Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
ligonis 2008-12-23 16:44
skaitant iskarto "o kaip jei keleivis?!?!?" apsurdiska istikro programa.
Anonymous 2008-12-23 16:58
surdiska bus tada, kai tuo metu padarysi avarija ir dziaugsies jei dar liksi gyvas, ir poto gal pradesi mastyti Daugelis tokiu ir galvoja kad shudas ta programa, bet kai paciam atsitinka, tai jau susipranta t.y man atrodo uztenka viena karta uzlipt ant greblio , zinoma, yra ir "isimciu", bet apie juos nekalbu.
Tiek sms rasymas ir kalbejimas vairavimo metu yra panasiai povojingi, taigi drausk nedraudes, bet kol patys zmones nesusiprotes, tol nieko nebus..
Anonymous 2008-12-23 17:20
pykit nepykit bet tik visiski "debi.." gali avarijas padaryti. gal pasirodysiu kaip ' profas ' koks bet visi tie istatymai absurdas. jei prie vairo kalbedamas visa demesi pameti tai ka kalbeti apie pesciaji einanti ir kalbanti? tai ir pestesiems reikia usdrausti kalbeti ir net nesiotis telefonus nes juk jie gali eiti per kelia ! argi ne. o del gyvenimo ir mirties temos jus paziurekit kokios moteriskeles uz milzinisku dzipu vairu vazineja. kartais net baisu kai sustoja 1cm atstumu ir ziuri kad tik tu nepajudetum. cia gal per daug asmenine patirtis bet durna ir baznycioj musa kaip sakoma. kas moka vairot netrugdys ir telefas o kas ne tai ne.
Skaičius 2008-12-23 17:45
Straipsnyje jau parašytos visos neigiamos šios programos savybės dėl kurių (mano nuomone) ji neatneš JOKIOS naudos. Reikia imtis kitokių veiksmų... Tik kokių?
ligonis 2008-12-23 17:55
kionig: jei as isirasau programa kuri man neleidzia rasyt SMS judant greiciau nei 16km/h greiciu, tai reiskia, akd as rupinuosi. cia debilizmas. mazdaug oi kad nepamirsciau nerasyt kol vairuoju(o gal ir tieisog sedziu kaip keleivis).
kaip sake, jei durnas - niekas nepades
Anonymous 2008-12-23 18:09
krize, bet resursai svaistomi vejais. Keista, kad googlas prie to prisideda. Jei eisi keleivis ir negali rasyti sms... tai tarkim vaziuojant is vln i klaipeda butu galima juos visus n kartu pasiusti...
Anonymous 2008-12-23 18:14
Na gerai ta programa nera jau tobula, galima jos ir atsisakyti, bet tik buk zmogus atsiliepk, kai sustosi tuo pat metu ir atsakysi sms mergai ar kam kitam - palauks, o del ekstra atveju sunku numatyti. Pvz as vaziuodamas kai man skambina na kartais atsiliepiu kur ilgesnis kelias, kur maziau posukiu, bet stengiuosi trumpai kalbeti, kad manes netrukdytu, o apie sms rasyma tai jau net nekyla ranka to daryti.
Anonymous 2008-12-23 18:16
kalbant apie lietuva, tai isvis vejai, sutvarkytu kelius, sankryzas, griovius, nes kartais vilniaus gatves kaip bulviu vagos, misko keliukai ir tie geriau atrodo.
Apsurdiskas sankryzu reguliavimas. Paskelbtu moksleiviu ir studentu konkursa sankryzoms sureguliuoti, greitai butu super pasiulimu pateikta uz juokingas sumas. Kaip pavyzdi galiu pasakyti zirmunu gatve. Pastate silo tilta ir amzini kamsiai. Is abieju pusiu zirmunu gatveje vien masinu jura, tam kad per silo tilta praleistu pora masinu per valanda. Ir tokiu pavyzdziu simtai.
Tai kai tokia situacija, man jokingi visi net meginimai riboti rasyti sms mobiliakais. Dar kazka kalbama apie vaikus lyg jie butu potencialus vairuotojai
Anonymous 2008-12-23 18:21
Kuo skiriasi kalbejimas telefu nuo kalbejimas su kitais zmonem. Juk galima kalbeti telefonu turint laisvu ranku iranga. Tai is cia seka, nebutu galima ir kalbeti su nieko, reiktu susileisti vaistu, kad vaziuojant daugiau nei 16 km greiciu paralyzuotu balso stygas. man tai vienodai apsurdiskai skamba.
Na ir neisivaizduoju, kam rasineti sms vaziuojant. Pajami ir paskambini ir viskas. O del skambuciu... atmetus pati blaskyma, uzdrausta del to, kad vairuojant reikalingos abi rankos (vairas, greiciu dezes svirtis). O jeigu yra automatas ir su kita ranka gali daryti ka nori ?
Anonymous 2008-12-23 18:33
Zinok ne visi tokie profai kaip tu, visi su savo vairovimo igudziais ir principais skirtingais. Tai pat ir taip vadinamiems profams pasitaiko avariju, niekas nera apsaugotas nuo atsiktinumu . O kodel bandai suversti beveik visa kalte pestiesiems ? Na, zinoma, ir jie buna avariju kaltininkai, bet pazek i apklausas kiek zmoniu prisipazysta vaziuodami rasantys sms, nors ju maziau negu pesciuju, bet jie zymiai pavojingesni ne tik sau, bet ir kitiems. Na jei pestysis vepla tai jis ir gauna kartais ko nusipelno, nieko cia nepadarysi, tenka kartais sumoketi didele "kaina".
Nesvarbu kas vaziuoja uz vairo ir su kokia masina, jei tu tuo metu pestysis ir matai, kad taves nepraleis, tai geriau nelek, palauk ir pabuk protingesnis, praleisk ta zasina ir tegul jis sau skuba. (siuo principu vadovaujuosiu) Siaip jau geriau save saugoti, nors ir tas zasinas bus kaltas, bet tave gali jis suluosinti visam gyvenimui, o ir siuolaikiniuose teismuose viskas imanoma, taip kad nereikia sau prisidaryti bedu.
Ne kas moka vairuoti, o kas suvokia kaip reikia elgtis, tas ir isliks sveikas, ir be nuostoliu.
Anonymous 2008-12-23 18:47
Niekuom nesiskiria, nes tavo demesys jau "dalijamas is dvieju". Laisvu ranku iranga yra, bet kodel ja nesinaudoja ? arbai vienetai naudojasi. Tenka kartais vaikstant matyti ne viena, kai mobilka rankoje, o su viena ranka vairuoja - ju reikalas... ka daugiau ir besakysi. O tai su automatine pavaru deze labai jau didelis skirtumas yra ? Begius perjungineti vistiek reikia. Na nebent pas tave koks modernus autopilotas yra, bet abejoju
Anonymous 2008-12-23 22:40
technologija turetu buti pagrista kitu principu. nes pvz as galiu vaziuoti autobusu, as galiu plaukti laivu, as galiu vaziuoti traukiniu, as galiu sedeti masainoje kaip keleivis ir visur be sms? nelogiska visai. ir be to amzinai ijungtas gps irenginys sunks telefono baterija kelis kartus greiciau nei iprasta. technologijos tikslai geri, bet praktiskai ji nenaudinga. reikia kazkaip kitaip sitai igyvendinti.
Anonymous 2008-12-23 23:29
su automatu ir be yra labai didelis skirtumas, ypac posukiuose ir nevienodamae kelyje, per sankryzas, tau vairavimui reikia skirti max 20% energijos kur skiri su mechanine. Plius turi laisva ranka, nes nereikia perjungineti begiu
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Programa neleidžia rašyti trumpųjų žinučių vairuojant automobilį