„Toyota“ Lietuvoje atšauks 2,75 tūkst. automobilių

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Thuban 2010-02-09 18:59
Kiek girdejau tai del stabdziu problemu, o ne del greicio pedalu. Nors gal ir tas ir tas
Silwer 2010-02-09 19:28
Is pradziu pradejo atsaukineti del greicio, bet siandien, gal vakar pareiske jog atsauks 437000 auto del stabdziu problemos.
Justin999 2010-02-09 20:15
dar daugiau "japoniskos kokybes"
kiesza 2010-02-09 20:18
Visiems reikia pirkti laiko patikrinta technika kaip mano audi 90 85' 26metus skaiciuoja automobilis, suka jau keturisimtini tukstanti kilometru ir manau milijona lengvai perlips, ir manau su tuo savo lauzu aplenkciau 70procentu tu nauju TOYOTU. Jei pirkt nauja tai tik vokieti. ju patirtis ilgiausia tame reikale
studentas 2010-02-09 21:49
man ir atrodo kad senesnes vokiskos masinos zymiai patvaresnes negu dabartines (tame tarpe ir naujesnes vokiskas).
immortallt 2010-02-10 01:29
Ziurint ko nori is masinos, o del greiciu, tik jau nereikia su senom masinom galinetis Nebent tai idealiai islaikyta masina. Su laiku, masina praranda galia, taip pat senos masinos valdomos ne taip gerai, ne taip nasiai isnaudojama galia. O jei kalbeti apie ilga kelione, rinkciausi naujesne masina, nes geresne garso izoliacija. O Toyota'os praktiskai neuzmusamos. Su 2001 metu toyota corola amerikonisku modeliu pyliaus i sikna skoda universalui, kuris 2009 pavasario gamybos (avarija ivyko liepos pabaigoj). Skodai suvaziavo visa sikna, man isduzo zibintai, subyrejo bamperis (jau buvo klijuotas ir dar karta perklijuotas) ir sulinko kapotas. Masina vaziuoja ne ka blogiau nei pries tai. Skodai nesidarinejo galines dureles. Manau, jus geriau zinot, kiek tai kainuoja. O cia, kad uztrigo keliom masinom gazas, tai buna ir didesniu problemu. Va dbr tik negaliu prisiminti ar eina uzgesinti varikli ant automato nelieciant raktelio, bet man rodos eina + visada gali uzmesti laisva pavara vos vos prilietes stabdi, o jei mechanine, tai is vis pakankamai paprasta sustabdyti masina. Tiek kad va prestizui pakenks, bet vis tiek, reikia tureti omeny, kad toyota, masina kuriai vargei ar reikes remonto.
Maras 2010-02-10 11:03
O man atrodo kad tavo audi turi ir turėjo gerokai daugiau defektų ir nepatikimų dalių, nei atšaukiamos toyotos, tiesiog dabar daug didesni reikalavaimai saugumui ir natūralu kad gamintojai rūpinasi savo klientais. Pats turėjau ir 90-ųju audi ir 2000-ųjų toyota, pastarosios kokybė ir patikimumas gerokai didesnis už vokiškų automobilių. (ekplotuojant jos buvo panašaus amžiaus) Ir šiaip pabandęs japonišką kokybę nebežadu niekada grįžt prie lietuvių taip pamėgtų vokiečių.
Tir4elis 2010-02-10 11:25
Mano atvejis . Pabandžius japonišką, vokiškos nebesinori .
loggo 2010-02-10 14:20
Rašė apie kilimėlį po gazu palindantį ir neleidžiantį stabždio nuspaust... Lygiai tas pats yra ir su Škoda Fabia - nežinau, ką su tuo kilimėliu daryti, per valandą kelis kartus turiu taisyti, o tai užlenda vis
Justin999 2010-02-10 14:53
Senos audi ir ne tik audi patikimesnes vien del to, kad turi maziau sistemu, nei nauji automobiliai, kurios potencialiai gali sugesti, o taip paprastesne komponentu architektura. Gal nelyginsim 85m golpo dyzelini varikli kuriame is esmes nieko nera su siandieniniais varikliais ir pan. Lyginti automobilius stiliumi "buvo avarija, man nieko o priesininkui daug" yra mazu maziausiai, "kaimiska". Visu pirma priekio ir galo apsaugines konstrukcijos gerokai skiriasi, o ypac kalbant apie skirtingus automobilius ir ypac apie skirtingas ju klases.
immortallt 2010-02-10 16:25
Justin, mano automobilis maziukas, turejau susimuryt kaip i siena. Is vis jei buciau vaziaves su tevo bmw 5 1999 metu, tai is jos galo nieko nebutu tada like, nes 400kg sunkesne + bamperis amortizuoja smugi (zinau, nes maciau po avarijos kaip atrode abi masinos). O del naujos ir senos masinos lyginimo, justin999, sistemu daugiau, o genda ar tikrai taip jau daznai ? Beje, jei paskaiciuotum kiek ryja kuro sena ir kiek nauja bei dar iskaiciuotum tuos nuolatinius smulkius remontus ? Nepamirskim, kad ABS tikrai labai svarbu (taip taip imituoti galima kojiniu budu, bet ar tikrai dauguma kritiniu atveju bent apie tai pagalvoji ir/ar speja padaryt ? ) O seip lyginti vokiskus ir japoniskus ar amerikoniskus yra beprasmiska. Jei lyginant koki opel astra su toyta versus ar dar kuo nors, tai ne tik kad neatitinka klasiu, bet ir kainu.
Maras 2010-02-10 16:55
Prasmiška, dauguma japoniškų automobilių, būdami žemesnės klasės už europietiškus, pagal kai kuriuos parametrus gali juos lenkti. Ne vieną tokį pvz teko ir per "top gear" matyti.
kiesza 2010-02-10 17:29
Lyginti galima kaip jau kaskas minejop tik pagal kainas. Jei imsit forda koki ir koki subrau kuris kainuoja 3 kartus daugiau tai zinoma kad fordas nebus pranasesnis nei viename faktoriuje. o japonai tai labai geras masinas gamina jei kada gyvenima galesiu tokia ipirkt nauja tai butinai bent pabandymui pasijimsiu.. o kol nera tiek atliekamu pinigu kad naujus japonus pirkt tai belieka savo turima lauza girt ir lygint su naujom
gabus 2010-02-10 19:44
Ne visi tokie praktiški, kaip tu. Kai kuriem reikia mašinos, kurią būtų galima suremontuoti iš mamos paprašius pinigų ant ledų (nors ji važiuos kaip karieta), kiti (kaip aš) dalį patikimumo išmainytų į išskirtinumą, prabangą, ar sportiškumą. Niekada nejaučiau didelės meilės japoniškom mašinom, kurios nors ir dažnai patikimos, dažnai atrodo blankiai, neįdomiai. Taip pat man niekada nepatiko patikimi ir pigiai remonuojami kibirai (gofai, "būlkos" ir kt.).
immortallt 2010-02-10 19:49
Palyginot ford'a ir subaru. Subaru su draugu vazinejame nardyti, per duobes varo kaip per asfalta ir nieko beveik nesijaucia (paprastas universalas, detaliau nk nezinau). O su ford'u taip pabandyk. Seip neturiu nieko pries japoniskas masinas, tik pries amerikoniskas, nes nezveriskai ryja kuro. Maras, kas is to, kad kai kas yra geresnio. Jei perki prabangu automobili, tai atsisedes i ji ir nori jaustis kaip prabangiam auto (plastikas ant japonisku daznai buna nemalonus liesti ir seip smulkmenos visokios erzina). Nesu bandes visu auto, bet gincytis kuri geresne, tai tas pats kaip gincytis dabar kieno ilgesnis Tie patys top gear ar fifth gear vedejai yra subjektyvus. Kartais suvaro visai gera automobili del kokios nors savybes, pvz prastas zvyrkeliuose. Tik kad bando prabangu automobili pritaikyta miesto ir greitkelio gatvemis ant zvyrkelio ar dar blogiau - kemsynuose.
gabus 2010-02-10 20:10
Jei jis yra visureigis, tai jis ir turi sugebėti važiuoti ir žvyrkelyje ir purvynuose. Manau pvz iš BMW x3 buvo pelnytai išsityčioyta.
Nerkashis 2010-02-11 17:10
Pažįstamas užsiiminėja kosmetiniu mašinų remontu. Sakė iš japonų tik toyota imtų. Turiu ir aš bulkikę 88m. (ir su ABS ). Mieste gerai. Nu bet užmiesty, tai noris išlipt. Remontuot tikrai pigu, nors ir ten kompas stovi. Apie dabartines tai mano nuomonė paprasta - gamintojai proteguoja savus servisus. Nesąmonė, kad perdegus lemputei reikia klaidas trint.