Garantinio aptarnavimo kokybė galutinai išvedė iš kantrybės: „niekada negalvojau, kad taip Lietuvoje gali būti“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

munkathegreat 2016-06-08 12:38
Dirbu IT sferoje ir galiu pasakyt, kad jei garantija teikia MTTC, tai praktiskai visada kas nors bus ne taip. Tai nenores taisyt (issisukines kiek imanoma), netures daliu, laikys 1-3 menesius ir panasiai. Pas mus biure sita kompanija minima kaip keiksmazodis..
HardAxe 2016-06-08 12:55
"Ji tvirtino, jog „įprastai, atlikus patikrą, ir nustačius gedimą, taisymą atliekame per 1-2 darbo dienas." deja MTTC praeina dar savaitė iki patikros atlikimo ir gedimo nustatymo
vladas34 2016-06-08 19:30
jau ne pirmas kartas kai salonai omnitelis tele2 ir bites neaptarnauja garantinio kokibiskai, tas pats kaip as siusciau pats i kinija garantiniui telefona tiek man truko visos platos perdejimas nes pagrindine plokste parejo telefonui Trinsmart TS7 aptarnavo per 6savaites atsiunte tvarkinga jau naudoju po garantinio 2+metus , viso labo 2metai 7men naudoju ji nepavede ne karto.
vladas34 2016-06-08 19:33
https://www.youtube.com/watch?v=gj7xx0jBYJI
Arns 2016-06-08 20:23
Kiekvieno patirtis kitokia, bet didžioji dalis reiškiančių pasipiktinimą tiesiog keistuoliai. Pirmiausia apkaltina įmonę pardavinėjančius "fuflo" (nors šiais laikais genda viskas ir kuo sudėtingesnis tuo daugiau kam sugesti), lyg priedo kliūna taisyklai jog jiems reikėjo atnešti. Tada baisiai piktinamasi jog nėra meistro kiekvienam atneštam daiktui (net jei gyveni Vilniuj ir prie taisyklos keletos žmonių eilė). Po to iširsta jog kiekvieno retesnio varianto dalių nėra ar dėl retos dalies ją reikia atsisiųsti. Galiausiai kažkodėl mano jog meistrai tik durnių volioja,per kelias dienas jjo daikto nesutaiso (nors kasdien nešami garantiniai daiktai ir tie patys žmonės ir pirminę apžiūrą padaro ir užsakymus ko reikia taisyti daro ir galiausiai taiso...). Kitaip sakant, juokinga klausytis tokių besiskundžiančių žmonių, gerai kad į skundus neįtraukia ir politikų, kurie kokiom bangom įrenginius laužo Žmonių daug, reikia ir laukti. Žmonės linkę sukčiauti, todėl labai svarbu patikrinti ar tai tikrai garantinis gedimas (ypač su mobiliaisiais net skilusiu ekranu visi kaltina mistinius brokus, o ne akivaizdų negarantinį smūgį). Aš MTTC darbu nesiskundžiu, teko keliskart susidurti, viskas normaliai. Žinoma gal dėl to jog gedo smulkesni daiktai ir nustačius jog tikrai garantinis gedimas, keisdavo į naują gaminį. Tiksliai išaiškindamas kas negerai gauni ir atitinkamą rezultatą. Man daugiausiai bėdų buvo su interneto modemu, kuris sunkiai gaudė bevielį. Teko pavargti įtikinant priimančią į garantinį, bet meistrai tikrai per 2 dienas užpildė jog modemą reikia keisti į naują. Svarbiausia nereikia rodyti koks čia esi didelis ir nuskriaustas. Paaiškini kas ir kaip, rezultatą gauni. Jei kas negerai, kaip šiuo atveju, ramiu tonu aiškinantis tikrai daugiau pasieksi nei tiesiog siuntinėdamas ir kažką praleisdamas pro ausis.
rwc 2016-06-08 20:48
Arns 2016-06-08 22:05
rwc, mokėk papildomus pinigus už pratęsto draudimo su keitimu garantiją, tau ir Lietuvoje duos be klausimų naują daiktą. Bet pakalbėk su garantiniuose dirbančiais žmonėmis, tai sužinosi jog vos ne aukščiausiais vadovais jie yra gasdinami ir bandomi priversti patikėti jog telefonas neskendęs, arba stiklas skilo ne nuo smūgio. Užsienyje kai pardavimai skaičiuojami tūkstančiais, o besimandravojančių vienetai, tai galima nurašyti į nuostolius. Bet kai parduoti brangius įtaisus su 2-5% antkainiu, bankrutuosi per kelis mėnesius jei nefiltruosi sukčių. Dėdamas parašą ant sutarties susipažįsti kas yra garantiniai gedimai, o kas ne.
X-log 2016-06-08 23:10
Teko su MTTC susidurti 2 kartus, abejais atvejais ispudziai buvo ne kokie: 1. Nukritus telefonui issoko ekranas, tai pataisyti tereikejo atsukti du varztus, ideti ekrana ir vel prisukti. MTTC tai tvarke dvi dienas (net ne garantinis atvejis, uz sita malonuma sumokejau ~50lt), dar plius sugebejo sulauzyti sim korteles laikikli, nes priimantis "meistras" nemokejo jo taisiklingai atidaryti.... 2. Tam paciam telefonui norejau, kad pakeistu akuma (vartotojo nekeiciamas). Tai ju atsakymas buvo mazdaug "Palikite pas mus, mes patikrinsime, istestuosime ir pakeisime (sitas malunumas uztruks 1-2 savaites, pakaitino aisku neduos, nes ne garantinis)". Pasakius kad man nereik jokio testavimo, nes su uzrakintu telefonu jie vis tiek nieko negales padaryti ir pasiulius uzsakyti akuma ir telefona atnesti kai ji tures pakeitimui vietoj (sumokant kad ir dabar), buvo pasakyta "Tai mes nuresetinsim (istrinsim visus duomenis), o akumu be testavimo nekeiciame". Po sito jie buvo pasiusti toli toli. Teko paciam uzsisakyti akuma ir irankius - bendroj sumoj gavosi ir pigiau, ir pats keitimas truko ~10 min. O siaip kiek teko susidurti su telefonu garantiniais anksciau (pries ~15 metu), tai situacija buvo ne ka geresne - tekdavo laukti po menesi kol "aiskindavosi", galiausiai vis tiek pakeisdavo.
rwc 2016-06-09 05:59
) poreikius. Deja: kai visa rinkodara pastatoma ant lenktyniavimo centais po kablelio, orientuojantis į „viskas įskaičiuota – tu tik plepėk ir negalvok“ stiliaus hipišką auditoriją, tai ir prekę gauname kaip supermarkete.
kionig 2016-06-10 21:05
Pateko ir maniškis ragelis ne per seniausiai į garantinį. Procedūros tos pačios: pasiūlyta nunešti iškart į MTTC atstovą, kadangi Panevėžy nėra, nes kitaip keliaus savaite kol ten vadybininkai supakuos ir pristatys atstovų atstovams, kol jų atstovai išsiųs per kurjerį į Vilnių. Gerai, jog penki žingsniai tarp dviejų parduotuvių. Atidaviau ir nebesukau galvos. Truko 14 d.d. Ragelis nepapuolė pas atgrubnagius, nors gedimas buvo HW LG pripažintos problemos, kuri tik po metų išryškėjo. Kadangi užlūžo HW, tai kokius nors duomenis atgauti špygą taukuotą, nors ir nieko vertingo nebuvo. Tai pakeitė pagrindinę plokštę ir valio. Tik už..iso refreshint mttc puslapį ir telefono remonto būseną. Apie pakaitinius telefonus nė kalbos.. Ne mttc prašiau, o pardavėjų. Pasakė, kad žmonės jų nesaugo ir grąžina subaladotus, tai jų, kaip saldainių, nebedalina. Teko ieškotis pačiam telefono laikinai, gerai kad iš namiškių davė trumpam pasinaudoti senesniu smartfonu - ot buvo sunku priprasti. O iš esmės, tai mttc susitvarkė.. Nors priklauso nuo meistrų, kas sėdi. Jei studenčiokai už atitinkamą atlyginimą, tai nėra ko ir norėti.
Linas000 2016-06-11 14:07
Pirkit Apple, bus galima rinktis kitus serviso šaltinius. Aš visada perku telefono aparatus tyčia nemokant iš karto, o pagalvsutartį, kurioje nurodoma kokios paslaugas galėsiu atlikti ir kiek man tai per mėnesį kainuos. Kai tenka kreiptis dėl pirkimo sutartyje nurodytų paslaugų nesuteikimo, paprastai visi Lietuvoje veikiantys pardavėjai turi ką pasiūlyti siekiant išlyginti susidariusį nesuteiktų paslaugų kiekį. Beje, įsigytas prekes servisui galima priduoti ir pirkimo vietoje, nebūtina pačiam gabenti į MTTC. Man ne visada pavyksta darbo metu pasiekti MTTC, o prekybos vietos dirba neretai ir iki 22 val. vakaro. Logiška, kad neketinu imti laisvadienio telefonui nugabenti į MTTC...
kionig 2016-06-12 11:13
Teisingai, nebūtina, bet nesinori prie tų standartinių 14 d.d. laukti plius dar kol pardavėjas susisgribs „greičiau“ pasiskubinti atiduoti telefoną į MTTC. Jie po vieną telefoną irgi nesiuntinės savo atstovo.. Irgi skaičiuoja savo išlaidas. Tai atrodo geriau paaukoti porą valandų.
soulshot 2016-08-16 16:34
Jus tik nebesvaikit kad lt telefus tik su 5-7%. Ankainiu pardavineja..is kur tada tos nuolaidos 30% telefam...