Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
w00xer 2013-03-21 09:54
noobui paaiskinkit... daug kur ziuriu spartumu galaxiai lenkia aifaunus, bet aifaunas vistiek visur visiem greitesnis...
Evaldas 2013-03-21 10:35
Androidas veikia java pagrindu, o iPhone Objective-C(Pataisykit, jeigu klystu).
sigitas69s 2013-03-21 10:42
Neužmiršk programu suderinamumo be to automobilio spidometras rodo 260 km/h, bet aš tiek nelekiu .
Nors neturiu iPhone, bet sesuo turi
Shinigami 2013-03-21 11:15
Telefono geležis yra galingesnė ir greitesnė, bet programinė įrangą yra lėtesnė (dažniausiai, bet ne visada). Nes Android OS ir jos programos yra skirtos įvairių gamintojų įvairiems telefonų modeliams, o tai galima pasiekti tik didesnių resursų reikalavimų. Kai tuo tarpu obuolio OS pritaikyta tik vienam telefonui ir modeliai gan panašus. Čia tas pats kas klausti kas greitesnis PC ar konsolė. Konsolių įvairovė labai maža, o vieno gamintojo tos pačios laidos konsolės turi vienoda geležį. Todėl programuotojai gali optimizuoti žaidimus kaip tik jai. Todėl žymiai ant jos veiks greičiau nei ant PC su tokių pat pajėgumų geležimi.
w00xer 2013-03-21 11:25
su sitiek suprantu, kad iphone iOS pritaikta vienam geleziui... Bet ar tai neturetu atsispindeti greicio testuose, tas geresnis suderinamumas?
nihilistas 2013-03-21 11:52
Tie testai parodo, kaip greitai galetu atlikti kazkoki skaiciavima, analogas butu jei ant pc matuotum kuris greiciau video sulipdys ar keturiu branduoliu procas ar 16-os branduoliu. Aisku, kad greiciau funkcija atliks turintis daugiau branduoliu, bet ar tai pasijus atliekant paprastas operacijas ir paprastai naudojantis operacine? vargiai iOS yra tiesiog labiau optimizuota, jai reik maziau resursu del to greiciau veikia ir nereikia tokiu galingu procu, kaip ant androido telefonu. Del to tie matavimai lyg ir svarbus, bet lyg ir nelabai. Cia jau svarbiausia koks gamintojas koki "skin" uzmeta ant to androido, nes samsungas nuo s3 ir htc one jau labai spartus pagal naudojima del lengvu touchwiz ir sense versiju ant virsaus, o pvz koks sony xperia z paprastai naudojant palagina del prastai optimizuoto softo.
Lygiai tas pats su W7-8, pirmosios lumios turejo vieno branduolio procesoriu, bet sukdavosi turbut antroj vietoj po iOS pagal spartuma
Shinigami 2013-03-21 11:58
Jei iphone programinė įranga greitesnė, bet pati geležis lėtesnė - tai galutinis greitis bus jų suma. Jei Android lėtesnė, bet geležis greitesnė - tai taip pat galutinis greitis bus jų suma. O kuris greitesnis testuose tai priklausys nuo tos sumos greičio.
Antra, testu rezultatai priklauso ir nuo to kaip tas testas padarytas. Ant android lengviausia programuoti su Java, bet gali programuoti ir su C kalba (kiek žinau). Todėl jei ant android ir iphone testų programos parašytos su C kalba - tai jos veiks greičiau nei paprastos programos su java. Todėl visi testai yra tik apytiksliai arba liginomieji, bet ne absoliutus.
kurmis 2013-03-21 12:08
O OS - iš lieviausių. Sparti aparatinė įranga maskuoja OS lėto veikimo simptomus.
w00xer 2013-03-21 15:27
Dekui uz issamius atsakymus!
P.S. Pirmaja lumia dar turiu, tai pacio telefono sparta ir stabilumu labiau patenkintas negaleciau buti
Shinigami 2013-03-21 20:53
Viskas teisingai, bet čia galėčiau pridėti dar viena dalyką. Ar pas tave 1 branduolys, ar 16 nebus jokio skirtumo jei naudosi programa kuri nenaudoja multithreadingo. Kaip pav. AutoCAD. AutoCAD svarbiau yra koks procesorio greitis, o ne kiek branduolių, nes jis vis tiek naudoja tik vieną. Žinoma, kol jis naudoja viena, kita programa gali naudoti kita. Todėl gali daugiau programu naudoti vienu metu neprarandant greičio. Todėl visi testai yra kažkiek specifikuoti tam tikram darbui.
Jei sukursi programą kuri naudos ne tik CPU skaičiavimo pajėgumus, bet ir GPU. Tai ji gali aplenkti įrenginį su geresnių CPU, bet prastesnių GPU.
g3n1us 2013-03-22 01:24
Viskas labai paprasta. Paaiškinsiu buitiškai. Tarkim turim automobilį su daug arklių, bet jo max greitis nebūtinai bus didesnis už konkurento su mažiau arklių. Tas pats ir su kūbatūra.
O dabar grįžtu į IT geležį. Kaip žinia iphonas net apriboja procesorių galią (ribotuvas. turbūt suvokiat kam jie dedami į automobilius? su kompais panašiai.), todėl nerašo jų greičio, nes tai būtų anti reklama (dėl vartotojų bukumo (pirštais nebadysim)), o realiai tai duoda labai daug - viskas veikia visada stabiliai, nepriklausomai ką ir kiek darai. Su automobiliais tas pats, dyzelinis variklis turi pašilti jei nori pasiekti max galią ir tai rodos daug kas suprasdavo ir buvo elementaru, tad man keista, kaip čia ieškoma kažko. iPhonas yra stabiliai veikiantis ir gan greitas telefonas, jam netrūksta resursų, o samsungui ir 8 branduoliai nepamaišytų. Kaip sakant tankui reikia daugiau galios, kad iš vis pajudėti..
kukulis 2013-03-22 07:52
Geniau, dabar jau matau, kad esi visiskas diletantas, nesigaudantis ne tik IT irenginiu gelezy, bet ir automobiliuose.
WTF??? Saltas variklis nepasieks max savo galios? Tu rimtai? Gal kokia nuoroda i informacijos saltini, ar ka?
Gryztant prie telefonu - taip, nesigincysiu kad ant iphone visi appsai sukasi praktiskai be priekaistu? Bet tikrai ne del to kad ju procesoriaus daznis apribotas (cia vel, WTF per nesamone, is kur istraukei?) Esme visai kitur - apple turi 1 telefono modeli, kuriam ir optimizuojami visi appsai (nesvaik apie 3g, 3gs, 4, 4s ir etc, nes appsas, gerai besisukantis ant 4s, tikrai palagins ant 3g). Androidiniu irenginiu, kaip pats supranti, yra simtai jeigu ne tukstanciai - darai appsa, kad normaliai veiktu ant visu deviceu - negali optimizuot vienam konkreciam irenginiui.
Ir tik nepradek gincytis nes jau graudu skaityt tavo isvedziojimus. As zinau ka as sakau - as pats rasau appsus tiek obuoliui, tiek androidams, ir ne vienerius metus.
taskaz 2013-03-22 08:32
Programos parašytos JAVA gali veikti net ir greičiau nei parašytos C ar objective-C. Plačiau apie techinės įrangos spartinimus JVM http://www.google.com/patents/US20020066083
Apple griežčiau kontroliuoja kokios programos patenka į jų app store todėl belenkoks šlamštas ten nepatenka, tai gali ir sudaryti tokį įspūdį.
MultiThreading ir multiproces palaikymas programose jau yra de facto.
S4 tikrai greitas, ir nėra čia ką svaigt kuris atrodo man greitesnis.
andriulis 2013-03-22 08:48
kukulis - įvardinsi kokius appsus esi sukūręs?
šakės 2013-03-22 10:20
Geniaus nupasakotas "ribotuvas" (analogija su auto yra netinkama) yra vadinamas dynamic frequency scaling. Jo esmė: padidina taktinį dažnį, kai yra didelis apkrovimas, ir sumažina - kai apkrovimas mažas ar jo nėra. Šitą dalyką palaiko visos pagrindinės stalinių ir laptopų OS. Taip pat ir visų modernių telefonų procesoriai.
Grįžtant prie automobilinių analogijų, girtis tokiu "featuru" yra tas pats, kas girtis, kad mašina turi pavarų dėžę.
Kalbant apie testus, jų veikimo metu procas veikia maksimaliu apkrovimu ir yra užsiscalinęs iki maksimumo. Taigi testams tas įtakos neturi.
EDIT: nebent iphone iš tikro riboja procesoriaus greitį. Bet apie tokius dalykus neteko girdėt. Tada neblogai būtų, jei nurodytų šaltinį.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Samsung Galaxy S4“ – šiuo metu greičiausias išmanusis telefonas pasaulyje