Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
vyckas 2013-03-14 16:30
Dvigubi standartai? Obuolys gali nustatyti kokias nori taisykles, AppStore jų. Puiku. Mozilla gali nesutikt su obuolio taisyklėm ir atsisakyt leisti savo produktą. Ir tai vadini užsispyrimu ir verkšlenimu? Na įdomiai pas tave logika veikia.. Bet nieko stebėtino, juk kalbama apie Apple. O lyginti su Google neverta, tai visiškai skirtingos kompanijos.
Paprastas_zmogus 2013-03-14 16:36
Taip, Apple gali nustatinėti savo taisykles, Mozilla gali su jomis nesutikti ir atsisakyti bendradarbiauti. Ok. Bet Apple tai nieko nepraranda. O Mozilla praranda auditoriją žmonių, kurie nori Firefox ant iOS.
Aš pats dėl to ir perėjau ant Safari kompiuteryje. Apple iš to išlošė, Mozilla nukentėjo. Tai ar ne kvaili principai?
rwc 2013-03-14 17:14
Labai teisingas Mozillos požiūris. Firefoxas nėra kažkoks Maxthonas, kažkoks IE ar Safari apvilktas naujais marškiniais.
Ir kas čia sako, kad su IE lyginti negalima - oi, kokie jūs neteisūs, nes situacija ne tik analogiška - ji identiška. Firefoxas, be savo unikalaus JS varikliuko, HTML5 palaikymo, priedų, nebūtų Firefox.
Apple sisiojimas į batą, kad viskas neva dėl saugumo, tik parodo, kad jie patys nepasitiki savo OS. Taip išeina, kad jei Apple nustotų reguliuoti ne tik iš GMail, Youtube, GMaps, todėl jie suinteresuoti diegti kad ir nepilnai funkcionalius produktus. Mozilla Foundation gyvena tik iš sponsorių, kuriems reikia patikimos, palaikančios standartus ir nepriklausomos nuo vieno rinkos giganto naršyklės. Pusiau skusto - pusiau lupto produkto niekam nereikia.
Bookmarkų ir slaptažodžių sinchronizacija tarp skirtingo gamintojo naršyklių - apskritai ne Mozillos problema. Yra daugybė tą siūlančių internetinių paslaugų - kad ir LastPass. Jeigu jos prastai "šnekasi" su Safariu, tai prie ko čia Mozilla. Be abejo, Apple turbūt labai norėtų, kad Mozilla Foundation nemokamai tobulintų Safarį, šokdama pagal Apple dūdelę, bet to nebus.
Kas nuo to labiausiai nukenčia? Ne kas kitas - Apple vartotojai. Tarkim, mano paskutinis HTML5 projektas veikia su IE9, Firefox, Chrome, Dolphin, Conqueror, Opera. Ar veikia su Safariu - nežinau, ir man tai nelabai rūpi. Greičiausiai neveikia. Ir turbūt neveiktų su Firefox for iOS, jei jis būtų leidžiamas pagal Apple taisykles.
Paprastas_zmogus 2013-03-14 17:32
Aš galiu atsakyti: veikia, nes Chrome naudoja iš esmės tą patį varikliuką kaip ir Safari. Dolphin irgi. Dėl kitų nežinau.
zamzungas 2013-03-14 17:53
Vartotojam viduriai nerūpi, bet visiems vartotojamas rūpi spartumas, ir jeigu kažkas (FF) pasitelkę kitokius vidurius pagamintu spartesnę naršyklę už safari, tai didelė dalis iOS vartotojų pereitų į FF, nes safari tikrai nėra įspūdingai veikianti naršyklė. O čia sėdi storas bosas ir rodo pirštu- neleiskim niekam naudoti geresnių vidurių, nes nukonkuruos mūsų naršyklę su lievais viduriais...
Paprastas_zmogus 2013-03-14 18:02
Aš kompiuteryje naudoju Safari naršyklę. Mano žiniomis už Safari yra gretesnė Chrome ir galbūt Firefox. So? Ar aš puoliau siųstis Chrome? Ne. Kodėl? Todėl, kad man Safari patogesnė ir turi feature'ų, kurių kitos neturi. Ar aš toks vienas? Tikrai ne.
Taigi nereikia visko statyti ant prielaidos, kad naršyklėje visiems svarbiausia tik greitis.
Ir išvis, matau daugelis čia nelabai gaudosi. Apple neverčia naudoti viso varikliuko kitose naršyklėse. Čia kalbama tik apie JavaScript varikliuką. Visą kita gali naudoti savo.
Šiaip ar taip, jau daug kartų buvo sakyta: Apple stato savo taisykles, Google - savo. nepatinka nei vienos? Daryk savo platformą. Mozilla dabar tą ir daro, taigi kur problemos?
01 2013-03-14 19:34
ha ha ha - galima pagalvoti, kad būdamas apple vietoje elgtuimeisi kitaip. Nu niekaip neitikinsi. Jeigu firefoxas kažko nori ir nepatinka kaip reguliuoja apple tai tegu neverkia ir neieško kaltų o lai sukuria tada savo telefą su savo osu ir nušluosto apple nosi. Pirmyn. Nieks nedraudžia gaminti spartesnės naršyklės - bet tuomet kurkis ir savo osa bei savo telefoną:))) Koks sveiko proto verslininkas elgsis kitaip? Ar apple yra koks labdaros-paramos fondas? )
Gal biški skiriasi investicijos kurias skyrė apple tam kad viską užkurti ir padaryti kad idealiai veiktų ir kad visiems butu gerai, ir jiems ir ju produkcijos vartotojams, nuo tu kurias firefoksas skiria savo naršyklės tobulinimui, kaip jums atrodo?
01 2013-03-14 19:39
taip, safario nenaudoju nei savo iphone nei ipade nei stacionariam, nei air makuose - kol nebuvo chrome, visur naudojau FF, bet dabar nieko nematau geriau nei Google chrome, ir ji mane pilnai tenkina. Puiki naršyklė.
01 2013-03-14 19:43
butent:) vaizduoja auką ir skundžiasi kaip kokie snargliai. Jei jau nori but lygeriai su savo FF tai tokia taktika tikrai nieko nepasieks. Tipo, ai ai ai, koks applas blogas, mes turim toki gera daiktą - neisileidžia i savo app store. Bulshit:)
progformer 2013-03-14 20:33
Man patinka kaip kai kurie cia bando kalbet isijausdami i stambias korporacijas ir pateisint dalyka nuo kurio galiausiai patys nukentes. Ziuriu zmones vel tamsiu interneto laiku uzsimane.
paprastas zmogus - bet saugumo nebematau reikalo neleist kitiems naudot kito js varikliuko(nebent kaip daug kas sako - neleist kitiems aplenkt safari), bet zinai, vienas protingas zmogus pasake "One who sacrifices freedom over safety, deserves neither". Plius sitas apribojimas negarantuoja saugumo, skyliu yra visur.
Na bet cia nieko naujo, big A visada garsejo inovacijos stabdymu.
Tiems kurie sako susikurt savo platforma ir ten aiskint taisykles - pasikartosiu, jus ne dideles korporacijos, jus esat vartotojas, kuris galiausiai nuo to tik pralosia.
Paprastas_zmogus 2013-03-14 20:50
Aš pralošiu ne dėl Apple politikos, o dėl Mozilla užsispyrimo. Juk dabar Firefox negali ant iOS naudoti net ir tie, kurie nori... Ar čia pagal tave į naudą?
progformer 2013-03-14 22:31
Tai kad ten nebutu firefox... ar pagal tave fancy isvaizda ir keli mygtukai su synchronizacijom yra narsykle? Ar tau svarbu tiesiog turet ta pavadinima iOS'e "Firefox". Tai ne tas pats, o mozillos tikslas nera kazkokie pardavimai(nors ir jie nemokami), jie nepelno siekianti organizacija siekianti gerint web'a(ir ne tik). Kai neleidziama ten inovuot, tai ka pagal tave jie tame iOS turetu veikt? Mygtukus deliot kuo patogiau? Tuo atzvilgiu, kad jie savo tikslo ten siekt negali, gaunasi tik pinigu, energijos ir laiko svaistymas
rwc 2013-03-15 17:15
Bet tame ir yra visa esmė. Man reikia gerai veikiančių Ecmascript generatorių, WebWorkerių, SVG, CORS ir WebGL.
Konkretus pavyzdys: Chrome CORS veikia ne pagal specifikaciją, jis ignoruoja HTTP 415 klaidą. Statau 90% už tai, kad ateities naršyklės jos neignoruos, kai tik MS IIS pataisys 20 metų neištaisytą klaidą.
Man visiškai neįdomu, ką konkretus Paprastas_zmogus naudoja savo aifone. Turėdamas veikiantį prototipą eksperimentinei naršyklei, pritempsiu, kad ir Paprastam_zmogui jis veiktų. Tiesiog nenoriu grįžti prie senų darbų po pusmečio, kai Safaris suimplementuos kažką pagal Firefox pavyzdį.
Kaip developmento įrankis, Firefox reikalingas unikalus, be jokių Apple apribojimų. O viršelį Safariui niekas netrukdo sėsti ir suprogramuoti.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Mozilla nekurs iOS skirtos naršyklės, kol Apple nepakeis savo reikalavimų