Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Berserkas 2020-11-03 16:13
Aš kiek kinų telefonu turėjęs ir taip pat neturėjau jokio broko. Ir kai kiti sako, kad kinų telefonai nusileidžia kokybe man irgi atsibosta klausyti tokių kalbų, iš savo patirties nei vieno broko nemačiau.
kukulis4 2020-11-03 16:45
Cia yra tema, apie kuria knygas galima rasyt. Ir padiskutuot butu visai idomu, tik gal kada kokioje kitoje temoje, labiau i sita klausima orientuotoje. Bet principe, jeigu zmogus kokius pirmus 10 savo karjeros metu praleidzia taskydamas pinigus ir gyvendamas ateities perspektyvomis, uzuot kures sau finansini pagrinda, tai toks zmogus tiesiog uzsiprogramuoja save, kaip nuolatini gyventoja 'nuo algos iki algos' visam gyvenimui.
Paprastas_zmogus 2020-11-03 17:01
Bet šiaip, kadangi turėjau patirties su neoficialiais servisais (keičiau dužusiį ekraną), tai supratau, kad geriau jau sumokėt daugiau ir eit į oficialų servisą, bet gaut kokybišką paslaugą, o ne kažkokių šūdarankių įkištą kinišką šlamštą.
kukulis4 2020-11-03 17:20
Tu man neatsakei i vieninteli klausima, kuri uzdaviau. Pakartosiu. Ar tau atrodo gerai, kad nera galimybes rinktis, kur remontuoti irengini, ir kokiomis detalemis (ar pas autorizuota servisa, ar pas sudarankius su kiniskomis detalemis). As neklausiu, kas geriau konkreciai tau, as klausiu kokia tavo nuomone apie tai, kad average Joe negales nunest iphone12 paremontuot ten kur jis nori remontuot? Man tinkami varijantai - 'Taip, gerai', ir 'Ne, negerai'. Visus kitus isvedziojimus traktuosiu kaip tavo imbiciluma.
Kontraargumentuojant i visa kita, ka parasei - iFixit nesigilina i tai, kokiomis detalemis ir kas remontuos. Jie konstatuoja fakta, kad taip, telefonas gali buti isardytas, ir ekranas, kamera, baterija, etc, gali buti atjungta ir pakeista i nauja. Viskas ok. Ko jie nepasako, tai kad turbut viska, isskyrus baterija (nors ir del jos nesu tikras) pakeisti gales tik tas, kas tures priejima prie spefialaus apple softo, kuris pririsines naujas detales prie seno telefono. Reiskias tik apple, ir ju autorizuoti servisai.
Apie tavo per daugiau nei 10 metu. Man per daugiau nei 10 metu irgi daug kas tiesiog nesugedo. Bet yra ir kas sugedo. Vieno zmogaus patirtis yra niekine lyginant su skaiciumi device'u, kuriuos kompanija parduoda worldwide. Ir jeigu average Joe net ir tiesiog per dudrnuma sudauzes ekrana, privales ji keist pas apple dyleri uz puse telefono kainos, ir nebus kitos alternatyvos - as cia matau problema.
Paprastas_zmogus 2020-11-03 22:47
Tai jau išsiaiškinom, ekrano keitimą galima daryti bet kur, nes baterija ir ekranas nėra pririšinėjami. Kaip su kitom detalėm yra, aš nežinau, nesidomiu remontais, nes netenka jų daryti. Esu tik girdėjęs, kad su Touch ID mygtuku buvo kažkoks pririšimas, bet čia dar galiu suprasti. O kaip su kitais dalykais, neįsivaizduoju.
Pats renkiesi - ar trečdalis telefono kainos oficialiam servise ar kinietiškas ekranas...
Pasižiūrėjau savo 8-tam ekrano keitimo kainą - 132€. Na ne fantastika, bet oj kaip toli nuo "pusė telefono kainos".
kukulis4 2020-11-03 23:17
Gerai, as surizikuosiu gaut ispejima, ar net bana. Tu - dalbajobas. Argumentuoju, kodel - todel, kad du kartus is eiles nesugebi tiesiai, dviem zodziais atsakyt i paprasta klausima. Dalbajobams iphone tinka. Nusipirk 12ta.
Kirtiklis 2020-11-04 07:59
Nepyk taip ant to žmogaus. Nuo iphone 4 išleidimo stojo krūtine už Apple, visur, visada visose temose nuo fail'u/broku/išleidimu ar anonsu. Paskaitai, šypteli kad tas pats per tapati ir praignoruoji.
sub 2020-11-04 10:30
Matosi, kad neskaitai kitų nuomonės, o tik permeti akimis ir toliau savo fanbojaus nuomonę rašai. Turėjau aš tą obuolį ir buvau patenkintas, don't worry, bet tuo metu nebuvo geresnių analogų Android pusėje. Dabar yra, ir geresnių ir pigesnių.
Kadangi pats nesidomi ir neskaitai, tai parašiau kad Apple vartotojai skundžiasi naujausių Iphone trūkumais, kaip dažai ir ekrano braižymasis. Iš kur čia tau galvoje sukurta nuomonė? Jei pačio nepasiekia tokai info, tai laikas atnaujinti savo šaltinius. Ir niekas nkiekur nerašė kad nuolatos visokios bėdos su Iphonais, nes rašiau kitaip:
"bet pasirodo kad lupasi dažai ir ekranas lengviau braižosi nei prieš tai buvusiame. Ir tai ne pirmos Apple duobės"
Kur čia tau parašyta, kad nuolatos bėdos su Iphonais? Aiškiai parašyta, kad ne pirmos Apple duobės, bet neparašyta kad nuolatinės bėdos su Iphonais. Ar jau nebesugebi perskaityt kas parašyta? Gal tu čia galvoje susikuri kažkokį vaizdą, o ne mes?
Ok, buvai teisus jie nedažo Iphonų tiesiog dažais. Jie naudoja aliuminio anodavimą, kad gautų spalvas. Tada anoduotą aliuminį dengia teflonu (kuris tarnauja kaip apsauga nuo dėvėjimo)
Tai ten, kur vartotojai skundžiasi, kad lupasi dažai, tai iš tikro yra anoduoto aliuminio "lukštas" atsiskyręs nuo neanoduoto aliuminio, kas iš principo yra blogai, taip neturėtų būt.
Ir tai cool. Šito dalyko nežinojau, geras. Manau ir tu nežinojai.
Paprastas_zmogus 2020-11-04 10:35
Na, jeigu vidury ramios diskusijos apie tave pradeda vadinti dalbajobu, neaišku už ką, tai aš moderatorių vietoje tokius baninčiau.
EDIT:
sub, man nesuprantama tokia tavo bendravimo kultūra, kai su oponentu kalbi kaip su debilu. Nepagarbu ir narcisistiška.Ir užkerta kelią normaliai diskusijai.
PS. Anodavimą obuolys naudoja jau nuo senųjų iPod laikų, iki šiol.
jilted 2020-11-04 11:47
Kodėl android vartotojams taip sunku suprasti, kad apple siūlo kokybišką produktą ir daug vartotojų yra linkę už tai sumokėti papildomai? Telefonai veikia patikimai, ilgai, nestringa net po keleto metų naudojimo. Priklausomai nuo asmens poreikių, bet man asmeniškai iOS daug labiau išdirbta OS ir paruošta paprastam naudotojui, kuriam prioritetai yra, kad telefonas veikia greitai, patikimai ir patogiai. Aš nenoriu žaist su jokiais 'customizations', kad pasidaryt telefoną tokį, kad būtų patogu naudot, nereikia žinot kas yra 'bloatware', man net neidomu koks telefono procesorius, kiek jame RAM ir panašiai. Kol telefonas veikia greitai, programėles veikia ir kamera gražiai fotografuoja man visiškai neįdomu kokie ten parametrai ar skaičiukai. Mano reikalavimas pasiimt daiktą ir jį naudot be jokių papildomų žaidimų ir konfugūracijų. Ir iphone yra daug geriau šiuo klausimu išdirbtas, nei androidas. (čia mano asmeninė patirtis, naudojant iphone 7 asmeniniams reikalams ir visokius pigesnius xiamoi, samsung galaxy a serijos android telefonus darbui). Jau neskaitant, kad visiems android telefonams + samsungo plančetei visiems nustodavo veikti OS ir reikėjo atkurti gamyklinius parametrus prarandant visus duomenis. Kai per tą patį laiką (4 metus) su iphone jokių problemų nebuvo.
Vėlgi man kažkas ankstesnėje temoje pasakojo, kad turėčiau naudoti google pixel ar kažką, kad geriau lyginti su iphone, bet jau vien tas androido meniu su pertekline informacija man yra per daug.
Aišku apple mėgsta lupt nesveikai didelius pinigus už visokias nesąmones ir aš nesakau, kad tai yra gerai, bet kodėl gi jiem nepasipelnyt, jei yra kvailių, kurie moka. Bet patys telefonai man neatrodo daug brangesni už konkurentų. Pvz lyginant iphone 12 su galaxy s20 kaina +/- panaši. Aišku, jei nesugebi įpirkt telefono be paskolos (nesvarbu apple ar samsung, one plus ar dar kas), tai galvok apie pigesnį, tokį kurį gali sau leisti.
Niekada nepirkau naujo telefono iš paskolos, išsimokėtinai ar su sutartim. Jei man reikia, ateinu į saloną, nusiperku ir moku iškarto pilną kainą. Bet naujo iphone kaina nesudaro nei trečdalio mano atlyginimo po mokesčių, tai aš geriau išleisiu 100 ar 200 euru daugiau, bet turėsiu daiktą, kurį man maloniau naudot, tuo labiau 3-4 metus, kiekvieną dieną. Bet jeigu aš galėčiau sau leisti sau tik 200 eurų telefonui iš viso, tai tikrai nežiūrėčiau į obuolius, rinkčiausi kažką pagal kišenę.
sub 2020-11-04 12:01
Nebendrauju kaip su debilu. Sorry jei taip pagalvojai, bet bendrauju kaip su fanboi.
Dėl anodavimo jau pats išsiaiškinau, seniai jie tai naudoja, tik neseniniai išmoko daugiau spalvų padaryt.
Berserkas 2020-11-04 12:14
Nes tu pažiūrėjai 8-o iPhone ekrano kainą, o remonto kaina ypač sukilo per paskutines iPhone kartas. Kad ir iPhone 11, jeigu nori paleisti ekraną ir nugarėle, kiek kainuos? Pažiūrėk.
Paprastas_zmogus 2020-11-04 12:42
Na taip, nes pats 8-tą turiu. Naujesni, su edge-to-edge ekranu modeliai tikrai daug brangesni taisyt.
Bet džiaugiuosi, kad Apple kažką bando su tais savo stiklais daryti, kad jie būti kuo atsparesni smūgiams. Aš iki šiol nustebęs kad maniškis 8-tas iki šiol nedužo, nors kritęs buvo jau ne vieną ir ne du kartus. Ir jame ne tik priekis, bet ir galas su stiklu. Bet laiko gerai. Bet ir braižosi tikrai lengviau, nei prieš tai buvęs 5s.
MKBHD labai gerai viename video paaiškino, kad su tais stiklais yra labai sunku atrasti balansą: jeigu atsparus smūgiams, tai labai jautrus braižymams. Jei nebijo braižymų, jautrus smūgiams.
Ir panašu, kad Apple pasirinko atsparumą smūgiams. O man atrodo, kad tai labai gerai.
conjurer 2020-11-04 13:47
Čia vieta kur ir sutinku ir nesutinku tuo pačiu metu.
Kaip rašiau ankščiau, čia realiai yra BSD vs LINUX, ir dažnais atvejais BSD vs LINUX + samsung bloatware.
Jei nepasiryžęs konfigūruoti savo įrengino, ir turi "BSD vs LINUX + samsung bloatware" scenarijų, BSD bus geriau.
Hardwares abiejų yra beveik identiškas. Ta pati ARMv8 architektųra, panašus ram/ssd. Taigi jei apple leistų savo iOS įmesti į kitus panašius telefonus, ar būtų daug norinčių turėt samsungą su apple iOS? Ar tada nebūtų taip gerai kaip iOS apple įrenginiuose?
jilted 2020-11-04 14:13
Kodėl gi ne? Išoriškai telefonai dabar jau mažai kuo skiriasi, kai ekranai pasidarė per visą telefono dydį. Man atrodo nėra didelio skirtumo koks hardware, jei iOS veikia normaliai.
Paprastas_zmogus 2020-11-04 14:16
Pagal šią logiką išeina, kad iOS bus geriau 95% populiacijos, nes turbūt tiek žmonių yra "nepasiryžę" nieko konfigūruoti.
Negaliu ginčytis. Apple visada orientavosi į normalius žmones, o ne visokius geek'us
conjurer 2020-11-04 14:59
Bet tie kas ne geekai, neužsiims androido perrašymu į iOS?
Paprastas_zmogus 2020-11-04 15:29
Žinoma kad ne. Nori iOS - perki iPhone/iPad.
Man, pavyzdžiui, obuolio hardware irgi visiškai neįdomus. Aš obuolį labiausiai mėgstu ir perku būtent dėl softo (OS).
Jeigu Mac'ai pradėtų naudoti Windows, o iPhone - Android, neliktų prasmės pirkti Apple.
conjurer 2020-11-04 16:00
Galėtų apple leisti instaliuoti macOS į paprastus kompus. Tada nusipirkus apple telefoną, su apple iOS būtų lengviau pereiti prie apple ekosistemos.
Beje kaip suprantu macai, išnyks, bent jau tokie kokius mes pažystame, ir apple pereis prie ipad/macbook hibrido. Ir iki šiol į juos buvo galima instaliuoti windows, bet su nauja karta spėju tai bus keblu, ir veiks tik planšetiniai windows.
Evil 2020-11-04 16:08
Hackintosh. Tik komercinę prekybą gatavais banina, o šiaip tai nesuka galvos.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ką tik pasirodę „iPhone 12“ jau turi problemų: lupasi korpuso dažai