Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Paprastas_zmogus 2013-01-29 11:51
Gal galėtum parodyti kažkokią statistiką po atlikto tyrimo? Man panašu, kad šitą teiginį tamsta pats sau iš vienos vienos ištraukei.
obuglas 2013-01-29 12:04
Perskaityk pavadinimą, prašau.
Xdmin 2013-01-29 12:07
O kuom Symbian toks prastas? Zinoma, siai dienai gal pasenes, bet pigiu telefonu sektoriuje (kai kaina nevirsija 500lt) Symbian ta Androida (2.3 ar kokia ten versija buna) lenkia visa galva.
Kas sakot kad iPhone perka tik pasipuikuoti, tai ta pati galeciau pasakyti apie tuos kurie perka S3. Tik perkantys S3, jauciasi teisus, nes neva ju aparato parametrai geresni, bet procesorisu dirbantis aukstesniu dazniu ar kamera turinti daugiau MPx ar nereiskia jog yra geresne.
Apple fanai (ne parpasti vartotojai) stovi per naktis eilese. Paprastas vartotojas turbut perka del to, jog buves iPhone jo nenuvyle (manau del tokiu zmoniu atsigavo ir Nokia).
Android fanai per naktis custom romus deda ir ko tik nedaro is savo irenginio. Paprastas vartotojas perka del to, jog nori daugiau galimybiu, keiciamu parametru.
Paprastas_zmogus 2013-01-29 12:08
Aš nekalbu apie nevykusius lietuvių vertimus.
Nueik į gizmodo straipsnį ir pamatysi, kad ten niekur nėra teigiama, kad Android yra prastas.
kwest 2013-01-29 12:28
I smell a retard
Creatium 2013-01-29 12:44
"apple fanai", "pasipuikuoti" ir t.t. Kelintą kartą girdimi "argumentai"?
Straipsnyje iš tiesų minima, kad Android - prasta OS. Kurioje vietoje paklausite? Būtent vartotojų apklausose, kurios aiškiai nurodo, kad Android 'pasitenkinimas' yra žymiai mažesnis net už Windows Phone 8, ką jau kalbėti apie iOS. Ir šitoje vietoje Apple vėl išbėga ant balto arklio į priekį. Jie vartotojų pasitenkinimu pirmauja ne tik telefonų segmente (na, iOS), tačiau ir kompiuterių lygyje. Būtent tai nemaža dalimi skatina Apple vartotojus išlikti ištikimais Apple produkcijai, nes visada pirkdamas jų produktą gali tikėtis gauti aukščiausią kokybę ir patikimumą (na, visi daro klaidų, kaip naujesnis straipsnis šiame portale teigia).
Kitas dalykas - siūlau pasižiūrėti kiek žmonių sėdi prie Apple parduotuvių per naktis ir kiek apskritai nusiperka iOS įrenginių. Pamatysite, kad tas skaičius nesiekia 5 procentų ribos.
Tuo tarpu iš Android šalininkų pusės tik ir girdžiu nesąmoningus postus, įžeidinėjimus ir prasivardžiavimus. O kur dar pridėti skundimąsį, kad ant iPhone negali keisti romo, tarsi tą daro 100% visų vartotojų.
Foxman 2013-01-29 13:46
Manau viskas čia paremta psichologija.
Perki pigų,neišreklamuotą, nepopuliarų daiktą - iš jo nesitiki nieko įspūdingo ir klaidos matomos akivaizdžiai.
Perki labai brangų, reklamuojama kaip "next big thing", "Not just smart" ir visur kalbama apie jų idealumą - tai nusipirkęs vartotojas jau patampa to produkto "mini fanu", kuris visaip bandys apginti savo pasirinkimą ir tam išnaudotą didžiulę pinigų sumą. Todėl tas kuris turi Iphone niekada nematys iOS klaidų, o SG3 vartotojas - Android klaidų.
O dabar pasodink tokius vartotojus, kur vienas kitam bando įrodyt, kad oponento telefonas neidealus ir gausi tai ką turim čia
Gyžtant prie straipsnio:
Kadangi Android OS gali naudoti kone visos kompanijos - tad telefonų skaičius yra daug didesnis, kur kainų ruožas yra platus. Todėl ir žmonių, kurie skundžiasi bus daug daugiau.
O gal kas turit duomenų kurie parodytų Iphone ir SG3 patrauklumą bei skundų skaičių?
Sngz 2013-01-29 13:55
Dar reikėtų tyrimo, bet ne pagal pragyvenimo lygį, o pagal IQ Jei telefonas tau yra būdas parodyti savo pragyvenimo lygį, tai sorry žmogau, pamiršai, kur tikrosios vertybės.
Paprastas_zmogus 2013-01-29 13:56
Pagal gamintojus:
http://www.loopinsight.com/2012/01/09/i ... tor-at-47/
Arba
http://appleinsider.com/articles/12/09/ ... aight_time
Horus 2013-01-29 14:24
.
Panašiai galima lyginti kokį "Fisker Karma" automobilį su visais "Volkswagen" - vienas turi vieną modelį, kitas n - kaip ir vartotojų segmentą, tad "patenkinimo lygis" aišku, jog skirsis. Todėl reiktų konkretinti imtis, o ne lyginti bananą su visom daržovėm...
Paprastas_zmogus 2013-01-29 14:33
Na iš esmės tu teisus. Aš irgi norėčiau palyginti pagal konkrečius modelius, bet neradau tokios info.
Creatium 2013-01-29 14:46
Na, iš esmės tai straipsnyje lyginami ne telefonai, o operacinės sistemos. Tad jeigu Android galima taikyti vos ne visiems telefonams (juose naudoti), tai ji ir turi būti pritaikyta jiems. Jeigu iOS galima tik viename telefone naudoti, tai ji jam ir pritaikyta. Bent aš taip suprantu. Jeigu išleidi produktą visiems, tai stengiesi jį pritaikyti visiems. Todėl jeigu vartotojas nepatenkintas OS, tai greičiausiai ne telefono klaida (nors jis irgi prisideda)
Neodan 2013-01-29 14:55
Jei telefonui parasyti kreivi draiveriai, tai OS normaliai ir nedirbs.
P.S. draiverius raso telefonu gamintojai, o ne Google.
moo 2013-01-29 15:01
Įrašius iOS į kinišką geležį, kuri dažnai net neatitinka rekomenduojamų reikalavimų ir paleidus už 50-100$ gausi tą patį "pasitenkinimo indeksą".
Kaip manai kokius telefonus naudoja straipsnyje minimi Indijos ir Kinijos piliečiai?
Todėl aukštesnių postų autoriai yra teisūs - reikia lyginti tą pačia svorio kategoriją o ne visą imtį.
Creatium 2013-01-29 15:01
Na, gali būti, nežinau tų Android subtilybių. Tačiau čia nėra įrodymas, kad Android gera OS. Jeigu būtų noras eiti į kokybę, tai Google susitvarkytų su tuo ribodama palaikomus įrenginius. O kai leidžiama gamintojams belenkaip viską daryti, tai ir gaunasi mažas pasitenkinimas turima OS.
Paprastas_zmogus 2013-01-29 15:02
Niekada gyvenime negirdėjau, kad kas nors skųstųsi telefono draiveriais
(neskaitant tų NerdDroidų su bugovais custom romais)
StN 2013-01-29 15:52
Aš labai norėčiau įkišt vieną apple ir vieną android renginį ir paleist juos abu per visus įmanomus test'us ir t.t. Unfortunately, niekaip negali lygint dviejų įrenginių su skirtingom OS ir skirtingais chip'ais viduje.
O tuo tarpu kai čia peizėja apie turtinguma ir iOS funkcionalumą, tai galiu pasakyt tiek, kad Apple yra kaip manija ir buvęs straipsnis kuriame pasakojama apie Apple kaip apie religiją yra daug maž teisingas, nes BEVEIK kiekvienas vartotojas kuris perka iPhone'ą ar kitą Apple produkciją visada ima ją dėl mados, o ne dėl funkcionalumo. Apart to, iPhone yra skirtas senesniai kartai, tai yra pvz 40-50 metų žmonėm kuriem jau ne tas laikas mokintis kaip tie smartfonai veikia, o jei čia kažkas bandys ginčytis, tai eikit susiraskit pačiose technologijos.lt straipsnius, kur viskas paprastai išdėstoma, kaip iPhone'us pamėgo vaikų tėvai. Pas mane patį šeimoje iPhone'us ima mama ir tėvas, dėl to, kad jie pabandė android'us ir nesuprato kaip jais naudotis (+negyvenu namuose, kad juos išmokint), visa ką iPhone'ai turi gero prieš Android'us tai yra UI + A6 chip iki tol kol neįkiš kažko stebuklingo į Android'us.
End of story.
trapecijus 2013-01-29 16:20
Sutinku. Bet tik tuo atveju, jei nei vienas, nei kitas nėra naudojęs kito telefono. Mano trumpa istorija: su sutartimi pasiėmiau iPhone 4, po kelių mėnesiu žmona irgi pasiėmė telefoną - Galaxy S2, nes norėjo kažko moteriškesnio. Abu flagmanai, abu už dyką (su sutartimi for free). Ir tai tikriausiai buvo pirmas ir paskutinis safvanoriškai paimtas telefonas su Android (turiu kita Androidinį darbinį telefoną, kuriuo tik skambinu pagrinde). Tiesiog kai lygiagrečiai naudoji skirtingas OS, tai labai lengva palygint. Kadangi nesam hakeriai, tai poreikio rominti, upgreidinti, downgreidinti, modifikuoti ir kitą velnią daryt nėra poreikio. Net savo iPhone nesu jailbreikinęs. Androido keli pliusai - iš meniu gali išsikelt ikoną ant ekrano ir gali limituot cellular data naudojimą(jei internetas mokamas). Paštą patogiau tvarkyt, naktį geriau pasišviest kai nenori šviesos jungt, garsiau groja garsiakalbis(nors čia apie geležį pradėjau). Daugiau visa kita minusai lyginant su iOS. Čia iš mano, paprasto vartotojo, kurių yra kokie 95%, nuomonė. Žmona net neįpusėjus sutarties terminui pradėjo reikalauti iPhone, matydama, kad niekad nesusiduriu su tokiomis problemomis, kurias ji patiria nuolat.
O šiaip labai norėtusi Nokia išbandyt. Būtu įdomu palygint.
Mortifer 2013-01-29 16:26
Aš esu įsitikinęs, kad pasitenkinimas naudojama os yra tiesiogiai susijęs su telefonu, į kurį ta os įkišta. Naudojantis, tarkim, samsung galaxy mini, ar kokiu LG P350, pasitenkinimas androidu bus daaaaaaaa....aaaaaaaaaug mažesnis, negu į rankas paėmus SGS 2-3, arba to pačio LG L9 ar 4xHD. Labai norėčiau kad man kas nors papasakotų, kuo iOS yra pranašesnė už android? Nes jau tikrai ne vieną ir ne du iphonus čiupinėjau, pradedant trečiu baigiant naujausiu, naudojausi apie porą savaičių kiekvienu yrenginiu, na ir nė per kur iphone pranašumo nesimato... Tai paargumentuokit kas nors apie apple įrenginių pranašumą prieš mid-high ir high-end android įrenginius.
Bet argumentuokit argumentų kalba. Argumentais. Konkrečiai, ka ios turi geresnio ir kas joje veikia geriau, negu android.
Paprastas_zmogus 2013-01-29 16:30
Žiūrėk, jeigu sakai, kad pats bandei ir neradai sau jokių pranašumų, tai ką tau pakeis tai, kad aš tau papasakočiau, kokius pranašumus aš radau?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Nuomonė: iOS – gera ir brangi, Android – bloga ir pigi