Ištyrė el. paspirtukų poveikį eismui Lietuvoje: prasidėjo netikėta sinergija

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2023-02-02 10:48
Paspirtuku TIK tris kartus tvariau nei automobiliu? Net jei pasakytų tris kartus tvariau nei elektromobiliu, vis tiek būtų per mažai.
kestutisz 2023-02-02 13:21
"Tvarumas" išvis yra keiksmažodis, reiškiantis kenkimo žmogui matą.. Kaip neprisiminti kokių konclagerių - ten buvo maksimalus tvarumas, nieko nereikalingo...
Xdmin 2023-02-02 13:32
Man irgi sitas uzkliuvo. Matyt cia atsizvelge kad masina tarnauja bent 100k km, o paspirtukas nespejes surinkti 1000km vandenyje atsiduria. Nes jei vertintume tik judejima, tai mieste paspirtukas apie 100 kartu efektyvesnis uz elektromobili. Palyginimui: Xiaomi m365 pro baterija yra 474Wh, atstumas ~40km. Nissan Leaf 40kWh - 270km. Abu meluoja apie maksimalu atstuma Vidutinis greitis mieste skiriasi nedaug, per kamscius paspirtukas laimi.
immortallt 2023-02-02 15:13
Na tie nuomai paspirtukai, jei nepavagiami ir neišmetami į upę, tai tarnauja jau rimčiau ir atlaiko daugiau nei 1000km. Tiesa, elektromobilis bent kiek geresnis irgi atlaiko ne vieną 100k km. Paspirtukui pagaminti medžiagų daug mažiau reikia, net ir santykinai. Ir dar paprastesnės.
donatasv 2023-02-02 18:56
Pabandykit paspirtuku važiuoti žiemą, parsivešti pilną vežimėlį prekių, leafas jums išvežios visą šeimą vienu metu ryte ir surinks visus vakare, jei panorėsit nulėksit ir prie jūros. Lyginat bb su agurku. Leafo atstumas vasarą ir yra 270, žiemą 200 jei iškrausi nuo 100 iki 0. Iš taško a į tašką b per kamščius tai gal efektyvesnis, o toliau tai tik žaislas.
Kyborg 2023-02-02 19:37
O tu pabandyk su leafu pervežt 3 kubus malkų ar nuvežt visą mokinių klasę į ekskursiją. Žaislas tas leafas.
Benediktas 2023-02-02 19:48
Arba kam važiuot su leafu, jei tau nieko nereikia vežti - apart saves. Tai opcija, alternatyva. Kai reikia važiuoji su leafu, kai reikia su paspirtuku, kai reikia - su sunkvezimiu. Visos transporto priemones geros. Ir paspirtukai padeda sutaupyti energijos - kadangi atsirado tokia opcija, anksciau nebuvo, isskyrus dviracius. Dviratis gerai, bet paspirtukas patogiau daugeliu atveju.
donatasv 2023-02-02 20:44
Netame esmė benediktai, čia prikibau ne prie paspirtuko, bet prie to ką su kuom lygina ir pagal kokius kriterijus gauna efektyvumą.
mindaugas.vaitiekūnas 2023-02-02 20:57
Aš asmeniškai tuos bolto paspirtukus labai norėčiau į tą upę "sukraut", tik kad upės gaila. Kai vaikštai, tai jie nelabai kliūna, bet kai bėgi ir turi "nardyti" tarp tų jų ant kelio numestų paspirtukų, tai taip ir norisi nuspirt. Tai čia kai paspirtukas nenaudojamas. O kai naudojamas, tai nx tie jų gaidiški akinantys žibintai! Čia kaip vienas draugas ant dviračio kitaicką žibintą nusipirko, ale pakraunamas, tai zjbs. Bet kai jis įjungtas, tai girdi kaip iš priekio ateinantys žmonės keikiasi
immortallt 2023-02-03 08:37
Šūdas tas autobusas, nenuvažiuosi su juo iki Kalifornijos. Šūdas tas lėktuvas, 2000 žmonių kompanija nenuskris vienu reisu. Šūdas tas lėktuvas, iki Marso nenuskrisi. Patinka man tokie žmonės, kurie nori vieno sprendimo viskam. Nėra analogiško tyrimo, tai remiuosi JAV micromobility tyrimu (nuorodos jau neberandu), tai kažkas 30-50% kelionių įvyksta iki 5 mylių atstumu. Čia JAV. Lietuvoje atstumai daug mažesni. Ir pasižiūrėjus žmonių skaičių automobiliuose, tai jei nėra darbinis/viešasis transportas, 90-95% automobilių tušti. Tai baikit šūdą malti, apie tai, kaip Vilniuje 400 tūkst. automobilių vežioja kiek ten, kokius 80k vaikų (po du viename).
mindaugas.vaitiekūnas 2023-02-03 13:46
O tu ppalygink kiek tų kelionių yra darbo reikalais, kiek asmeniniais. Jei pas klientą važiuoji, tai į autobusą eisi, kad galėtum didesnę sąskaitą išrašyt už darbo valandas? Ar ką nors šalia pasisodinsi, kad tuščias nevažiuotum? Medžiagas, įrankius, produktus į maximos maišiuką susikrausi? Kelionė gal ir trunka 5km (ar mylias), bet kiek tokių kelionių per dieną? Pastovios vietos darbuotojams viešasis transportas yra geras pasirinkimas, bet aptarnaujančios įmonės be automobilio negalės vykdyti savo veiklos. O šių paslaugų sektorius dabar tik plečiasi. Ažiūrėk net kilimus vežioja į įmones, kad vietoj siurbt/plaut nereiktų.
immortallt 2023-02-03 14:16
Taip, absoliuti dauguma važinėjasi darbo reikalais ir vežioja įrankius/medžiagas ir t.t. Na lygiai taip pat, kaip ir visi vežioja po du vaikus į darželius/mokyklas. Atsiverti statistikos departamentą darbo vietas pagal sektorius peržiūrėjus - visai nepanašu. Aptarnaujančių įmonių automobiliai pažymėti dažniausiai būna. Tokių eisme mažuma. Kilimus vežioja kokius 20 metų. Sveikinu, pastebėjai. Ir tokie kilimų vežiotojai artimiausiu metu ir pakeis savo automobilius į elektromobilius. Ir tai efektyviau, nei kiekvienam vežti savo kilimą pačiam. Ir mes vat tokie išskirtiniai Europoje, tiek daug paslaugų ir važinėjame pas klientus palyginus su kitomis šalimis, nu kad niekaip be automobilio Lietuvoje neišeina apsieiti daugumai, o kitose šalyse kažkodėl ir užtenka dviračių, paspirtukų, peškom.