais vaiksciot.. cia tau, kad zinotum ka reiskia zodis sql, bei jo prasme.. http://en.wikipedia.org/wiki/SQL
liquid 2010-12-12 14:39
registracijoz, vienintelis, kas cia nusisneka - tai tu.
liquid 2010-12-12 14:40
+1
rwc 2010-12-12 14:52
O čia tau, kad jaustum skirtumą tarp failo formato, užklausos kalbos ir serverio: http://en.wikipedia.org/wiki/XPath . Kad jau toks kietas, gal paaiškintum man, nevykėliui, kuo iš principo SQL skiriasi nuo dešimčių ar net šimtų kitų užklausų kalbų (VLOOKUP, XQuery, XPath, CSS selectors, Map&Reduce, LINQ, HTTP...)? Kaip idealiai tokiems uždaviniams pritaikyta kalba ir ją realizuojanti biblioteka tampa kažkokiu programos minusu?
Anonymous 2010-12-12 16:58
labai argumentuotas ir intelektualus pasisakymas. delfi ir tai zmones normaliau bendrauja.
Anonymous 2010-12-12 17:12
RWC, ne apie tai susirinkom sneketi. I pievas jau visiskai grybinama. Kalba eina apie duomenu sql tipo duombazes ir serveri ir visiskai nesvarbu ar tai SQLite ar MySQL, esme buvo pasakyta ir pakartota kelis kartus, tad arba irodyma paneigi kitais bandymais ir testavimais arba nera ka sneketi, nes dabar visiskai nukrypsta tema i smulkmenas kurios man visiskai neidomios kol jos nepaaiskina mano fakto klaidingumo. Beja, pats paminejai, kad net nenaudoji Skype programines irangos, o naudoji visiskai kita softa, skypes pokalbiams, todel pas tave, kazkas panasaus neturetu vykti, apie ka ir buvo kalbama..
rwc 2010-12-12 17:36
Anonymous 2010-12-12 17:43
RWC, primeti labai susigaudanti, paaiskink, tai kur mano duomenys buvo laikomi tuo metu? I sita klausima kai atsakysi, tada galesim gilintis i sql, nes dabar is tuscio i kiaura. p.s. kad sqlite deka laiko duomenis, kaip faila zinau, bet tai nekeicia esmes - patogus duomenu perdavimas, atnaujinimas. SQL, kad uzklausu kalba naudojama duombazems irgi zinau, todel ir sakau, kad tai gali buti pazeidziama atitinkamai pakoregavus programine iranga, o kaip tai konkreciai padaryti nesigilinau ir nesiruosiu. Nusisnekejimas ir grybinimas i pievas (kalbos nukreipimas nuo esmes) yra du skirtingi dalykai. Ir nesuprantu, kodel vis dar nepateiki informacijos paneigiancios mano fakta, kad duomenys atkeliavo is kazkur, bet ne is manes ir ne is kito vartotojo. Gali net kuo lengviausiai pats pabandyti su Skype 5 versija ir prisideti prie dar vieno bandymo ir irodymo.
Dvigubas nulis 2010-12-12 18:20
. Nesmagu kartoti kitų minčių, bet dar nesmagiau matyti, kai dėl kai kurių užsispyrimo leidžiamas laikas. Žinoma, tikrai negalima atmesti atvejo, jog išskirtinai registracijoz pokalbius Skype laiko duombazėje. Tokiu atveju tikrai yra priežastis būti paranojiškam.
rwc 2010-12-12 18:21
Nes iki Skype 3.5 versijos, tą protokolą žinau ganėtinai gerai. Kad ateina naujos žinutės iš neprisijungusio vartotojo - bent iki 3.5 visiška netiesa. Ne kartą esu skambinęs atsijungusiam žmogui, kad pakartotų informaciją, kurią siuntė prieš porą valandų į kitą kompą. Galbūt tik manei, kad tas kontaktas offline? Gal mobilų klientą naudoji ne oficialų, arba jis laiko duomenų kešą kažkur serveryje? Neturiu mobilios skaipės, tai ir negaliu patikrinti. Net jei paskutiniai pranešimai būtų saugomi serveryje - kas čia baisaus? Gi taip veikia ICQ, XMPP, MSN, GTalk. Jei jau pasitiki uždaro formato ir slapto protokolo ryšio tiekėju - tai ir žaidi pagal jo sąlygas.
Anonymous 2010-12-12 18:35
Dvigubas dublis: taip, skype duomenys laikomi kompiuteryje. seniau net nesifruojami "sededavo".. vienas is tu zmoniu buvo mergina, kuri isjungusi buvo kompiuteri tuo momentu, nes as butent su ja turejau per skype susisiekti.. ir man atejo praeities pokalbiai, tad is pradziu galvojau, kad tiesiog rysys streikuoja, veliau skambinau telefonu.. visgi tikrai buvo isjungusi.. na, parasykit, kas bandet visa tai su skype 5 ir jums taip nebuvo.. as nesuprantu ka jums reikia padaryti, kad i fakta zvelgtumet kaip i fakta ir kad netusciazodziautumete, o pabandytumet tai patys patikrinti.. speju del labai "skambiu" fraziu ir po bandymo isitikine, jog tai tiesa bijotumet cia kazka beparasyti..
Anonymous 2010-12-12 18:36
rwc, kokiu budu tai susinchronizavo su offline useriu? nes, kad sinchronizuoja su online useriais, tai cia "simta metu" aisku visiems..
rwc 2010-12-12 18:56
Nežinau, kokiu būdu
Smėlis 2010-12-12 19:30
registracijoz tai jau buvo aišku šimtą metų. mato ateitį matyt
Anonymous 2010-12-12 19:31
na, va.. visai kita kalba.. iskart rwc pakilo akyse, po tokio atsakymo.. gal cia as kaip nors per daug issaukianciai ar agresyviai rasineju, kad iki to prieti taip sunku buvo.. ant kompiuterio naudojau skype v5, o ant telfono androidas, per market atsisiuntes. istikro man asmeniskai yra svarbu ar duomenys papuola kazkur daugiau nei pas vartotojus.. na, va.. rwc nepagailejo laiko paprastam dalykui, paieskoti informacijos.. pas mane naujesne versija nei atsirado ta galimybe, tad viskas aisq, kodel man taip atsitiko.. galutiniam rezultate pasirodo as buvau teisus del duomenu laikymo pas skype.. tik neturejau ziniu, jog tai vyksta naujausioje versijoje.. uz tai turetume padekoti rwc.
Anonymous 2010-12-12 19:37
paaiskink is kur tokias isvadas pasidarei. pasijuoksim kartu. ojojoj, pasijuoksim "saldziai"!
Smėlis 2010-12-12 19:47
aš tau galiu paaiškint labai paprastai. skype tavo "šimtą metų žinotą dalyką" įdiegė į rwc nurodytą versiją spalį. nu ok, tai buvo pakankamai "seniai". čia jau kaip pažiūrėsi. bet tikrai ne prieš šimtą metų. o senesnės versijos (pvz., 3.8.0.188) tikrai tokio dalyko neleido. patikėk manim. naujesnių nenaudoju. ir šios funkcijos nebuvimas labai lengvai pastebimas, nes žinutės nusiųstos gavėjui, kuris nėra online, jį pasiekia tik tuomet kai abu esate online.
Anonymous 2010-12-12 19:59
tikiuosi jau susigaudysi..
Smėlis 2010-12-12 20:06
ne, nebesusigaudau visai. tai tu tiesiog nori įrodyti, kad skype leidžia rašyti žinutes kitiems? tai šitą žinojom.
Anonymous 2010-12-12 20:09
ne, kad neseniai vykusius pokalbius sinchronizuoja tarp online vartotoju, jeigu prisijungi ten, kur nera issaugoti pokalbiai lokaliai.. ir as to irodyti nenoriu.. as norejau irodyti, kad skype laiko mano pokalbius pas save.. galutiniam rezultate pasirodo as buvau teisus del duomenu laikymo pas skype.. tik neturejau ziniu, jog tai vyksta naujausioje versijoje.. uz tai turetume padekoti rwc.