Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
salemas5 2020-09-01 10:57
Realiai i teisma turetu paduot uz psichologine zala or smth.. Tai ne tik tuos 117 anuliuotu bet dar ir primoket turetu.
AAA000 2020-09-01 15:34
moteris dalimis moket nesutiko. pradejo moket iskart. grynais. o po to Prancuzijos ekonomika uzsilenke, nepakelusi pinigu isgryninimo operacijos logistiniu sanaudu...
Hmz 2020-09-01 16:36
Ne pirmas ir ne paskutinis kartas, kai vadybininkėliai nepasižymi sveiku protu.
immortallt 2020-09-01 17:03
Turi būti durnas, visiškai, kad manyti, jog nėra klaidos. Bet kai neįvardini normaliai kas yra gerai, gaunasi briedas. Čia kaip su tuo įrašu iš skambučių centro, kur gavo 3€ sąskaitą, nes sutarties neskaito. Kai liepia sutartį skaityti, rėkia atgal, kad skaityti nemoka. Tai kieno kaltė, kad durnas per visą pilvą esi?
Kyborg 2020-09-01 19:55
O tu skaitei/klausei klientės ir vadybininko pokalbį? Vadybininkai sistemoje matė realią skolą, apie spaudos klaidą jie net nenutuokė todėl ir pasiūlė skolą išskaidyt dalimis. Deja nemaža dalis žmonių nemoka normaliai faktais kalbėt, tereiškia savo emocijas. Greičiausiai ir šiuo atveju moteriškė paskambinus ne apie klaidą informavo, o savo emocijas liet pradėjo.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
12 kvadrilijonų eurų sąskaita už mobilųjį ryšį? Paslaugų tiekėjas pasiūlė mokėti dalimis