„Motorola" kuria socialiniams tinklams skirtą telefoną su „Android" operacine sistema (0)
Populiarėjant bendravimui internetu pritaikytiems telefonams, atsaką ruošia ir JAV telefonų gamintoja „Motorola". Tiesa, bendrovės telefonas, kuriame turėtų veikti operacinė sistema „Android", gali debiutuoti tik 2009-ųjų antrajame ketvirtyje, rašo „Businessweek".
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kol visas pasaulis laukia prekyboje spalio 22 dieną pasirodysiančių telefonų „G1" su „Android" (o susidomėjimas šiais telefonais tikrai įspūdingas), „Motorola" inžinieriai kuria savo modelį su „Android" sistema. Naujame bendrovės telefone bus integruotas lietimams jautrus ekranas, „qwerty" klaviatūra ir bendravimui socialiniuose tinkluose pritaikytos funkcijos. Beje, telefono nuotraukas matę žmonės teigė, kad „Motorola" telefonas primena kokybiškesnę „G1" versiją.
Būsimą telefoną ir jo technines charakteristikas „Motorola" jau keletą mėnesių pristatinėja mobiliojo ryšio operatoriams visame pasaulyje, o su bendrovės planais susipažinę šaltiniai tvirtina, kad ji savo telefoną turėtų išleisti antrajame 2009 metų ketvirtyje.
Telefonas, paremtas nauja „Android" sistema, į kurią dedama daug vilčių, bendrovei suteiktų šansą kovoti dėl sparčiai prarandamos rinkos dalies mobiliųjų telefonų srityje. „Motorola" akcijų kaina šiuo metu yra 16 metų žemumose.
Kuriamas „Motorola" telefonas turėtų tapti vienu iš naujos kartos įrenginių, kurie leidžia vartotojams lengvai prisijungti prie tokių socialinių tinklų kaip „Facebook" ar „MySpace" ir naudotis jungtinėmis funkcijomis, pavyzdžiui, susieti virtualių draugų kontaktus su telefono adresų įrašais. Išsamiau pasakoti apie kuriamą telefoną „Motorola" atsisakė, tačiau patvirtino dirbanti su sistema „Android" ir ją plėtojančia bendruomene.
Analitikai prognozuoja kitais metais prasidėsiantį socialiniams tinklams pritaikytų mobiliųjų telefonų bumą. Konsultacijų firmos „Informa" duomenimis, mobiliuosiuose įrenginiuose socialiniais tinklais besinaudojančiųjų skaičius nuo 2,3 proc. 2007-aisiais išaugs iki 23 proc. 2012-aisiais.