Tokio „Lamborghini“ dar nesate matę! Neįtikėtina, kokią pašėlusią koncepciją sukūrė „Bertone“ (Foto, Video)  ()

Penkių vietų vienatūris su „Lamborghini Countach“ širdimi.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Ar galite įsivaizduoti ką nors tokio beprotiško, kaip „Lamborghini“ vienatūrį, kurio širdis – 5,2 l V12 variklis, paimtas iš „Countach“? Na, daugiau neįsivaizduokite. Nes tai buvo realybė!

1988 m. italų dizaino namai „Bertone“ manė, kad būtų smagu paeksperimentuoti su vienatūriu segmentu.

62-ajai Turino tarptautinei automobilių parodai „Bertone“ paruošė „Genesis“ koncepciją, kurią varė V12 variklis, pasiskolintas iš „Lamborghini Countach“.

Šis nuostabus V12 buvo sumontuotas išilgai priekyje ir buvo sujungtas su „Chrysler“ (tuo metu „Lamborghini“ priklausė „Chrysler“) trijų greičių „TorqueFlite“ automatine pavarų dėže, siunčiančia stulbinančią 340 kilovatų galią į galinius ratus.

Koncepcija buvo daugiau nei „Lamborghini“ variklis, nes „Bertone“ investavo ne mažiau nei 30 000 darbo valandų į projektą, kad sukurtų futuristinį dizainą. Vienatūris turėjo porą priekinių ir slankiojančių galinių durų, leidžiančių patekti į erdvią penkių vietų saloną dėl didelės 2650 mm ratų bazės. Būdamas 2000 mm pločio, Genesis buvo gana įspūdingas ir turėjo masyvų šiltnamį primenantį dizainą, dėl kurio jis dar labiau išsiskyrė.

 

Visų pirma, kadangi tai vienatūris, koncepcija turėjo būti praktiška. „Genesis“ turėjo lanksčią sėdynių išdėstymą su elektra sulankstomomis ir slankiojančiomis sėdynėmis, o priekinės sėdynės pasisuka 180 laipsnių kampu, kad būtų nukreiptos į gale sėdinčius keleivius. Interjeras buvo padengtas raudonos ir smėlio spalvos „Alcantara“ deriniu, jame buvo reguliuojamos kojų atramos ir televizorius.

 

 

Įdomu tai, kad nepaisant to, kad „Genesis“ buvo sukurtas kaip vienatūris, jis galėjo vežti tik penkis žmones – tiek pat, kiek paprastas sedanas.

Deja, nepaisant šešių „Weber“ karbiuratorių, maitinančių tą stulbinantį 5,2 litro V12, „Genesis“ nepasižymėjo superautomobilio našumu, daugiausia dėl to, kad jis sveria apie 1800 kg, t. y. maždaug 400 kg daugiau nei automobilio, iš kurio buvo persodinta širdis.

 

„Bertone“ pristatė „Genesis“ 1988 m. Turino automobilių parodoje ir, nors būtų smagu įsivaizduoti, kaip būtų smagu patogiai ir stilingai vežti šeimą, jis niekada nebuvo skirtas gamybai.

Savaime suprantama, kad „Bertone Genesis“ buvo sukurtas tik kaip demonstracinis automobilis.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(6)
(2)
(4)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()