Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2022-10-02 20:03
Čia turbūt skaitosi retro-futuristinis dizainas, tuo metu atrodė kaip kosTmosas, bet dabar, tik keistai.
Man irgi patinka nepraktiški, bet unikalūs, arba eksperimentiniai automobiliai. Iš normalių mašinų mėgstu visokius 2 durų su coupe kėbulu. Bet šiaip kuo nepraktiškesnis tuo geriau, svarbu kad būtu bandoma kažkas pasiekti, pagerinti aerodinamiką iki max, padidinti efektyvumą, pagerinti stabilumą ir valdomumą, arba įdėti variklį neprotingai galingą, arba neįprastą variklį.
P69 2022-10-02 20:20
Man irgi įdomu keisti, nestandartinių sprendimų automobiliai
Darius995 2022-10-02 22:13
Ar automobilizmo pasaulyje yra kas nors nepraktiškiau už milijonus SUV, niekada nenuvažiuojančių nuo asfalto?
HardAxe 2022-10-03 09:37
žinoma. televizoriaus dydžio priekinės grotelės.
kestutisz 2022-10-03 09:54
Kaip tai nepraktiška? Papildomi pinigai už auto ir už kurą yra visisška smulkmena palyginus su ramybe, kad nereikės nulupinėt bamperio nuo bordiūro :)
Dannas3 2022-10-03 13:07
Matyt nezinai jausmo koks yra vairuojant auksta masina. Skirtumas didziulis jei lyginant su sedanais ar universalais.
bahuriux 2022-10-03 13:57
Tenka kartais vairuoti busą B kategorija, iki 3,5t, sėdžiu aukštai ir galiu pasakyti didesnio Š negaliu net sugalvoti, kaip aukštai sėdėti mašinoje kurios svorio centras irgi aukštas. Iš to gaunasi tik nestabilus ir nesaugus auto, blogai stabdo ir bėgėjasi dėl padidėjusios masės, blogai įveikia posūkius su tendencija nusidenti kulversčiais nuo kelio. Ir visa tai tik tam, kad aukščiau sėdėti ir būtu galima kieme prie daugiabučio užvažiuoti ant žolyno prisiparkuoti?
Na dar suv turi puse tiek bagažinės kaip įprasti universalai tai gana praktiški.
Dannas3 2022-10-03 14:52
Na del sito nesiginciju, bet vairavimo ir konforto prasme skirtumas gan ryskus. Turiu c klases mersa universala ir ir volvo xc60. Tai nera kad tik kazkada vairavau. Zmona saves nebeisivaizduoja vairuojanti kito modelio masinos nei suv.
Saugumo prasme, galvoju, visada saugiau gali jaustis didesnej masinoj. Del vietos bagazineje, tai jei lyginant su mersu, vietos i ilgi tiek pat, tik i volvo dar ir i auksti gali daugiau prikraut.
kestutisz 2022-10-03 15:43
Plius nelabai suprantu šiaip najiezdų and SUV'ų kaip kažkokį nukrypimą automobilizme. Karietos, Ford T - visi jie buvo dar aukštesni ir turbūt dar patogesni važiuojantiem, o tas ir yra svarbiausia, ten visokie oro pasipiešinimai etc tai čia jau inžinierių seksas. Turėtas Cadilllac irgi buvo patogiausia mašina (bet tik vairuotojui, keleiviai gale posūkiuose sukrenta į vieną krūvą) bo priekiniai foteliai ir matomumas iš jų buvo fantastiniai :)
IceBullet 2022-10-03 20:11
Yra, muscle cars Varikliai 6ltr ir niekas netelpa tuo paciu. Uztat ir myliu juos.
Darius995 2022-10-07 13:20
Vargiai į nepraktiškiausių automobilizmo dalykų dešimtuką patektų. Daugiau moralinio ar estetinio nepasitenkinimo, nei nepraktiškumo.
Darius995 2022-10-07 13:25
Žinau. Labai nemalonus nestabilaus auto pojūtis, ypač greitesniuose posūkiuose. Remiantis SUVininkų argumentais: daug telpa, aukštai sėdi, saugumas, tai idealus auto - autobusas. Pageidautina angliškas, dviaukštis, su vairuotojo vieta, perkelta į antrą aukštą.
Darius995 2022-10-07 13:28
Taip, jie nepraktiški. Turi savo pirkėjų ratą, kurie pasiruošę už savo skonį sumokėti daugiau. Bet globaliai muscle cars kiekio su SUV net nėra ko lyginti.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Keisčiausias 1930-ųjų automobilis – ypač retas ir išskirtinis burbulinis „Streamliner“: kam prireikė tokio keistuolio? (Foto, Video)