Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
HardAxe 2020-08-31 10:58
jeigu šitas suveiks ir neatsiras kito būdo sekti vartotojus, sekantis mano telefonas bus apple.
Litraz 2020-08-31 10:59
Nejaugi aš pradėsiu mėgti apple???
ZeroFM 2020-08-31 11:16
Antras kartas kaip visiškai palaikau obuolį. Pirmas buvo kai atsisakė teikti duomenis FBI.
Bet už šita apple palaikau visom galūnėm. Rodytų nors man aktualias reklamas bet rodo moment/bobučių b* kažkokias kreditų reklamas ...
kukulis4 2020-08-31 12:42
Jeigu ziuret i sita dalyka izoliuotai - it all makes sense. Apple butu galima sveikint uz toki zingsni. Bet... yra ir kita medalio puse. Apple taiko ~30% mokesti uz per ju deviceu's OS vykdomas, principe, bet kokias finansines transakcijas. Tame tarpe ir uz visokius non-profitus (charity, donations, etc).
Tarkim - nusprendei padaryt fund raising'a afrikos vaikams, baltarusiams, ufonautams, etc - facebook'as leidzia naudotis savo platforma ir ta daryti nemokamai. Tuo tarpu apple, jeigu donatini per ju platforma, nori savo 30%, bet nenori kad zmones, kurie donatina, tai zinotu.
https://www.youtube.com/watch?v=NNut3fwkG1s - cia pakankamai glaustai ir aiskiau, negu as galeciau perpasakoti.
Mano manymu, sitas apple zingsnis yra labiau bandymas smaugt konkurentus per ten, per kur gali, o ar vartotojai is to kanors laimes - sudetingas klausimas.
kestutisz 2020-08-31 17:53
Jokių čia stebuklų - Apple tikėtina irgi nori atsiriekti savo reklamos rinkos dalį. Neabejoju, kad pasiūlys (o gal turi, tik neperformina) savo trackinimo alternatyvą appsam :)
O FB tegu labiau pergyvena dėl to naujo baisaus "dizaino" :)
kukulis4 2020-08-31 18:22
Tai zinoma. Nereikia net alternatyvu, tiesiog kai vartotojas iOs'e renkasi exposint savo IDFA ar neexposint, tai jo pasirinkimas galioja google'ui, FB, kitiems, bet paties Apple advertising solutionui - ne. Nes apple visada geriau zino, ko reikia vartotojam
salemas5 2020-08-31 19:46
Android, your move.
Tikiuos kazka panasaus pasiulys ir androidas.. Arba huawei...
kukulis4 2020-08-31 20:53
Bet seip, kalbant apie vartotoju privatuma.... man 37ni, as esu tas, kuris IT ismano puikiai ir as nesu labai susirupines savo privatumu, kaip ir nemaza dalis IT srityje isprususiu mano kartos zmoniu, nes mes mokam naudotis technologijom, mokam jas valdyti, zinom apie gresmes, ir zinom kaip ju isvengti. Turim kritini mastyma, skiriam fake nuo real ir tt. Bet mes jau nueinanti karta, kuri privatuma vertina, bet ne pervertina.
Ziurint i ateinancia karta - jiem privatumas absoliuciai px. Youtube, instagramas, facebook'as, tiktokas, tinderis, etc - cia ju produktai, ir privatumo ten nulis. As nesakau, kad tai blogai. As sakau, kad keiciasi vertybes, ir panasu, kad privatumas tampa vis maziau svarbus. Nenustebsiu, kad produktai, kuriuose privatumas bus akcentuojamas per stipriai, ilgainiui praras savo populiaruma.
HardAxe 2020-08-31 23:03
vampyrai ir skanuoja.
qrad 2020-09-01 00:34
Reiktu pagirti Apple korporaciją, kad sugeba iš visko maksimaliai išspausti pelną. Jeigu trečiosios šalys, kaip facebook nebegalės laisvai rinkti vartotojų informacijos, tai Apple jiems pardavinės tą informaciją už papildomą mokestį. Tiesiog Apple atsirieks pirago dalį iš facebooko pelno.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Facebook“ skambina pavojaus varpais: nauja „iPhone“ operacinė sistema kėsinasi pražudyti jų verslą