Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Nerijux 2010-02-17 12:15
Neblogas dizainas
bahuriux 2010-02-17 12:44
Neblogas, bet truputi keistas dizainas. Galejo parasyti koks Cd speju tik kokia 0,22. ir niekaip nesuprantu kodel hibridui reikia 1,4 l variklio, jei jam pilnai pakaktu ir 1 l kokia 40kW + elektrinis variklis kokia 50+kW, kad eitu isibegeti.
Uz dizaina +
Uz saules baterija +
Uz hibridine pavara alia pagerintas prius riebus - ir + uz to sh patobulinima.
O siaip vienintele teisinga hibrido schema yra elektromobilis + generatorius su varikliu, nesuprantu kodel negamina tokiu, o tik kazkokius abejotinus palei prius shema. Kol nebus tokiu hibridu, kurie yra labiau elektromobiliai negu automobiliai, tol nieko gero. Va geras pavyzdys http://www.panevezieciai.lt/lt/naujieno ... mpera-foto bet dar toli iki tobulumo.
studentas 2010-02-17 15:39
as ir sakau kad hibridinis automobilis turi buti labiau elektromobilis o keli lasai benzo butu skirti statesniam kalnui uzkopti=)) siaip as labiau elektromobiliu gerbejas.
immortallt 2010-02-17 17:06
Kazkaip man itartinai nepatogios sedynes atrodo Ir kodel saules baterija tik sildymui galima naudoti ? Galbut neteisingai supratau ? Dizainas patiko, bet kazkaip kyla abejoniu del vidaus apdailos kokybiskumo... Na bet dar viskas atsirems i kaina
bahuriux 2010-02-17 17:30
Keli lasai benzo, reikalingi tik didesniam atstumui, arba netycia pasibaigus energijai akume. Cia, kad tau nekiltu abejoniu kad elektra nevez
Pasigooglinkit, yra begalybe irodymu, kad 150-200kW elektromobilis yra zymiai greitesnis drage, negu 500AG=373kW superautomobiliai.
Ten del sildymo su saules baterija turbut nebuvo iki galo paaiskinta, matyt saules baterija suka silumos siurbli ir tap sildo baterija ir salona ziema, arba vesina salona vasara, panasiai kaip saldytuvo kompresorius. Sita dalyka turejo EV1, bet be saules baterijos. Tiesiog sumale i viena kruva daug prietaisu, kad akumas veztu ir ziema ir vasara nebutu karsta. Matyt kai nebereikia sildyti tada truputeli ikrauna ir akuma, tik nepaminejo, nes labai jau nedaug tai butu. Saules panele is 1m^2 gali gaminti ~100-150W kai sviecia saule, per valanda saules baterijos darbo butu galima nuvaziuoti ~1km na bet per diena vasaros metu tai jau susidaro iki 10km.
Smėlis 2010-02-17 20:43
parodo visas teslos puses.
bahuriux 2010-02-17 21:45
zinai top gear laidoj teslaroadsteris turejo prastesnes padangas negu lotusas. bet teisybe kad akumas nustipo po 60km, bet neteisybe kad 16 val krauti reikia. tie akumai pasikrauna per tiek pat kaip ir laptopo akumas.
immortallt 2010-02-17 22:14
Smeli, nera taip blogai. Miesto ribose elektromobilis tinkamas dalykas, ypac kokiem nors taksi parkams bus gerai. Tuo labiau, kai tiek automobiliu gamintoju pradejo kurti protoripus ir modelius, tai turetu ir akumuliatoriai pradet tobulet, nes kazkas prades rimtai investuoti i tyrimus, o iki siol tokio dydzio akumuliatoriu praktiskai nereikedavo, nes pigiau vis tiek generatorius (kur gabaritai leidzia)
Nerkashis 2010-02-18 15:10
Man tai labiausiai patiko kad nėra veidrodėlių šonuose.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Kia“ pristatė naują hibridą su saulės baterijų stogu