Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kiesza 2010-04-01 19:03
visiskai neidomi ifo.. reikia duomenu kurie parodytu auto charakteristikas duomenys ir yra idomiausi tokiems automobiliamsa o ne gamyklos istorija (isskyrus Vokieciu gamyklas )
Smėlis 2010-04-01 19:28
kartais atrodo, kad elektromobilių kūrėjai lenktyniauja, kas sukurs bjauresnį spuogą ant ratų...
o gal aš grožį kažkaip blogai suprantu?
Petriukas 2010-04-01 19:37
ne kiekvienas perka mašiną dėl grožio, yra ir tokių kurie perka dėl praktiškumo. o šitas visai nepraktiškas, turint omeny kad reik kas mėnesi mokėt apie £100. susumavus kitas išlaidas gaunasi labai neekonomiškas automobilis. gyvenant didesniam mieste gaunasi žymiai pigiau, paprasčiau ir greičiau (elektromobiliai taip pat sėkmingai kamščiuose sėdi kaip ir benzininiai) į darbą važinėt visuomeniniu transportu. kur žmones gerai gyvena, gali sau leisti turėt gerą visuomeninį transportą.
gal jei bent gražus būtų, tai gal sugundytų tuos kurie gyvena mados vėjais. o dabar tai kompanijai tikriausiai prisieis bankrutuot dar kartą.
mašiniukas nepataiko į jokią rinkos nišą, ar bent jau aš nematau jokios.
buzas69 2010-04-01 19:51
Prie ko tie mados vejai? Man pvz geda butu su tokiu vaziuot.
Liepžiedžiai 2010-04-01 19:52
geriausiai nuskambėjo frazė plastic panel. Įdomu kokie crash test rezultatai
O kas dėl išvaizdos, tai visada galima pasidaryt malonų tiuningą, arba bent persidažyt. Išrankūs čia visi
PWE 2010-04-01 20:13
Labiausia tai baugina kaina
Iš išvaizdos neša į kokia Daewoo, o kaina ~85 000 lt + ~450lt baterijų mėnesinis mokęstis, o tai lizingu 5 metams (su maždaug 40% pabrangimu dėl lizingo) gautusi:
~1950lt / mėn - lizingo įmoka
~450lt / mėn - baterijos nuoma
~40lt - "kuras" (t.y. elektra)
= ~2450lt / mėn
ir tai čia be nenumatytų remontų, kurių tikriausia reiks pasibaigus garantiniam aptarnavimui
Už šią sumą gaunasi paeksplotuoti vienu metu kokius 2 ar net 3 naujus VW Polo TDi įskaičiuojant kurą
tauttvisz 2010-04-01 22:18
Tikrai galetu skirt demesio isvaizdai daugiau.. ir keista bet labai daug dabar tokiu slyksciu elektromobiliu gamina. Man pirmas ispudis vistiek pagal isvaizda yra, o tos tai atgraso visiskai.. O tiuningas mano manymu yra visokiem pienburniam, kaip kad visokius golfus "uzsitiuninguoja" kai visas sviecia neonkem ir tipo baisiai kieta primeta..
bahuriux 2010-04-01 22:18
viskas tvarkoj su tavo grozio supratimu Cia tikrai spuogas ant ratu ir dar tokia kaina tai nu i....
http://www.teslamotors.com/models/
va kur bus perversmas, tik paziurekit i parametrus ir dizaina ir netgi kaina nera baisi 50k$ tiesa su *** ir europoj bus mokesciai +
Wolfy 2010-04-01 22:27
Sitas Tesla automobilis,tai jau visai kitas ivaizdis elektromobilio ir kaina gana padori.
namaste 2010-04-01 22:38
Oho.. Jeigu tiuningas tai tik "neonkes ir "trečias golfas".. Kitokių kaimynai neturi tai ir neteko matyt turbūt..
O šitas elektromobilis apgailėtinas tiek išvaizda tiek daugybe kitų aspektų ir jam ateitis prasta.
loggo 2010-04-01 23:05
Nelabai supratau... "Baterijos nuoma"? Kas čia per naujiena? Tai automobilis atskirai, be baterijų parduodamas? --- ką tik patikrinau... Jie rimtai tik "NUOMOS" baterijas. Apgailėtina.
"Think CEO Jan-Olaf Willums indicated that the City will sell in the US for $15,000 - $17,000" - 15k dolerių kažkaip toli iki tavo panaudotų 85k litų. Dabartiniu dolerio kursu, 15k dolerių lygų 37,8k litų. Šiek tiek 'prašovei'. Už 37,8k litų tu galėtum gauti naują Škoda Fabia, kuri mažiau skiriasi nuo City, nei tavo įsivaizduota mašina už 85k.
Nagi, pažiūrėkime tada įprasto automobilio mėnesines išlaidas,
Šiek tiek normalesnis palyginimas:
ELEKTROMOBILIS CITY:
~950lt/mėn - lizingo įmoka
~300lt/mėn - baterijos nuoma ($100–$200)
~40lt/mėn - kuras
Automobilis ŠKODA FABIA:
~950lt/mėn - ""
300-500lt/mėn - kuras
Ganėtinai panašu gaunasi, skirtumas tas, kad visiem važinėjant pastaruoju variantu, miestai skendi išmetamųjų dujų smarvėj, nėra vietų, kur statyti automobilius (ne škodos atveju didesnių, dažniau pasirodančių automobilių atveju). Nes juk pripažinkim, vienas sąlyginai didelis automobilis vienam žmogui (kas realiai sudaro didžiąją eismo dalį) yra visiškai logiškas sprendimas (ironija...).
Mano manymu, šis elektromobilis - puikus MIESTO automobilis (pavadinimas "city"..?). Kažkas minėjo, kad jie taip pat kamščiuose stovės, tas tiesa, bet stovėdami kamščiuose, jie dirbs 0 W galingumu, nes el. variklius paprasčiausiai atjungia stovint. Ką mes dabar turime? 5km/h judanti 'didelių' automobilių masė su vienu keleiviu (t.y., vairuotoju) per kamščius, didžiąją laiko dalį stovinti vietoje dėl šviesoforais reguliuojamų sankryžų ir ne tik. Koks procentas vairuotojų stovint išjungia variklį? O stovėdama mašina vistiek degina apie 1l/h kuro.
Žodžiu... Ateitis priklauso elektromobiliams, gal tik... dailesniems
Pranašas Jaghvy
feed73 2010-04-01 23:08
Idėja gera, tik ta mašina atrodo kaip kokių 1985 metų gamybos
pinkiss 2010-04-02 01:49
suprantu baxuriux ka turi minty su tesla,bet jei uzdirbtum tiek kad sugebetum nusipirkt auto uz 50k tu net neziuretum y tas elektrines masinas ,o tuo labiau amerikoj nes pas juos galons nekainuoj tiek kiek lietuvoj litras.
HiTech 2010-04-02 02:43
Toks jausmas, kad elektromobilių kūrėjai bando per prievartą įbrukti naują, šlykštų dizainą. Tik vienas kitas elektromobilis panašus į normalią mašiną.
PWE 2010-04-02 09:23
~ 48 070$
Na jei rimtai greitu laiku pradės juos ten surinkinėti už 15 000$ JAV ir jie nebus tokios kokybės kaip kelių pastarųjų dešimtmečių JAV automobiliai (kokybės požiūriu), tai ura, nes aš jau seniai esu tik už elektromobilius ir žinau jų privalumus.
Jolitelele 2010-04-02 09:54
"Think again"... Žinau kad svarbiausia neturėtų būti auto išvaizda, bet čia pagal kiekvieno vartotojo poreikius, pvz. man tai labai "pigiai" atrodo...
loggo 2010-04-02 10:11
Nu jooo... Bet tai kiek supratau, 35k dolerių bus kaina TIK Norvegijoje. Kažkada pabuvus Norvegijoje, teko įsitikinti, kad ten VISKO kainos labai aukštos, palyginus su kitom ES valstybėm. Tai tikriausiai, kai tą automobilį pristatys ES, jo kaina bus mažesnė, nei NOR kaina.
immortallt 2010-04-02 10:11
Seip tai kiek suprantu kaina ten su norvegiskais mokesciais. O norvegijoje mokesciai automobiliams labai, labai, pasikartosiu dar karta, LABAI dideli + jie yra kainai ne tiek jautrus, taigi kainos likusiam pasauliui neturetu buti tokios, nes jeigu taip, tai cola pas mus kainuotu 7-10LT uz 0,5L
Splatt 2010-04-02 10:14
Tas tavo manymas yra labai siauras.
immortallt 2010-04-02 11:36
Splatt, seip didziaja dalimi sutinku su tauttvisz. Yra tiuningu tikrai graziu, kai is masinos padaro kazka grazaus, bei patvarko gerokai viska viduje, deja lietuvoje dominuoja skustagalviu varztais ir folija padaryti tiuningai, kurie ne tik, kad nepagerina automobilio, bet dar ir pablogina (tai kad greiciau isibegeja nera vienintelis rodiklis, nes dazniausiai nekreipia demesio i stabiluma, variklio perkaitima ir pan. Nes gali isimesti azoto suboksida ir issitaskyti arba gryna deguonies baliona ir garantuotai susisprogdinti).
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Bendrovė „Think“ elektromobiliais tikisi pakeisti pasaulį (Video)