„Samsung“ pristato dar vieną „Galaxy“ šeimos atstovą prieš MWC 2013 parodą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Paprastas_zmogus 2013-01-31 10:24
Marketingas yra nuspręsti KAIP tu parduosi, o ne KĄ parduosi.
moo 2013-01-31 10:47
Paprastas_zmogus 2013-01-31 11:18
moo 2013-01-31 11:32
Vis dar teigi, kad prekės ar paslaugos kūrimo procesai (cituojant patį: "KĄ parduosi") nėra marketingo strategijos (ar plano) dalis? Arba, kad produkto linijos plėtimo strategija (ką bandei teigti anksčiau) nėra marketinginių procesų dalis? Atsakyki teigiamai ir pažadu atsi_____ti
Paprastas_zmogus 2013-01-31 11:35
that have value for customers, clients, partners, and society at large." Čia kalbama ne apie prekės paslaugos kūrimą. Galim čia ginčytis ilgai, bet manau pats supranti, kad marketingas DAUG labiau susijęs su produkto pardavimo strategija, nei su jo kūrimu. Vis dėl to, juk termino aprašyme dažniausiai jau pats pirmas sakinys trumpai ir tiksliai apibrėžia esmę, kurią siūlau dar kartą paskaityt.
moo 2013-01-31 11:47
, norint pasiekti organizacijos tikslų. Tame ir reikalas, kad apima itin daug. Be pradinių procesų t.y. produkto ar paslaugos sukūrimo, nebus sekančių procesų - pardavimo ir t.t. Kitaip tariant, neturint ir nesugalvojus KĄ parduoti, negalėsi galvoti apie tai KAIP tai parduoti. Logiška?
Paprastas_zmogus 2013-01-31 12:04
Tiesa, kad kurti produktą, reikia žinoti, kokio jo reikia rinkai, bet produktus kuria ne marketingo specialistai, o projektų vadovai, inžieriai, dizaineriai ir t.t. O turint produktą jau ir prasideda tikrasis marketingas, kai yra sprendžiama kokiais metodais visuomenei bus pranešama apie šį produktą ir kokios jo savybės bus komunikuojamos. Galima produkto išvis net neturėti, o tiesiog formuoti kompanijos įvaizdį, reputaciją visuomenės akyse.
moo 2013-01-31 12:16
Projektų vadovai, inžieriai, dizaineriai ir tt yra techninis personalas, kuris klausydamas marketingistų sugalvotos vizijos ją atlieka. Kartais, net ne dizaineriai o marketingistai sugalvoja kad pvz. ikonėlės privalo būti gražiai "glossy" nes pirmiau yra daromi rinkos tyrimai, kurie ir gali parodyt, kad tam tikri elementai produkte yra būtini. Atsimink Samsungeitą kai buvo paviešinti jų konkurentų tyrimo dokumentai. Toks pats techninis personalas yra ir genijai iShopuose - ne jie sugalvoja KAIP pardavinėti, jie vykdo marketingistų sugalvotas instrukcijas. T.y. jie patys yra sugalvoti tų pačių marketingistų Konkretaus produkto ar paslaugos neturinčiuose organizacijose dažniausiai įvaizdis ir reputacija ir yra jų "produktas". Pvz politinės partijos. Čia jau marketingo strategijos persipina su viešųjų ryšių strategijomis. Na ir pagaliau į temą Apple labai gerai tvarkosi, nes jų visi marketingo procesai yra sužiūrėti - tiek produktas kokybiškas sukurtas, tiek pardavimų strategijos puikiai veikia. Net jei jie leidžia telefonus sąlyginai mažai patobulinę t.y. pirmąją, kūrimo dalį praleidžia, tai pardavimų dalis yra tiek stipri, kad tai apsimoka o pirkėjai perka. Nors ir yra nuomonių, kad pirkti geriau modelius su S. Tad šiuo atveju Samsung gal ir seka Apple pėdomis - pvz. šis modelis, SII plus ir pan. Tik tiek, kad jie pasirinko ne gylio o pločio principą - užsspamint rinką.
Paprastas_zmogus 2013-01-31 12:36
Samsung pasirinko strategiją "throw everything at the wall, see if anything sticks".
moo 2013-01-31 13:08
Tai, kad dažniausiai, globalią viziją (ar jos gaires bent jau) marketingistai ir kuria nes jie atlieka tyrimus ko reikia rinkai. Nežinau kaip yra su BMW, gal jų dizainerių-konstruktorių padalinys ir sprendžia viską, bet beveik neabejoju, kad gaires, pvz. "go retro - market needs it" arba "go futuristic - trends are like this" yra nusakomos marketingistų. Dažnai su labai konkrečiais nurodymais, kartais užduodant tik kryptį. Microsoft atveju, marketingistų nurodymas galėtų būti - padarykite saugiausią produktą, rinkai reikia tokio. Tech. personalas jį tokį stengiasi padaryti o kaip, čia jau ne marketingistų reikalas - svarbu tik kad tas "saugumas" netrukdytų vėliau pardavimams, nedidintų kainos ir netrukdytų softo vartotojams. O štai Samsungeito atveju marketingistai, kurie darė konkurentų tyrimą, techniniam personalui, kuris vėliau ir kūrė produktą, net rodė konkrečias konkurentų produktų vietas - tą pats labai puikiai pameni matyt Dėl produkcijos aš kalbėjau apie kartas (jei taip galima pavadinti). 3 ir 3S, 4 ir 4S - tą ką bando daryti dabar samsung - SII ir SIIplus ir pan.
Paprastas_zmogus 2013-01-31 13:35
Aš kalbu apie produktų linijos strategiją. T.y. tai, kad jie gamina dešimtis "skirtingų" modelių, kurie tarpusavyje mažai kuo skiriasi. Beje, ta konkurento analizė iš Samsung buvo atliekama inžinierių komandos
moo 2013-01-31 15:31
Tiesa. Ir tai yra keista, nes standartiškai, konkurentų analizė yra marketingo skyriaus užduotis ir tai yra klasikinė marketingo startegijų sudedamoji. Greičiausiai inžinierių komanda atlikusi sulyginimą gavo užduotį iš marketingo skyriaus.
Paprastas_zmogus 2013-01-31 23:12
Nieko čia keisto. Marketingo skyrius daro analogiškas analizes, tik skirtingais tikslais. Šitie analizes daro tam, kad žinotų konkurentų silpnąsias ir stipriąsias vietas ir žinotų, kokias savo produkto savybes pabrėžti reklamose. Tamsta painioji truputį, kas kompanijoj kokius darbus daro. Kažkodėl įsivaizduoji, kad marketingistai visažiniai už viską atsakingi. Nope.
moo 2013-02-01 08:23
, o dažnai ir gilesnius lokalius, sprendimus ir procesus - visai pagal marketingo apibrėžimą: <..>processes for creating, communicating, delivering, and exchanging offerings<..> Pvz. Gaminio kūrimui, globalus sprendimas gali būti samdyti išorinę analitikų kompaniją, pagal analizės išvadas samdyti nepriklausomas dizianerių kontoras kurti produktui. Visažiniai? Ne, bet globalus sprendimas samdyti išorines kompanijas ir vertinti rezulatatų atitikimą yra jų. Kainodarai vėlgi savi sprendimai, vėliau jau, kai gaminys yra sukurtas gali samdyti reklamos agentūrą reklamai sugalvoti ir tt. Bet globaliai už šiuos procesus įmonėje yra atsakingas marketingo skyrius - JEI toks yra įmonėje. Esu matęs kai marketingisto vaidmenį atliko logistikos skyriaus vadovo sekretorė. Ir ka? Nieko. Pas juos buvo štai taip - mergina turėjo tam tikras kompetencijas tam. Kaip manai kodėl kokia Bitė samdo (samdė) reklamos agentūras, o rezulatatus mes matome gatvėse, TV ir pan.? Nes ne visažiniai. Tačiau galutinis sprendimas dėl reklamos tinkamumo yra jų atsakomybė. Ir užduotis reklamos agentūrai formuojama irgi jų, dar prieš pradedant darbus. Žodžiu, diskusija virto į "apie nieką", svarbu, kad išsiaiškinome kai kuriuos momentus gerokai aukščiau. Gero savaitgalio arba iki susitikimo po kitu straipsniu
mygatukas 2013-02-01 09:11
YES!!! Nu beveik už viską. Aišku jie nebus atsakingi, jei gamyba pjaus grybą..