Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bla0 2010-02-08 20:03
Kreivys sudaręs naivoko lengvatikio įspūdį - istorija su monsato, dabar e.stotelės. Tikrai ne Lietuvai lėkti priešaky šio tinklo diegime, mums jo vėliau prireiks, vėliau ir reikia diegti, o ne taškyti pinigus be naudos.
Robinis 2010-02-08 20:29
Visiskai sutinku. Pirma tegul milzines valstybes isirengia. O mes lietuviai luktelkime, pasimokykime is ju busimu padarytu klaidu viso to tinklo rengimo. Nes cia ne siaip greitkeli nutiesti ar pan.
SuperHP 2010-02-08 21:03
Taciau labai smagu, kad domisi ir naujomis technologijomis, o ne tik politika
Wolfy 2010-02-08 21:22
Vistiek kolkas lietuvoje tokio dalyko diegti neapsimoka,nes dauguma vazineja su senomis masinomis,tai elektriniu neipirks.
Fostil 2010-02-08 21:36
Miesto gatvese dar galim sutikt ir ne viena 20m senumo masina, tai ka kalbet apie NAUJUS elektromibilius, kuriu kainos +50000lt
immortallt 2010-02-08 22:24
Fostil, mieste galima sutikti ir ne viena masina kuri kainuoja >100.000LT Jei normalus masiniukas, gerai padarytas, golfo lygio. Imciau uz 50k (kai pirksiu masina, nes dbr nematau tikslo) elektromobili. Plius jei butu taikomos mokesciu lengvatos, nemokamas parkavimas ir pan. dalykai, tai dar ir kaip pirktu. Tuo labiau masinos dazniausiai reikia mazam atstumui, o mieste kuro daugiausia ir pleskini.
DJ_LFS 2010-02-09 04:05
Jei anksciau isirengsim infrastruktura pritaikyta el automobiliams, tai veliau bus maziau vargo
Tadas 2010-02-09 09:40
Puiki naujiena. Pats laikas elektromobiliams atriedėti ir pas mus. O tie kas prieš - jūsų reikalas. Garantuoju vieną - kai tavo kaimynas atvažiuos su elektromobiliu ir pasakys, kad 100 km., jam nuvažiuoti kainuoja 5 Lt., bėgsi visom keturiom pirkt elektromobilio (nesvarbu naujo ar padėvėto)
lmn 2010-02-09 10:08
Žiūriu, kai kurios diskusijos "amžinos" - kartojasi ir kartojasi... Bet gal tai ir nėra blogai.
Su lietuviškom elektros kainom gal ir nepavyks pasiekti 5Lt/100km. Na, bet svarbiau, kiek kainuos tas automobilis. Jei jo kaina per 5 (10 m?) metus, įskaitant aptarnavimą ir "kurą" bus didesnė nei kokio ekonomiško dyzeliuko (irgi įskaitant kurą ir aptarnavimą tokiam pačiam kilometrų kiekiui), tai Lietuvoj nepuls visi pirkt tų elektromobilių.
Tadas 2010-02-09 11:55
Nesirūpink, tikrai bus pigiau. Atsidaryk elektromobilio ir automobilio kapotus. Ką pamatysi? Po vienu visko tiek prikišta ir viskas taip genda ir aptarnavimas nesibaigiantis.., kitas - švaru, gražu, miela.
Na ok, tarkim 100km., kainuos 10 Lt., ir kas? Juk tai gerokai pigiau nei bet koks dyzelis ar benzas.., taip, kad tie kurie dar bando skaičiuot, jog gali būti kažkoks elektromobilio neatsiperkamumas... Ką aš žinau.., nesinori keiktis.
Viskas labai paprasta - imk skaičiuotuvą ir skaičiuok kiek kas kainuoja: kuras, eksplotacija; pamatysi didelį skirtumą. :)
lmn 2010-02-09 12:08
Jei gali, primesk skaičius, būtų įdomu palyginti. Gal reiktų dviem - 5 ir 10 m laikotarpiam. Aišku, dar sutarkim, kokius automobilius lyginsim. Pvz, Mitsubishi i-MIEV su WV Polo?
Taip pat reik sutarti dėl kilometrų skaičiaus per metus. 20 000 tiks?
Edmundas 2010-02-09 14:33
Man atrodo, kad galim pasidaryti kaip su skaitmenine TV: kol visas pasaulis sėdėjo su mpeg2, mes įdiegėme 4, aiški pažanga. Gal ir su elektromobilių infrastruktūra galim šoktelti į priekį.
Wolfy 2010-02-09 16:05
OK,tarkim esi vidutinis lietuvis ir imi ta elektromobili su paskola ir po to moki ir uz elektra ir bankui dar.Tai tikrai abejoju ar taip elektromobiliai Lietuvoje ras daug pirkeju,nes dauguma vistiek ims pigius automobilius ir vazines dujom ar dyzeliu,nei ims paskola is banko ir pirks ta savo masinuka.
lmn 2010-02-09 16:47
pabandysiu pats paskaičiuot, kur nusipaistysiu, pataisykit
Tarkim, elektromobilis i-MIEV kainuoja 70 000 Lt (gal kas žino tikrą kainą?). Tarkim, 100 km važiuoja su 10 kWh. Metams "kuras" 10 kWh * 0.35 Lt * 200 (šimtų kilometrų) = 700 Lt. Dešimtmečiui - 7000 Lt (tarkim, kad nebrangs ir nepigs elektra ir kuras). Per dešimtmetį prireiks pakeisti akumuliatorių, spėju +20 000 Lt (patikslinkit, jei kas žinot). Viso elektromobilis dešimtmečiui gaunas apie 97 tūkst. Lt (neskaičiuokim eksploatacinių išlaidų kaip stabdžiai, amortikai, lempos ir pan).
Tarkim, dyzelinis Polo kainuoja 50 000 Lt. Tarkim, kuro ryja 4.2 l/100km. Metams kuras 4.2 * 3.35 * 200 = 2814 Lt. Dešimtmečiui - ~28 000 Lt. Pridėkim kokius 6000 Lt tepalams ir aušalams, kurių nėra elektromobilyje (ir vėl neskaičiuokim kitų eksploatacinių išlaidų). Sumoj gaunasi apie 84 tūkst. Lt.
Suprantu, kad daug ką idealizavau, bet jei kas gali tiksliau, prašom, nesikuklinkit.
Man gaunas, kad taupumo sumetimais neapsimoka pirkti naujo elektromobilio.
Nerkus 2010-02-09 17:19
kiek teko girdeti, kad elektomobiliams akumai bus keiciami uz dyka, tipo kaip garantija.
o bendrai, tai dar nelabai ka ir iseina skaiciuoti, nes tokiu kaip "rimtu" elektromobinliu kaip ir nera. jei elektromobiliai pradetu populiareti, tai jie pradetu ir pigti ir manau, kad turetu buti pigesni nei automobiliai su vidaus degimo varikliais. nes as elektromobili tai lb paprastai issivaizduoju: stovi akumas, gazas ir elektros variklis/iai prie ratu. nereikia pacio vidaus degimo variklio, greiciu dezes, kardanu, pusasiu, tiltu, razdatkiu, kuro bako, ausinimo sistemos (gal aruma reikia ausinti?) ... dabartiniai automobiliu gamintojai tobulima visas automobilio sistemas, o elektromobiliams reikia tobulinti tik viena - akuma.
svarbu sukurtu gera akuma, o mes jau prailgintojus pro langus issivesim:):):)
lmn 2010-02-09 17:36
Kadangi nėr tų elektromobilių (man rods, tas Mitsubishi kol kas vienintelis parduodamas), tai dar ir teks kokį dešimtmetį palaukt. Dar neaišku, kaip jie eksploatuosis lietuviškom oro sąlygom.
Bent Toyota Prius'ui nekeičia akumo už dyką...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvos ūkio ministerija susidomėjo elektromobiliais