Elektromobilių "virusas" sparčiai plinta po pasaulį

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Evaldas 2010-03-22 18:09
Skamba puikiai. Daugiau iniciatyvos ir arabai zlugs : )
manciukaz 2010-03-22 18:27
pries kelis metus atrode neimanoma siandien jau tikrove, rytoj kasdienybe kaip sparciai sukasi pasaulis grazu
sarkusz 2010-03-22 18:30
Džiugu skaityt tokius straipsnius Kuo daugiau investicijų sulauks elektromobilių rinka tuo pigės jų produkciją ir mes artėsim savo skruzdės žingsniai prie jų..
bahuriux 2010-03-22 18:54
cool Stai jums ir konservatyvieji britai, turbut pirmieji europoje subsidijuos elektromobiliu isigijima ir JAV neatsilieka Tik idomu su kuo kariaus JAV, kai nebereiks jiems naftos, gal su liciu turtingomis salimis
Analog 2010-03-22 19:30
Naftos, bent kariuomenei, dar ilgai reikės.
ligonis 2010-03-22 19:34
dar atsimenu kai sitam puslapi rase naujienas apie galima elektromobiliu populiarejima. o dabar jau tai vyksta. nuostabu. ...is kur ims elektra jiems kraut? tegu duoda nuolaidas dar ir saules/vejo jegainem....
buzas69 2010-03-22 19:46
Galima sakyt benzinmobiliu pabaigos pradzia jau atejo
bahuriux 2010-03-22 20:06
Jau matau ekonomikos naujienu antrastes mazdaug uz 5-10 metu, nafta atpigo iki 10$ uz bareli ir toliau rekordiskai pinga po kiek laiko nafta eksportuojanciu saliu krizes.
KarolisS 2010-03-22 20:34
Kaina žemesnė už savikainą? Nesvajokit jūs apie jokius naftos magnatų "nusodinimus". Gal tik 10 ar 20 procentų naftos sunaudojama degalams. Pagrindinis naftos poreikis yra ne transporte, o šiluminėse jėgainėse, plastiko gamyboje. Plastiko paklausos mažėjimų nenusimato, o elektros gamint reikės daugiau, todėl didesnis procentras eis į šilumines jėgaines. Taip, kad dalis tos "švarios energijos" tebus ta pati naftos energija, tik neracionaliau panaudota. Bet, aišku, net ir tokiu atveju transportas daug mažiau prisidės prie didėjančio anglies dvideginio kiekio atmosferoje.
bahuriux 2010-03-22 21:16
OPEC paskaiciavo patys, jei amerikieciai viena diena per savaite nenaudotu savo 3-6L auto, arba jei vazinetu su ekonomiskesnem, taip kaip vaziave, tai naftos kaina kristu iki 12$ uz bareli. Plastmases gaminamos ir is gamtiniu duju, gal netgi daugiau negu is naftos. Elektros galima gaminti atominese elektrinese, o jei dar termobranduolinius reaktorius sukurs tai isvis energijos nebutu kur deti. Galima ir atsinaujinancia energetika stumti i prieki, tuo paciu principu, kaip ir elektromobilius.
immortallt 2010-03-23 00:58
bahuriux, 12$ uz bareli ? Cia gal 15metu senumo skaiciavimai... Del elektros, elektromobiliai itarciau butu daugiau kraunami nakti - tada, kai pramone naudoja maziausiai elektros, taigi, tik efektyviau padeda naudoti atomines elektrines, tik reiktu sujungti elektros sistemas i kuo stambesnius vienetus ir tiek. Karoliss gal turejai omeny iskastini kura panaudotu racionaliau elektrinese nei automobiliuose ?
KarolisS 2010-03-23 00:59
Kažkaip labai abejoju dėl $12 už barelį, kai situacija naftos gavyboje taip prastėja. Aišku, dabar ji rinkoje yra nemažai pervertinta dėl tos pačios priežasties - lengva manipuliuot problema ir pakelt kainas. Dėl gamtinių dujų: gal galima būtų pamatyti šaltinį? Gamtines dujas sudaro pagrinde metanas, mažesnės dalys kitų angliavandenilių - etano, propano. Iš šių medžiagų plastiko nepagaminsi arba pagaminsi sudėtinguose perdirbimo fabrikuose ir plastikų kainos bus triskart didesnės nei gaunant iš naftos. Bet kuriuo atveju dabar pagrindinė plastikų žaliava yra nafta. Atominės elektrinės brangiai kainuoja, atsiranda įsipareigojimų tarptautinei bendruomenei, atsiranda problemų su urano gavimu, branduolinių atliekų saugojimu. Dėl to kai kurioms šalims daug labiau apsimoka pirkti naftą iš kitur arba gaminti pigiose šiluminėse jėgainėse deginant mazutą. Apie termobranduolines jėgaines nekalbėkim, kol jų dar nėra, nors tai ir turėtų sukelti nemažą revoliuciją energetikos srityje - svarbiausia tik, kad jos nekainuotų tiek, kiek 100 atominių, o kuras pigus. Atsinaujinanti energija dabar pagamina labai mažą kiekį visos sunaudojamos energijos. Teoriškai įmanoma sudaryti platų energijos gavybos tinklą, praktiškai kažin, ar įmanoma dėl paprastos priežasties: kažin ar įmanomas toks atvejis, kad visas pasaulis susivienytų bendram tikslui + energija bus brangi dėl sudėtingo paskirstymo ir beprotiškų išlaidų kuriant tokį tinklą. Bent jau artimiausiu metu magnatų nubiednėjimo nenusimato, net, jeigu elektromobilių pramonė dar labiau plėsis ir stiprės rinkoje. Nepamirškime, bet elektromobiliai turėtų ir kainuoti atitinkamai, o ne kosminėmis kainomis, kurios atsipirks po 50 metų važinėjant 24 h per parą. Nors kainos jų ir krinta, bet jos dar nėra tokios žemos, kad galėtų lygiavertiškai konkuruoti su įprastais automobiliais.
Linas000 2010-04-13 02:53
TopGear su bmw m3, kuris net nebuvo gamintas buti ekonomisku, sugrauze mita apie Prius (toyota) hibrido ekonomiskuma ir draugiskuma aplinkai. Rinkos triukas, panasiai kaip 9.99lt. Toje laidoje kuro sanaudos abieju auto buvo tokios pacios, taciau prius-sas naudoja licio akumuliatorius, kurie nei kiek nezali, nes litis yra kenksmingas metalas. jei su 90kW varikliu vaziuosiu valanda, tai man elektra kainuos 90*0,45lt = 40lt ir 50ct uz tiek as vis dar galiu nusipirkti 10litru benzino. lekdamas elektromobilio, per valanda uz 40,5lt nuvaziuosiu 80km. lekdamas senuteliu savo bmw 735 uz 40lt per valanda nuleksiu 130km (10ltr/100km sanaudos vaziuojant leistinu 130km/h greiciu) Kyla dar klausimu? p.s. buna, kad vaziuoju dyzeliu 5ltr/100km, uz 2lt/ltr...