Gandai: „Apple iPhone 5“ turės modernizuotą procesorių

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Ignasnn 2012-06-03 14:04
hehe as netikiu i joki dieva ir tuo labiau i korporacija.. man tik idomu ka isleis ir noreciau, kad isleistu, tai kas man butu priimtina. jei tas telefonas tures kazka, kas man pasirodys butina kasdienam gyvenime - gal ir pirksiu, jei bus atliekamu litu pakankamai, bet kad tureti visada naujausia tai atsirpasau - visiska nesamone.
buzas69 2012-06-03 14:40
kam reikia mazo ir pirkit mazus, matomai esat mazuma jau
Ignasnn 2012-06-03 16:34
ne nu is kur tokiu sitam portale priviso... apie tai ir kalbu, kad bent iphone galetu islaikyt mazesni ekrana! NES KITU GERU TELEFONU MODELIU NEBERA RINKOJ!!! isiskaityk viena karta. as gal daugiau cia nebesireiksiu, kas norejo suprato apie ka as, kas nesupranta apie ka kalba eina..na matot patys:)
Mumblefluff 2012-06-03 17:09
Eik tu ergonomiškume Jei ekranas didės reiks su nykščiu makaluot plačiau, tai labai keičia ergonomiškumą. Be to jei padarys visai prie kraštų ekraną, lengva bus netyčia paspaust. Apskritai kam didint vos vos? Buvo nuo pradžių apskaičiuota optimaliausias variantas naudojimui viena ranka. Tai ką dabar mest kelią dėl takelio, nes visi kiti kaip avys didina be saiko? Dar plius sumažėtų PPI jei padidintų, arba reiktų raišką keist, nuo to jau krūva problemų developeriams ir darbo atnaujinant. Be to UI elementų dydžiai matuojami žiauriu tikslumu, padidinus ekraną padidėtų elementai visi, kas yra beprasmiška kai nesikeičia appsas ir viskas tik prasiplėstų, todėl visa tai yra BEPRASMIŠKA ir tik sukeltų problemas, daugiau nieko, ai nu nebent kelios avelės apsidžiaugtų kad turi didesnį "aparatą". Šiaip juokingai skamba jūsų diskusijos čia turiu pasakyt, neįžvelgiat kuo didinimas problematiškas ir kaip expertai diskutuojat O jeigu apple pasiduos spaudimui, tai nustosiu išvis gerbt Apple kaip kompaniją. Pažiūrėsim kas čia bus Jobsui nebebūnant. P.S. Foto fake 99,9%
Creatium 2012-06-03 19:20
Remiantis prieš tai buvusiame straipsnyje paviešintomis nuotraukomis (neva iPhone 5 dėkliuko), jame aiškiai matosi į aukštį ir galbūt truputi į šonus (sunku pasakyt) padidintas ekranas. Tas tikrai nekenkia ergonomiškumui, mat padidinus ekraną į aukštį jame telpa daugiau informacijos vienu metu (pvz. kaip aukščiau rašiau jeigu sugalvotų tą info eilutę padaryt talpesnę ir informatyvesnę), o žaidžiant žaidimus (žinome, kad Apple šioje srityje turi užmojų būti vienais iš pirmųjų) lieka daugiau erdvės pačiam veiksmui, galų gale daugiau vietos kontrolės mygtukams Tad realiai ergnomiškumas nenukenčia nuo tokio padidinimo, mat kažin ar labai dažnai tau reikia paspausti kažką pačiame viršuje ir po to pačioje apačioje (klausimas ar išvis kada nors reikia) Beje, o dėl netyčinio paspaudimo padarius ekraną prie pat šonų, tai irgi.. Visų pirma iki pat pat telefono šonų ekrano turbūt niekas nedarys (atsparumo klausimai), o kitas dalykas, tai pilnai telefonui laikyti užtenka šonuose ir tarkim 1,5-2 mm, o ne 3,5 ar 4 mm kaip dabar. Juk vistiek telefono už priekinės dalies nelaikai (tik už šonų) Beje, programinė įranga dabar manau laisvai leidžia deaktyvuoti tokius netyčinius prisilietimus
Paprastas_zmogus 2012-06-03 21:16
Matau nelabai supratai, pabandysiu paaiškint: Aukštesnis ekranas reiškia, kad navigaciniai mygtukai bus aukščiau, o tai reiškia, kad nykščiu bus sunkiau jį pasiekti. Man tai skamba kaip ergonomijos problema. Ir laaaabai abejoju, kad Apple nori Status bar padaryti informatyvesnį. Kam? Kad vartotoją užkrauti dar daugiau informacijos? Juk iOS todėl ir yra paprastas naudoti, nes UI visiškai nepakrautas visokiom nesąmonėm. O ir išvis ką tame Status Bar reiktų daugiau rodyti? Visa pagrindinė info yra. Aš kaip tik norėčiau, kad tą info būtų įmanoma kaip nors paslėpti, kaip tas daroma ant WP7
Mumblefluff 2012-06-03 21:18
Prieš tai straipsyje buvusiom foto negalima pasitikėti, niekas neaišku, prieš kiekvieną iPhoną būna krūvos fake nuotraukų ir info. Nepamiršk kad kai telpa daugiau informacijos tą ir pasiekti reikia, juk čia touchscreenas. Prailginus ekraną darosi sunku pasiekti kai kurias vietas. Apskritai didinant ekranus ta problema galioja. Ir taip, nuo to kenčia ergonomiškumas. O ką tu ten apie eilutės didinimą sakei nelabai supratau, o dėl žaidimų, žaidimai nėra pagrindinė funkcija telefono. Jei pakitimai gerai žaidimams bet viskam kitam blogai - kvailas pakitimas. O dėl viršaus ir apačios pasiekiamumo, aišku kad reikia. Jau nuo mano androido pirštą skauda man, kai reikia nuo notification ištraukimo iki home mygtuko siekti, kuris pas mane dešinėj apačioj. Dėl ekrano krašto mažinimo tai taip, gali mažinti, bet kažkiek palikti reikia.
Creatium 2012-06-03 21:36
Esmė tame, kad jeigu ekranas yra didinamas, o tas pliusas (pridėtas dydis) yra išnaudojamas kažkam kitam - tai viskas kitka lieka kaip buvo. Pagauni kampą? O dėl status bar, tai tik pateikiau vieną iš idėjų, kaip galėtų būti išnaudotas ekrano didinimas į aukštį. Pateikti jame kaip ir sakiau galima daug ką: nuo oro situacijos lauke iki naujausių pranešimų (mini-notifications). Tereikia tik fantazijos. Va, pavyzdys. Nors čia rodomas lock screen'as, tačiau idėja ta pati: http://www.concept-phones.com/wp-conten ... cept_1.png Mumblefluff, tai ir visos mūsų diskusijos yra beprasmės, nes niekas iš mūsų nežinom kaip bus iš tikrųjų. Gal tas ekranas ir nebus didinamas. Bet kol kas remiamės tuom, ką turim, net jeigu tai ir nėra visiška tiesa (pvz. tai buvo vieno iš jų prototipo nuotrauka). Su ekrano didinimu ta pati situacija. Paskaityk aukščiau esančias eilutes. Nebūtinai ekrano didinimas reiškia, kad reiks ekrane sutalpinti 1 juosta daugiau ikonų ir visus mygtukus kelt ar kitaip kraipyt. Be to, pripažinkime, kad ką Apple daro, tai tą daro su tam tikra aiškia priežastimi. Vien dėl padarymo jie nieko nedaro. Viskas pas juos gerai apgalvota. Tas pats ir su ekranu. Jeigu jau didins, tai tikrai apgalvos kaip išnaudoti papildomą plotą (ar viską platinti/aukštinti ar tą naują erdvę atiduoti pvz. tiems patiems notificationams). O dėl pasiekimo tarp viršaus ir apačios, tai vėl gi. Sutinku, notification funkcija yra ta funkcija, kuriai gali reikėti bėgiojimo nuo viršaus iki apačios. O kas dar? Ir kalbėkime apie iOS.
Paprastas_zmogus 2012-06-03 21:45
Jei teisingai supratau: Naujame ekrano plotyje būtų nuolat rodoma kažkokia informacija, o pačios programos būtų tokio pačio dydžio ir išdėstymo, taip? Tai tada klausimas kyla - o ką ten tokio svarbaus rodysi, kad būtų taip svarbu? Orai? Na jau nereikia... Orams pažiūrėti užtenka notification center ištraukti ir KELIAS SEKUNDES žvilgtelgti... Pastoviai informaciją rodyti apie orus būtų beprasmiška. Locksreen'e galbūt, bet tikrai ne nuolat. Nu aš neįsivaizduoju nieko tokio, kam būtų taip reikalingas didesnis ekranas...
Mumblefluff 2012-06-03 21:58
Mes kalbam apie tai kas gerai ir kas blogai, ir kaip labiau tikėtina logiškai mąstant. O kas bus niekas negali pasakyt, galim tik nuspėt. Bet negali remtis tais tariamais leak'ais ir kita info kuri nėra patvirtinta, kaip įrodymu kažkas nekenkia ergonomiškumui (čia kažkuriam poste rėmeis tuo). Tam linke kur davei nelabai supratau, jei kalbi apie tą dalį kur laikas oras ir tt tai ten žiauriai daug vietos, čia jau joks ne notification baras bet kožkoks gimmic. Taip apple dažniausiai labai gerai apgalvoja, būtent todėl ir manau kad nedidins ekrano. Kaip tai kas dar? Notifications yra viršui, valdymo mygtukai programos būna iškart po notifications ir dar kartais apatinėj daly. Tai apie kokius "kas dar" mes kalbam?
Mumblefluff 2012-06-03 22:14
O tu pagalvojai apie landscape mode? Kaip tada su tavo ta idėja gautus? tas tavo padidintas notification baras liktų šone ir pačios programos vaizdas būtų ne per vidurį? Arba kitaip pats ekranas turi būt nesimetriškas. Be to kur seni notification barai tie ploni dingtų? Nepakeisi OS veikimo be pasėkmių, dėl to čia kvaila idėja.
Creatium 2012-06-03 22:30
Paprastas_zmogus, manau, kad viskas veiktų taip pat. Programoms jau žinoma būtų skiriama daugiau vietos. O dėl programų pritaikymų naujoms rezoliucijoms tai jau nesiginčysiu. Bet kitą vertus, tai lygiai taip pat jos pritaikomos ir kitiems įrenginiams (pvz. Android telefonams, kur visi su skirtingais ekranais). O ką rodyti tame laukelyje tai jau čia fantazija turi suveikti. Kaip jau minėjau - galima būtų rodyti dienos informaciją (pvz. data), orai (galėtų juk būti įjungiama/išjungiama), artimiausi kalendoriaus įvykiai, trumpi programų pranešimai. Tai kaip minėjau galėtų būti naudojama kaip kokie mini-widgetai. Finale galėtum pats jų atsisiųsti kokių nori (bet tas kažin ar bus įgyvendinta kada nors). Mumblefluff, tie leakai nėra įrodymai. Ir tokiais aš jų nelaikau. Tiesiog pateikiau pavyzdį, kad ekranas gali būti didinamas tik į aukštį, išnaudojant atsiradusią erdvę, nedarant didelės žalos ergonomiškumui. Kas dėl landscape, tai tokiame režime nauda kaip tik didesnė. Didesnį plotą gali matyti vienu metu (kairė-dešinė). O kadangi landscape momentu dažniausiai telefoną laikai abiem rankomis (žaidi žaidimus, žiūri filmus, rašai sms), tai abiejų rankų pirštais tikrai pasieksi visą ekraną O dėl to laukelio, tai atidžiau skaityk. Aš tą nuorodą įmečiau tik kaip pavyzdį, kaip tas laukelis galėtų veikti. Žinoma, kad jis tokio dydžio nebūtų, nes čia parodytas lock screenas. Beje, jūs nepamirškit, kad didinant ekrano dydį į aukštį nedidinant paties telefono, tai ekranas juk nedidės net 1 cm (vėl gi, jeigu kažkiek remtis tomis foto). Tad tai TIKRAI nepadarys žalos jūsų pirštų raumenims
Mumblefluff 2012-06-03 22:48
Aš tau aiškinu kokia žala, nesiklausai. Aš klausiu kur tą padidintą notification barą dėtum landscape mode? Juk kai kurios programos turi ir landscape mode notification barą. Nesiremk nei kažkiek nei ne kažkiek, negali remtis gandais kažką įrodinėjant.
Mumblefluff 2012-06-03 22:53
Creatium, androide dėl skirtingų raiškų ir yra problemų krūvos. Kaip tik dabar su pora pažystamų kuriam porą appsų, juodas užsiknisimas. Pritaikyt visom raiškoms jei nori sukurti kažką įdomesnio nei vienspalvius blynus UI visiškas užsiknisimas. Jei tau ekraną didint vien dėl kažkokio praplėsto notification baro atrodo gera idėja, matyt nesi susipažinęs nei su developinimu nei su UI dizainu.
Creatium 2012-06-03 22:59
Galiu ir nesiremti. Logika tokia pati vistiek išlieka. Jeigu Apple nenaikina fizinio home mygtuko ir nedidina paties telefono dydžio, tai ekranui daugiau vietos didėti ir nėra (nebent būtų sugalvota kažkas super duper su garsiakalbiu, bei kamera ir šviesos detektoriumi priekinėje dalyje, pavyzdžiui juos kišti į patį ekraną). Tu aiškini kokia žala, o aš tau aiškinu, kad tos žalos realiai nebūtų ir dar pateikiu kodėl. Tai kas čia ko nesiklauso? O dėl tos info eilutės (not. baro), tai jis landscape metu galėtų laisvai patapti tokiu, koks būna ir dabar.
Mumblefluff 2012-06-03 23:08
Aš aiškinu kad žala būtų ir paneigiu tavo teiginius argumentais, jau pradeda atsibost kad nekreipi dėmesio. Tai landscape ta eilutė taptų kaip ir dabar, o programai vietos daugiau atsirastų į šonus? Supranti kad tada developeriams perrašyt programas reiktų kad programa platesnė būtų? Čia tau ne androidas kur milijonui raiškų pritaikyta ir veikia blogai. Jei tu nevadini žala reikėjimo programas perrašyt tada nebėr ką kalbėt.
Creatium 2012-06-04 09:23
Tikrai, kad pradeda nusibosti. Juolab, kai akivaizdžiai yra neskaitoma atidžiai mano pranešimai. Klausimus po penkis kartus tuos pačius užduodi. Kalba ėjo apie žalą vartotojams, ergonomiškumui. Dėl programų perrašymo aš taip pat rašiau, kad sutinku, jog tai būtų papildomas darbas, tačiau tą galima padaryt, kaip kad padarė androidams. O kad lievai veikia, tai čia jau daug veiksnių gali būti, ne ekrano problema būtų.
Mumblefluff 2012-06-05 02:22
Nesakei kam būtent žalą, kalbėjom apie žalą bendrai.